تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

آستر غنی از روی اپوكسی

رنگ استر اپوکسی - آستر اپوكسی

آستر غنی از روی اپوكسی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

محصول آستر اپوكسی یك آستر دوجزیی اپوكسی غنی از روی سخت شونده با پلی آمید میباشد كه دارای خاصیت ضد خوردگی عالی است. آستر غنی از روی اپوكسی بواسطه دارا بودن محتوای بالای فلز روی، قابلیت مقاومتی بسیار خوب داشته و دوام طولانی مدت را برای سطوح پوشش شده فراهم می نماید.

این آستر فیلم رنگ سخت و مقاوم تشكیل می دهد كه به قدرت به سطوح فلزی آماده سازی شده ایده آل پیوند می خورد . در صورت خراش، تخریب و گسستگی ها در فیلم رنگ، با توجه به محتوای بالای روی آستر ، حفاظت كاتدی بخوبی تدارك دیده می شود.

در صورت استفاده از این محصول بعنوان آستر كارگاهی(شاپ پرایمر)، خشك شدن سریع آن جابجایی و حمل و نقل قطعات را تسریع می بخشد . پوششهای رویه با كیفیت بالا از قبیل پلی یورتان، اپوكسی، وینیل و … قابلیت اجرا بر روی آنرا بخوبی دارا می باشند.

این آستر دارای كمترین مقدار سطح مواد فرار و حاوی ۸۵ % وزنی پودر روی در فیلم خشك رنگ است.

 

استر اپوکسی

خواص و جنبه های ویژه آستر روی اپوكسی :

حفاظت كاتدی برای سطوح فولادی و آهنی در محیط های در معرض دریا و محیط های با شرایط آب و هوایی سخت و خورنده – چسبندگی بسیار خوب به سطوح بخوبی آماده سازی شده – راحتی كاربرد بوسیله ایرلس یا اسپری مرسوم – محتوای پودر روی بالا – مقاومت خوردگی عالی – مقدار موارد فرار پائین – مقاومت سایشی مناسب – خشك شدن سریع برای تسریع اعمال پوشش بعدی و جابجایی

مقاله پیشنهادی: حلال رنگ روغن چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

موارد کاربرد آستر روی اپوكسی :

از این محصول بعنوان یك آستر با كیفیت فوق العاده همراه با اغلب پوشش های رویه یك جزیی و دوجزیی بمنظور رنگ آمیزی و حفاظت طولانی مدت سازه های فولادی و یا فلزی كاربری می شود.

این محصول بعنوان آستر كارگاهی بر روی سطوح فولادی و آهنی در سازه های تازه ساخت و یا پروژه های تعمیراتی می تواند بكار برده شود.

از آن برای پوشش سازه های فلزی،اسكله، سازه های دریایی، تانكر های ذخیره، وسایل حمل و نقل، تجهیزات و سازه های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، پلها، پمپ و اتصالات، خطوط لوله های انتقال، سوله و … استفاده می شود كه در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی، آب و فاضلاب، صنایع دریایی و … قابل كاربرد می باشد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش آستر اپوكسی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (۳۰ خط) ۸۷۷۰۰۶۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.