تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ نیم پلاستیک

رنگ نیم پلاستیک

رنگ نیم پلاستیک

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ نیم پلاستیک یک رنگ امولسیونی تزئینی بر پایه رزین پلی وینیل استات است . رنگ نیم پلاستیک از مزایای پوشش و سفیدی خوب همراه با دوام قابل قبول برخوردار می باشد .

این محصول عمدتا برای رنگ آمیزی سقف استفاده شده و بواسطه براقیت پائین آن نقائص سطح را به حداقل می رساند و ظاهری صاف و یکنواخت ایجاد می کند.

خواص رنگ نیم پلاستیک

محلول در آب – بدون بو و سازگار با محیط زیست – ایجاد سطح غیر درخشنده و مات – قابلیت نفوذ بسیار خوب – راحتی کاربرد – قلم خوری و همترازی مناسب – خشک شدن سریع – حفظ رنگ خوب – قدرت پوشش بالا

رنگ نیم پلاستیک

موارد کاربرد رنگ نیم پلاستیک

یک پوشش مات برای استفاده داخلی (عمدتا سقف ها) در آپارتمان ها، ساختمان های تجاری اداری و ساختمان های مسکونی که نیازمند یک بوست تزئینی هستند، مصرف می شود . همچنین بعنوان پوشش اقتصادی بر روی دیوار ها، سطوح تزئینی، درب و پنجره و … قابل کاربرد است. برای فضاهایی که شستشوی متناوب نیاز دارند و نیز مکان های بیرونی مناسب نمی باشد .

آماده سازی سطوح و سیستم پوششی

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سفت، تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، کیک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیر پیوندی و هرگونه آلودگی باشد . توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود.

این عوامل اثرگذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود . سطوح زیر، خشن و برجسته را بوسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید . کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار میشود را با یک فیلر مناسب پر نمایید . ناهمواری های سطح را برای رسیدن به یک پروفیل سطحی یکسان بتونه و سنباده نمایید.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ های پلاستیک با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.