تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

خرید اپوکسی کف سالن؛ بهترین قیمت، کیفیت ایده آل

خرید اپوکسی کف سالن؛ بهترین قیمت، کیفیت ایده آل

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

کفپوش اپوکسی یکی از پرکاربردترین رزین های رنگی برای پوشش دهی سطوح کف می باشند که به واسطه مزیت های بسیار بالای خود همواره توانسته رضایت کاربران را پس از استفاده جلب کنند. رزین های اپوکسی می توانند یک پوشش نفوذناپذیر و فوق العاده سخت و در عین حال زیبا را در مجموعه صنعتی ایجاد کنند. اپوکسی کف سالن به جهت نوع ساختاری که دارد به بهترین شکل می تواند نیروها و فشارهای ناشی از عوامل محیطی را تحمل کند و عملکرد خوبی را در انبارها، سالنهای کاری و صنعتی، کارگاه ها و غیره داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم به چند سوال مهم در ارتباط با این محصولات پاسخ دهیم. بعد از آن به طور مفصل در مورد ویژگی ها و مزیت ها این کفپوش اطلاعات مفیدی را ارائه خواهیم داد. لذا اگر قصد خرید اپوکسی کف سالن را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه اجرای اپوکسی کف سالن

  • آماده سازی سطح کف

آماده سازی سطح کف فرایند چندان پیچیده ای نیست. تنها کافی است نقایص سطح کف، ترک ها، خوردگی ها و مواردی از این قبیل را با مواد مخصوص یا مصالح ساختمانی پر کنید. بعد از اصلاح اولیه برای اینکه کلیه گرد و غبارها و آلاینده های کف پاک شوند انجام یک مرحله شستشو فوق العاده ایده آل خواهد بود.

  • اسید شویی کف سالن

بعد از آماده سازی و همچنین اصلاح سطح بتن از یکسری محلول های اسیدی خاص برای شستشوی کف استفاده می شود. این ترکیبات اسیدی می تواند خاصیت زبر کننده را در سطح کف ایجاد کند. علاوه بر این باعث باز شدن منافذ ریز بتن می شود. از این طریق شدت چسبندگی میان اپوکسی کف سالن و همچنین بتن افزایش پیدا می کند.

  • میکس کردن اجزای اپوکسی کف سالن

غالباً کفپوش اپوکسی از دو جزء اصلی رزین های اپوکسی و ترکیبات هاردنر تشکیل شده اند. شما باید با یک نسبت مشخص و کاملا صحیح این ترکیبات را با یکدیگر مخلوط کنید. می توان گفت تخصصی ترین بخش کار همین میکس کردن اجزای مختلف اپوکسی کف سالن می باشد. رعایت این بخش از کار می تواند کیفیت محلول آماده شده را افزایش دهد.

  • اجرای لایه اول رنگ

معمولاً اجرای اپوکسی کف به صورت چند لایه می باشد. به همین دلیل استفاده از پرایمر و سپس اجرای لایه دوم جزو اصول پوشش دهی با رزین های اپوکسی می باشد. ترکیبات پرایمر شرایطی را فراهم می کنند تا رنگ های بعدی چسبندگی بالایی در سطح کف داشته باشند. این پرایمرها می توانند باعث کاهش مصرف رنگ های رویه نیز شوند.

  • اجرای لایه بعدی اپوکسی

بعد از اجرای پرایمر و لایه میانی برای این که مقاومت سطح کفپوش در حالت بیشینه شود از یک لایه نهایی اپوکسی که غالبا به عنوان پوشش های رویه شناخته میشوند استفاده خواهد شد. این لایه نه تنها به عنوان پشتیبان لایه های زیرین محسوب می شود بلکه می تواند طول عمر کفپوش را به مراتب افزایش دهد.

نحوه اجرای اپوکسی کف سالن

قیمت کفپوش اپوکسی

با توجه به آنکه اپوکسی کف سالن در شرکت های تولیدی داخلی فرآوری می‌شود در نتیجه قیمت نهایی آن کاملا متعادل نسبت به بازار می باشد. اما آنچه که باعث افزایش قیمت کفپوش اپوکسی میشود در وهله اول مساحت محیط است. هر چقدر میزان مساحت محیط افزایش یابد طبیعتاً شما مجبور خواهید شد گالن های رنگ بیشتری را خریداری کنید.

به طور کلی اگر میخواهید مجموعه قیمت کفپوش اپوکسی در پایان کار برای شما کاهش پیدا کند بهتر است اقدامات اولیه مرتبط با اجرا که شامل آماده سازی سطح و اجرای اجرای پرایمر می باشند را جزو اولویت‌های کار قرار دهید. در واقع این اقدامات اولیه همانطور که گفته شد مصرف رنگ را کاهش می دهد در نتیجه در بودجه شما صرفه جویی خواهد شد.

انواع رزین اپوکسی

به طور کلی برای معرفی انواع رزین اپوکسی می توانیم ۳ نوع محصول را معرفی کنیم. این محصولات شامل پرایمر اپوکسی، لایه میانی اپوکسی و پوشش رویه اپوکسی می باشد. در قسمت اجرا در ارتباط با فرایند اعمال لایه ای رنگ اطلاعات مفیدی ارائه شد. این محصولات نیز دقیقاً شرایطی را فراهم می کنند تا شما بتوانید لایه به لایه رنگ را به ترتیب روی سطح کف اجرا کنید. طبیعتاً عدم استفاده از هر کدام از رزین های معرفی شده می تواند کیفیت پایان کار را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این بر روی مقاومت کفپوش نیز اثر می گذارد.

به همین دلیل تکنسین های اجرایی همواره سعی می‌کنند انواع رزین اپوکسی را مطابق با اصول تعیین شده و کاملا استاندارد مورد استفاده قرار دهند. این رویکرد اجرایی در طولانی مدت باعث می شود تا شاهد خوردگی، شکست و دیگر نقایص فیلم رنگ اپوکسی در ناحیه کف نباشید.

فام ظاهری متعدد در اپوکسی کف سالن

فام ظاهری متعدد در اپوکسی کف سالن

اگر به مشخصات فنی اپوکسی کف سالن دقت داشته باشید در بخش فام ظاهری عبارت بدون محدودیت ذکر شده است. بنابراین می توانید چندین نوع فام ظاهری از این رنگ ها را خریداری کنید. رنگ بندی های متنوع باعث می شود تا بتوانید موقعیت های خاصی از سطح کف را با رنگ بندی های گوناگون پوشش دهی کنید. ممکن است مجموعه کاری شما نیاز به یکسری علائم رنگی در ناحیه کف باشد. در نتیجه استفاده از اپوکسی کف سالن با رنگ متضاد ایده خوبی خواهد بود.

پایداری و دوام طولانی مدت اپوکسی کف سالن

اگر قوانین مرتبط با اجرای اپوکسی کف سالن به طور کامل دنبال شود در حالت معمول و در محیط هایی که دارای تنش متوسط هستند می توانید یک دوام حداکثر ۱۵ ساله و در مواردی ۲۰ ساله را داشته باشید. کفپوش های اپوکسی به واسطه فرمولاسیون منحصر به فردی که دارند پس از خشکی کامل در برابر نیروی وزن ماشین آلات سنگین صنعتی مقاوم خواهند بود. در نتیجه این کفپوش ها جایگزین ایده آلی برای کفپوش های سنگی، موزاییک و مواردی از این قبیل می باشند.

شرکت رانا کیمیا فام تولید کننده با کیفیت ترین انواع کفپوش اپوکسی

شرکت رانا کیمیا فام تولید کننده با کیفیت ترین انواع کفپوش اپوکسی

در شرکت رانا کیمیا فام طیف گسترده‌ای از کفپوش های اپوکسی که کاربری های مختلفی با عنوان کفپوش سالن ورزشی، کفپوش پارکینگ، بیمارستانی، منزل و صنعتی دارند تولید می شوند. شما میتوانید جهت دریافت جزئیات مرتبط با محصولات و همچنین آگاهی از قیمت آنها با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.