تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

مقرون به صرفه ترین قیمت عایق رطوبتی

مقرون به صرفه ترین قیمت عایق رطوبتی

مقرون به صرفه ترین قیمت عایق رطوبتی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

عایق رطوبتی جزو پرکاربردترین پوشش هایی است که در پروژه های ساختمان سازی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیبات رنگی می‌توانند در بافت داخلی سازه و همچنین بخش خارجی مورد استفاده قرار گیرند. بسیاری از پیمانکاران به منظور کاهش هزینه های تعمیر در ساختمان سعی می‌کنند عایق رطوبتی را در هر موقعیتی که لازم باشد اجرا کنند. اما موضوع اصلی که همواره مورد سوال قرار می‌گیرد قیمت عایق رطوبتی است؟

آیا این پوشش‌ها جزو ترکیبات گران قیمت محسوب می‌شوند یا اینکه می‌توان آنها را با نازلترین هزینه تهیه کرد. از آنجایی که تنوع بسیار بالایی برای این محصولات وجود دارد. در نتیجه در این مقاله سعی می‌کنیم هر یک را به طور جداگانه بررسی کنیم.

قیمت عایق رطوبتی نانو استخر

یکی از پوشش های ضد رطوبتی که در استخر استفاده می‌شود عایق نانو اکریلیک است. با توجه به تکنولوژی جدیدی که در ساخت این محصول به کار برده شده است. ممکن است فاصله قیمتی با محصولات رنگی ساده داشته باشند. فناوری نانو شرایطی را فراهم می‌کند تا پوشش ضد رطوبتی مورد نظر از لحاظ ریز مولکولی و اتمی بالاترین کارایی را داشته باشد.

اما تفاوت قیمت عایق رطوبتی نانو با دیگر پوشش های رنگی نباید شما را نگران کند. چرا که شما با یکبار استفاده می‌توانید چندین سال از فرایندهای وقت گیر و پر هزینه تعمیر و نگهداری استخر خود بدور باشید. در صورت اجرای صحیح عایق نانو استخر تا چندین سال بدون آسیب باقی می‌مانند.

 

قیمت عایق رطوبتی نانو استخر

 

قیمت عایق رطوبتی پشت بام

عایق های پشت بام جدید به دو گروه پوشش های قیری و ترکیبات پایه آب طبقه بندی می‌شوند. هر دو این محصولات قابلیت استفاده در سطح بام ساختمان را دارند. نمونه های قیری رنگ کاملاً مشکی دارند. اما مدل های آکریلیک علاوه بر رنگ سفید مایل به شیری در ده رنگ دیگر نیز طبقه بندی می‌شوند.

از آنجایی که این رنگ‌ها ممکن است به صورت لایه ای و همراه با مش فایبرگلاس استفاده شوند لذا شما باید گالن های بیشتر از رنگ را خریداری کنید. قیمت عایق رطوبتی پشت بام از نوع قیری و اکریلیک قدری با هم متفاوت است. اما هر دو یک رویکرد محافظتی ایده آل را در بلند مدت خواهند داشت.

قیمت عایق رطوبتی دیوار داخلی

عوامل متعددی بر قیمت عایق رطوبتی دیوار داخلی موثر است که اولین مورد آن مساحت سطح و جنس بستر کار می‌باشد. عایق هایی که برای دیوارهای داخلی و دفن شده استفاده می‌شود غالباً از نوع پلیمری هستند. با توجه به پایه آب بودن این عایق‌ها شما باید حجم مورد نیاز سیالات آب را برای رقیق سازی تعیین کنید.

دیوارهای عمودی داخلی نیاز به مش فایبرگلاس ندارند. بنابراین هزینه و قیمت عایق های رطوبتی برای این گونه سطوح در پایان کار پایین تر از پروژه های پوشش دهی پشت بام ساختمان است. باز هم با عایق کاری دیواره عمودی خصوصاً در بخش فوندانسیون سازه علاوه بر افزایش امنیت ساختمان دیگر لازم نیست هزینه های مضاعفی برای ترمیم بافت های آسیب دیده ناشی از رطوبت صرف کنید.

قیمت هر کیلو عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی نانو جزو پوشش های کم مصرف محسوب می‌شود. در نتیجه هر مقدار هزینه که برای خرید عایق رطوبتی نانو پرداخت می‌کنید کاملا به صرفه خواهد بود. اگر می‌خواهید هزینه و قیمت عایق رطوبتی در پایان کار کاهش پیدا کند شما باید یکسری الزامات و قواعد اجرایی را رعایت کنید. اولین مورد زیرسازی و آماده سازی سطح است.

هرچقدر بستر کار صاف و صیقلی و بدون آسیب، ترک، خوردگی و مواردی از این قبیل باشد پوشش های عایق رطوبتی کمتر جذب سطح می‌شوند. در نتیجه میزان مصرف کاهش پیدا می‌کند. لذا هزینه پروژه شما به حداقل می‌رسد پس هر چقدر می‌توانید زمان مناسبی را برای اصلاح نقایص سطح کار صرف کنید.

 

قیمت هر کیلو عایق رطوبتی نانو

 

خرید عایق رطوبتی از تولید کننده

اگر به دنبال خرید عایق رطوبتی پلیمری هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به سراغ تولیدکننده بروید. در واقع این مراکز سعی می‌کنند قیمت عایق رطوبتی را در یک حد متعادل و مناسبی نگه دارند. حال آنکه برخی از فروشگاه‌ها به دلیل وجود واسطه‌ها ممکن است هزینه‌ها را افزایش دهند. این المان‌ها در مورد تولیدکنندگان و فروشگاه هایی که تحت نظر تولید کننده و برند مربوطه هستند صدق می‌کند.

در واقع همه ما می‌خواهیم یک محصول با کیفیت و ایده آلی را خرید کنیم. اما در مرحله دوم موضوع قیمت نیز برای ما اهمیت دارد. خصوصاً در پروژه های سنگین و با مساحت بالا که کاهش هزینه خرید به شدت در پایان کار خود را نشان می‌دهد. پس اگر مدیر یک مجموعه تجاری و صنعتی هستید و می‌خواهید یک پروژه ساخت و ساز را آغاز کنید حتماً از شرکت‌های تولید کننده فرایند خرید خود را تکمیل کنید.

چگونه می‌توانیم هزینه پروژه عایق کاری را کاهش دهیم؟

همانطور که گفته شد قیمت عایق رطوبتی برای ما بسیار حائز اهمیت است. اما این هزینه‌ها کاملا مقطوع هستند و نمی توان باعث کاهش آنها شد. چرا که فروشگاه‌ها و تولید کننده‌ها به واسطه نوع محصولی که به بازار عرضه می‌کنند قیمت مشخصی را نیز برای آن تعیین می‌کنند. لذا خریداران موظف هستند که برای تهیه محصولات این مبالغ را بپردازند.

اما تکنیک‌ها و ترفند هایی وجود دارد که می‌تواند هزینه پروژه عایق کاری را کاهش دهد. در قسمت قبل در مورد آماده سازی و زیرسازی اولیه مطالبی ذکر شد. اما موضوع بعدی در ارتباط با اجرای پرایمر است. در مواردی ممکن است سطح کار به قدری منافذ ریز داشته باشد که در این صورت اجرای پرایمر تنها راه حل نهایی خواهد بود.

البته در همه موارد نمی توانید از پرایمرها استفاده کنید. این ترکیبات به عنوان یک لایه آغازین می‌توانند در بسترهای افقی و همچنین عمودی قرار بگیرند. این پرایمرها قدرت چسبندگی لایه رویه را افزایش می‌دهند و از همه مهم تر باعث کاهش مصرف آن می‌شوند. زمانی که شما گالن های کمتری از عایق رطوبتی را استفاده کنید طبیعتا نیاز به خرید کمتری نیز خواهید داشت و در نتیجه در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.

 

چگونه می‌توانیم هزینه پروژه عایق کاری را کاهش دهیم؟

 

شرکت رانا کیمیا فام تولید کننده متنوع ترین عایق های رطوبتی

مشتریان گرامی می‌توانند انواع مختلفی از عایق های رطوبتی اعم از عایق های قیری و آکریلیک پایه آب را با بهترین کیفیت و همچنین قیمت مقرون به صرفه از شرکت رانا کیمیا فام خریداری کنند. همچنین کارشناسان ما در حوزه فروش سعی می‌کنند اطلاعات جامعی در مورد محصولات ارائه دهند. بنابراین شما راحت تر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع رنگ برای پروژه شما مناسب و ایده آل هستند. پس با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.