تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ براق آلکیدی

رنگ براق آلکیدی

رنگ براق آلکیدی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ براق آلکیدی یک رنگ رویه براق تزئینی بر پایه رزین آلکيد بلند روغن می باشد . رنگ براق آلکیدی دارای کیفیت ممتاز بوده و برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیر فلزی در کاربردهای داخلی و خارجی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی استفاده می شود .

این محصول برای سطوح بدون پوشش و موارد تعمیراتی جائیکه براقیت بهمراه دوام و پایداری نیاز است مورد مصرف قرار می گیرد .

خواص ویژگی های رنگ براق آلکیدی

چسبندگی بسیار خوب بر روی اغلب سطوح فلزی و غیر فلزی – براقیت و حفظ براقیت بالا – مناسب برای کاربردهای داخلی و خارجی – راحتی کاربرد – جریان پذیری عالی – مقاومت جوی خوب – پوشش خیلی خوب

موارد کاربرد رنگ براق آلکیدی

با توجه به دارا بودن خواص و کارایی بالا، از این پوشش بعنوان رنگ تزئینی و حفاظتی بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی در محیط های شهری، روستایی و نیمه صنعتی برای رنگ آمیزی دیوار، چارچوب های فلزی، درب و پنجره، کابینت و … استفاده می شود .

رنگ براق آلکیدی

آماده سازی رنگ براق آلکیدی

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا رنگ را با یک همزن مناسب و به آرامی همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هر گونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ براق آلکیدی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (30 خط) 87700627 – 021 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.