تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

ضد زنگ آلکیدی

رنگ ضد حریق

ضد زنگ آلکیدی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

ضد زنگ آلکیدی این محصول یک آستر مقاوم بر پایه رزین آلکيد بلند روغن می باشد . از مشخصه های بارز ضد زنگ آلکیدی مقاومت های جوی و توری بسیار خوب آن می باشد .

راحتی کاربرد، قابلیت چسبندگی بسیار خوب و حفاظت از سطوح فلزی تمیز شده از مشخصه های آن است . عمده مصرف این محصول به شکل آستر حفاظتی با عنوان ضد زنگ آلکیدی در محیطهای شهری و نیمه صنعتی می باشد . در صورت درخواست مشتری ، امکان تهیه و ارائه محصول سریع خشک نیز مقدور می باشد .

خواص و ویژگی های ضد زنگ آلکیدی :

چسبندگی بسیار خوب به سطوح تمیز شده – دوام و مقاومت های بسیار خوب – قابلیت کاربرد آسان – سختی و انعطاف پذیری مناسب – مقاومت های بسیار خوب در کاربرد بیرونی

ضد زنگ الکیدی

موارد کاربرد ضد زنگ آلکیدی :

از این محصول برای پوشش سازه های فلزی در داخل و خارج ساختمان، حفاظ و نرده آهنی، ماشین آلات و تجهیزات شهری و نیمه صنعتی، اسکلت های فلزی و … استفاده می شود .

همچنین بعنوان آستر برای رنگ های رویه آلکیدی تزئینی قایل کاربرد است . ضد زنگ آلکیدی برای استفاده جایگزین آستر های زینک کرومات و سرنج، جائیکه آستر غیر سمی مورد نیاز باشد، مناسب می باشد.

برای استفاده در محیط های قلیایی دقت نظر صورت گیرد . امکان چروکیدگی و بلند شدگی آستر موقعیکه رنگ رویه حاوی حلال های قوی باشد،

وجود دارد.

آماده سازی رنگ ضد زنگ آلکیدی :

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال توصیه شده شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا با یک همزن مناسب و با دور پایین رنگ را همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد . هرگز رنگ را در درجه حرارت و رطوبت نسبی خارج از استاندارد مشخص شده در برگه فنی بکار نبرید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش ضد زنگ آلکیدی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (۳۰ خط) ۸۷۷۰۰۶۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.