تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

آستر زیرکار آکریلیک

رنگ آکریلیک - آستر زیرکار آکریلیک

آستر زیرکار آکریلیک

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

آستر زیرکار آکریلیک یک آستر زیرکار پایه آب بر اساس رزین اکریلیک میباشد . آستر زیرکار آکریلیکی یک محصول چند منظوره بوده و برای رنج وسیعی از کاربردهای داخلی و خارجی قابل استفاده می باشد.

این رنگ یک پوشش ابتدایی و پایه برای سیستم رنگ آمیزی قبل از اجرای پوشش های نهایی می باشد که ناهمواری ها و نایکنواختی های سطح را حداقل نموده و باعث یکنواختی، صافی سطح، کاهش قیمت و نیز ارتقاء کیفیت رنگ نهایی می شود . با توجه به سرعت خشک شدن این محصول، اجرای لایه های بعدی در طول یک روز فراهم می گردد . سازگاری و چسبندگی عالی با رنج وسیعی از محصولات پایه آب آنرا بعنوان یک پرداخت کننده سطحی ایده آل می سازد .

خواص آستر زیرکار آکریلیک :

محلول در آب – بدون بو و سازگار با محیط زیست – خواص درزگیری بسیار خوب – چسبندگی و استحکام چسبندگی بسیار خوب – خشک شدن سریع – راحتی کاربرد – جامد بالا – قدرت پوشش بسیار خوب

آستر-زیرکار-آکریلیک

موارد کاربرد آستر زیرکار آکریلیک :

این محصول بعنوان عامل آماده سازی سطح بمنظور استحکام بخشیدن و تثبیت سطح رنگ آمیزی استفاده می شود . از آن در پرداخت و مهیا نمودن سطوح گچی، سطوح سیمانی، سطوح آجری، سطوح گچ و سیمانی، سطوح چوبی، سطوح آزبستی برای دیوارها و سقف های ساختمان های مسکونی، آپارتمان ها، مجتمع های تجاری، دفاتر اداری و … استفاده می کنند .

آماده سازی سطوح و سیستم پوششی آستر زیرکار آکریلیک :

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سفت، تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، کیک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیر پیوندی و هرگونه آلودگی باشد . توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود.

این عوامل اثرگذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود . سطوح زیر، خشن و برجسته را بوسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید . کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار میشود را با یک فیلر مناسب پر نمایید . ناهمواری های سطح را برای رسیدن به یک پروفیل سطحی یکسان بتونه و سنباده نمایید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش آستر آکریلیک با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.