تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

۵ نکته ای که قبل از خرید رنگ استخری نانو باید بدانید

۵ نکته ای که قبل از خرید رنگ استخری نانو باید بدانید

۵ نکته ای که قبل از خرید رنگ استخری نانو باید بدانید

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

اگر در منزل شخصی خود و یا هر محیط دیگری یک استخر روباز یا سرپوشیده دارید حتماً باید استفاده از رنگ استخری نانو را در اولویت قرار دهید تا بتوانید در طولانی مدت از این استخرها بدون مشکل استفاده کنید. در واقع یک استخر زمانی می تواند حس فراغت ایده‌آل و لذت بخشی را برای شما ایجاد کند که همواره سالم و زیبا باشد. فناوری نانو یک تکنولوژی بسیار پیشرفته در ساخت مواد مختلف می باشد که از لحاظ نوع عملکرد و ارائه خدمات بالاترین درجه کیفی را دارد.

معمولاً از این فناوری در صنعت تولید رنگ و انواع عایق رطوبتی نیز استفاده می شود تا از این طریق پایداری یا ماندگاری رنگ ها در سطح افزایش یابد. در این مقاله قصد داریم ۵ نکته مهم را که لازم است قبل از خرید رنگ استخری نانو بدانید، مطرح کنیم تا با اطلاع از این نکات رغبت شما در تهیه این رنگها افزایش یابد.

هدف ما این است که می خواهیم شما را از تهیه محصولات بی کیفیت و اشتباه منع کنیم تا با داشتن یک خرید موفق بالاترین رضایت را از نتیجه کار داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

بهداشت بالا و ضد باکتری بودن رنگ استخری نانو

هیچ موضوعی بالاتر از سلامت افراد نیست. زمانی که شما قصد شنا کردن در استخر را دارید اولین موضوعی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که آیا استخر مورد نظر از لحاظ بهداشتی در درجه بالای قرار دارد یا خیر؟ اصول بهداشتی و عاری از باکتری بودن آب استخر به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از آن عوامل اضافه کردن یک مقدار کلر با حجم کنترل شده می باشد.

موضوع بعدی نوع پوشش یا رنگ استخری می باشد که در کف استخرها اعمال می شود. ما باید از رنگ هایی استفاده کنیم که خاصیت جذب باکتری را نداشته باشد و عملاً از رشد باکتری ها و قارچ ها در سطح استخر جلوگیری کند. رنگ استخری نانو به گونه‌ای فرموله شده است که فعالیت و گسترش باکتری ها را در کف و دیواره استخر متوقف می کند و باعث می شود تا آب استخر همواره سالم و بهداشتی باقی بماند.

مقاله پیشنهادی: بررسی تفاوت کفپوش اپوکسی و پلی اورتان

مقاومت بالای رنگ استخری نانو در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید

مقاومت بالای رنگ استخری نانو در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید

ممکن است این نگرانی را داشته باشید که رنگ استخری در استخرهایی که در فضای باز ساخته شده اند در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار رنگ پریدگی یا تخریب ساختاری و یا پوسته شدن می شوند. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که شما از رنگ‌های بی‌کیفیت و غیر مرتبط در سطح استخر استفاده کنید. در واقع می توان استخرها را جزو پرتنش ترین نواحی جهت پذیرش رنگ قلمداد کرد.

چرا که هم فشار و نیروی آب به سطح کف و دیواره های استخر وارد می شود و هم گرد و غبار و آلودگی های محیط بر روی استخرهای روباز می‌نشیند و از همه مهمتر آنکه همه روزه و به طور مکرر نور خورشید بر روی استخر ها تاثیر می گذارد. این سه عامل در نوع خود جزو تنشهای فوق العاده سنگین و آسیب زننده محسوب می شود. اما رنگ استخری نانو بعد از خشک شدن کامل توانایی مقاومت در مقابل هر کدام از این سه عامل را خواهد داشت.

ماندگاری بالای رنگ نانو

حتما از رنگ آمیزی مکرر استخر های روباز خسته شده اید و می خواهید که با یک بار رنگ آمیزی و استفاده از یک رنگ مرغوب چندین سال از رنگ آمیزی مجدد معاف شوید. اصولاً رنگ آمیزی استخر ها می تواند یک کار پر زحمت باشد که اجرای آن یکسری هزینه را متحمل کاربران آن خواهد کرد. افرادی که به خرید انواع رنگ می‌پردازند می خواهند که دوام و پایداری آنها تا چندین سال تضمین باشد تا از این طریق هزینه های اجرای مجدد و همچنین خرید رنگ کاملاً حذف و یا کاهش یابد.

رنگ استخری نانو از جمله پوشش هایی است که در صورت آماده سازی سطح و همچنین اجرای پرایمر و سپس اجرای اصولی رنگ اصلی می تواند تا ۱۰ سال نیز دوام داشته باشد. این مدت زمان به نسبت بسیار زیاد می باشد که در برخی مواقع خارج از انتظار است. اما فرمولاسیون رنگ های نانو به گونه ای تنظیم شده است که بعد از استفاده تعجب کاربران را برمی‌انگیزد.

مقاله پیشنهادی: تفاوت غلطک رنگ روغنی و پلاستیک

مقاومت بالای رنگ استخری نانو در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید

عدم تاثیر از نوسانات دمایی

در برخی از فصول سال ممکن است دمای هوا به شدت گرم و یا به شدت سرد و یخبندان شود. در استخرهای روباز این موضوع فوق العاده اهمیت دارد که رنگ استخری در برابر این نوسانات دمایی تاثیر پذیر نباشد و به نوعی بتواند ساختار یکپارچه خود را به همان حالت اولیه حفظ کند.

اصولا نوسانات دمایی روی هر نوع ماده‌ای می‌تواند تاثیر مخرب بگذارد و تفاوتی ندارد که آن ماده رنگ است و یا یک فلز می باشد. ترکیباتی که در رنگ استخری نانو وجود دارد باعث شده است تا در فصل زمستان و یخبندان که دمای محیط بیرون به چندین درجه زیر صفر می رسد مقاومت خوبی داشته باشند. این موضوع در فصول گرم تابستان نیز صدق می کند.

غیر سمی بودن رنگ

رنگ استخری نانو پس از آنکه به مرحله خشکی کامل می رسد هیچ گونه ماده سمی را به محیط و سیالات که با آن در تماس است متصاعد نمی‌کند. این حالت در زمانی که سطح استخر دچار کاهش یا افزایش دما می شود نیز حفظ می شود. یعنی از طریق نوسانات دمایی که در استخر ایجاد می‌شود نیز باز هم هیچ نوع ماده سمی و آسیب زننده به آب استخر وارد نمی شود.

البته یک نمونه از رنگ های دیگر با عنوان رنگ استخری پایه آب نیز وجود دارد که به دلیل داشتن حلال آب که یک ماده غیر شیمیایی می باشد می تواند اطمینان شما را از غیر سمی بودن این رنگ ها افزایش دهد.

مقاله پیشنهادی: رنگ ساختمان استخوانی؛ ویژگی ها و نحوه ترکیب آن

مشاوره قیمت و خرید انواع رنگ و عایق رطوبتی استخر از شرکت رانا کیمیا فام

مشاوره قیمت و خرید انواع رنگ و عایق رطوبتی استخر از شرکت رانا کیمیا فام

اگر به دنبال انتخاب خرید رنگ استخری با کیفیت و ماندگار هستید بهتر است در انتخاب برند رنگ و همچنین سازمان تولید کننده آن دقت بالایی داشته باشید. شرکت رانا کیمیا فام به جهت بهره گیری از تکنسین های مجرب و همچنین تجهیزات و ماشین آلات کاملا مکانیزه و پیشرفته همواره با کیفیت ترین رنگ ها را تولید و روانه بازار می کند. مشتریان گرامی جهت اطلاع از قیمت و همچنین جزئیات محصولات می توانند با این شرکت تماس حاصل فرمایند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.