تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ های ترافیکی

رنگ های ترافیکی

رنگ های ترافیکی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ های ترافیکی یک رنگ ترافیک سریع خشک بر پایه رزین اکریلیک ترموپلاست حلالی می باشد . رنگ ترافیک دارای خواص مناسبی از قبیل دوام بالا، کاربری آسان، مقاومت سایشی، مقاومت به رطوبت، مقاومت به مواد روغنی، مقاومت به مواد نفتی و … می باشد .

این رنگ چسبندگی خوبی به سطوح آسفالت، بتن و سایر سطوح مرتبط داشته و بواسطه کیفیت بسیار خوب محتویات رنگدانه خود، بازتاب نور مناسب ایجاد می کند .

خواص و ویژگی های رنگ های ترافیکی :

چسبندگی بسیار خوب – خشک شدن سریع در ضخامت های پیشنهادی – بازتاب نور بسیار خوب – دوام و پایداری طولانی مدت – ایجاد سطحی صاف و یکنواخت

کاربرد رنگ های ترافیکی :

این رنگ بمنظور علامت گذاری، خط کشی و رنگ آمیزی سطوح آسفالت و بتون در بزرگراه ها، پیاده روها، خیابان ها، پارکینگ ها و … استفاده میگردد . همچنین از آن می توان در رنگ آمیزی جداول و سطوح بتنی کنار خیابان و جاده ها استفاده نمود .

 

رنگ های ترافیکی

محدودیت ها :

در ضخامت های بالا و خارج از رنج استاندارد نباید مورد استفاده قرار گیرد.

مقاله پیشنهادی: چسب عایق رطوبتی چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

آماده سازی رنگ های ترافیکی :

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال توصیه شده شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا با یک همزن مناسب و با دور پایین رنگ را همزده و یکنواخت نمائید .

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد . هرگز رنگ را در درجه حرارت و رطوبت نسبی خارج از استاندارد مشخص شده در برگه فنی بکار نبرید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ های ترافیکی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (۳۰ خط) ۸۷۷۰۰۶۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.