تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید RANA 829 I M.I.O

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید RANA 829 I M.I.O

  |   رنگهای اپوکسی پلی آمید   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

EN.TDS

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید انواع رنگهای اپوکسی کلیک کنید   فروشگاه

شرح محصول رنگ میانی اپوکسی پلی آمید :

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید – این رنگ بعنـــــــوان یک رنگ میـــــانی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید که بوسیله اکسیـــد آهن میکایی غنی گردیده ، تولید و عرضه میگردد.

این رنگ  مقاومـت مناسبـــــی در برابر رطوبـت ، آب ،محیطهــــــای قلیایی و اسیدی داشته و لیکن جهت محافظت کامل نیاز به پوشش رویه متناسب با شرایــــط محیطی دارد.

موارد استفاده رنگ میانی اپوکسی پلی آمید :

از این رنگ به عنوان یک رنگ میانی بسیار مناسب جهت سازه های فلـــــــزی نظیر پلـهــا ، سولـــه های صنعتـــی، خطوط لوله و انتقال، مخازن ، تجهیزات مغروق در آب شیرین و همچنین کلیه ســــازه های فلزی در مناطق ساحلــی و OFF SHORE استفاده میگردد.

مشخصات فنی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید :

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید

روش مصرف رنگ میانی اپوکسی پلی آمید :

ابتدا جز A را بوسیله همزن مخلوط نموده تا بطور کامل یکنواخت گردد , سپس جز B را به آن اضافه می نماییم و بار دیگر بوسیله همزن دو جز را مخلوط نموده و پس از آن حدود ۲۰ دقیقه به مخلوط اجازه میدهیم تا واکنش لازم بین دو جز صورت پذیرد.

هم اکنون رنگ آمـــاده اجــرا می باشد. با توجــه به عمـر مفید رنــگ بعد از اختـــــلاط ‚ رنگ آماده شده را در دمای  ۲۵۰c حداکثر تا ۸ ساعت مصرف نمایید.

آماده سازی سطح :

سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه آلودگــی از قبیل گرد و غبــــار‚ گریــس ‚ روغـــن و غیـــره باشــــد. در صورتیکه از زمان اجرای پرایمر مدت زمانی بیش از ۷۲ ساعت گذشته باشد میبایست سطح مورد نظر را بعد از تمیزی زبر نمایید.

شرایط آب و هوایی هنگام رنگ آمیزی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید :

  • دمای محیط بین ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
  • دمای سطح ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم
  • رطوبت نسبی کمتر از ۸۰%

تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای پوشش رنگ میانی اپوکسی پلی آمید :

  • دستگاه AIR LESS SPRAY ( اسپری بدون هوا )
  • دستگاه CONVENTIONAL SPRAY ( اسپری هوا )
  • میکسر برقی یا بادی
  • قلم مو و غلطک

در هنگام استفاده از AIRLESS SPRAY از نازل ۰٫۰۱۷ یا ۰٫۰۱۹ اینچ می بایست استفاده گردد.

رنگ رویه اپوکسی پلی آمید
RANA 833 T
مطالعه

در هنگام استفاده از CONVENTIONAL SPRAY از نازل ۲ یا ۲٫۲ میلی متر می بایست استفاده گردد.

ویژگی‌ها و مزایای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O

ویژگی‌ها و مزایای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O یکی از بهترین انواع رنگ‌های میانی موجود در بازار با قدرت چسبندگی بسیار بالا است. این رنگ از دو جزء رزین و سخت کننده پلی آمیدی تشکیل شده و برای بهبود عملکرد سخت کننده از اکسید آهن میکایی برای آن استفاده شده است. این رنگ به واسطه عملکرد مناسب، چسبندگی بالا و مقاومت خوردگی حداکثری می‌تواند به عنوان یک محصول متمایز برای استفاده در صنایع مختلف به ویژه صنایع دریایی و سایر صنایع دیگر شناخته می‌شود.

چسبندگی عالی به فولاد گالوانیزه

برخلاف که چسبندگی بالایی در بتن دارد، این رنگ می‌تواند بهترین عملکرد را در هنگام اجرا روی فولاد گالوانیزه از پیش تصفیه شده داشته باشد. از این رو برای پوشش دادن فولاد گالوانیزه با بهترین عملکرد می‌توان از این محصول استفاده نمود.

مقاومت بالا در تماس با آب

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O یک از بهترین انواع رنگ‌هایی است که می‌تواند در تماس با آب بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و از آسیب در هنگام مواجهه با فشار و مواد شیمیایی موجود در آب جلوگیری می‌کند.

مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه

رنگ‌های میانی اپوکسی پلی آمید، رنگ‌های بسیار مقاوم در برابر سایش و ضربه هستند. این رنگ‌ها می‌توانند در برابر ساییدگی بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و مقاومت مکانیکی بالایی داشته باشند.

چسبندگی بالا به عنوان پوشش میانی

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O به عنوان یک لایه میانی استفاده می‌شود. به گونه‌ای که زیر آن در ابتدا یک لایه پرایمر اپوکسی زده می‌شود. سپس این رنگ روی پرایمر قرار می‌گیرد و در نهایت لایه نهایی، یک رنگ رویه اپوکسی پلی آمید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقاومت بالا در برابر آلودگی‌های صنعتی و شیمیایی

در محیط‌های صنعتی که آلودگی‌های جدی وجود دارند، این رنگ می‌تواند همچنان عملکرد خود را حفظ کند و دوام بسیار خوبی داشته باشد. این رنگ در برابر مواد شیمیایی و صنعتی مقاوم بوده و کاملا استحکام خود را حفظ می‌کند.

پرایمر اکسید آهن میکایی M.I.O پلی آمید
RANA 819 P
مطالعه

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O به عنوان پوشش محافظتی

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O یکی از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توانید به عنوان پوشش محافظتی در صنایع مختلف از آن استفاده نمایید. کلیه ویژگی‌های مطلوب و مورد نیاز پوشش‌های محافظتی در این رنگ وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر سایش، ضربه، مواد شیمیایی و صنعتی و … اشاره کرد. همچنین این رنگ در برابر عوامل جوی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

از این رو این رنگ میانی برای پوشش دهی ورق فولادی گالوانیزه، قطعات فولادی پرایمر شده غنی از روی، فولاد، فولاد آستردار و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این محصول در هر پروژه‌ای که نیاز به پوشش دهی و عایق کاری دارد، قابل استفاده است. از جمله کاربردهای مهم رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پوشش دادن سازه‌ها و تاسیسات دریایی
  • پوشش دادن سازه‌های فولادی از جمله پل‌ها، سوله‌های صنعتی و پتروشیمی
  • ایجاد پوشش محافظتی برای خطوط لوله و انتقال سیالات
  • ایجاد پوشش محافظتی از تجهیزات در تماس با آب

نکات و احتیاط استفاده از رنگ میانی MIO پلی آمید

نکات و احتیاط استفاده از رنگ میانی MIO پلی آمید

در صورت نیاز به اجرای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O، حتما دستورالعمل‌های اجرایی در نظر گرفته شده از سوی شرکت رانا کیمیا فام را در نظر بگیرید. همچنین برای جلوگیری از هر گونه حادثه و عوارض جدی به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • این رنگ را در محیط‌هایی با تهویه مناسب استفاده کنید. هرگز آن را در محیط‌های سربسته و با آب و هوای نامناسب استفاده نکنید.
  • رنگ میانی اپوکسی پلی آمید I.O سمی است و نباید خورده شود. در صورت خوردن یا بلع آن حتما با پزشک مشورت کنید.
  • برای اجرای این رنگ حتما از ماسک و دستکش مناسب استفاده کنید تا دچار آلرژی و مشکلات ریوی نشوید.
  • در صورتی که رنگ در تماس با پوست و چشم‌های شما قرار گرفت، فورا پوست خودتان را بشویید.
  • در صورت نیاز از تجهیزات تهویه هوای مناسب استفاده کنید.

مکان مناسب برای نگهداری از رنگ میانی MIO اپوکسی پلی آمید

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O به دلیل داشتن ترکیبات خاص باید حتما در یک محیط مناسب نگهداری شود. تاریخ انقضای این محصول ۱ سال است؛ اما در صورتی که آن را در جای نامناسب و غیر ایمن نگهداری کنید، طول عمر آن کاهش پیدا می‌کند. بهترین مکان برای نگهداری از این رنگ یک مکان تاریک و خشک است. این محصول را در هوای سرد نگهداری نکرده و آن را دور از یخ زدگی قرار دهید. همچنین مطمئن شوید که این رنگ در مقابل نور خورشید مستقیم قرار نگرفته است.

پرایمر زینک فسفات اپوکسی پلی آمید
RANA 817 P
مطالعه

مدت زمان خشک شدن و پخت نهایی رنگ

یکی از مهم‌ترین نکات برای اجرای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید  M.I.O، در نظر داشتن مدت زمان خشک شدن و پخت نهایی این رنگ است. این رنگ در ۳ مرحله خشک می‌شود و باید توجه داشته باشید تا زمان پخت نهایی آن را در معرض فشار قرار ندهید. مرحله اولیه خشک شدن این رنگ ۳ ساعت است و پس از گذشت ۶ الی ۸ ساعت، رنگ در لایه‌های عمقی‌تر خشک خواهد شد. پخت نهایی این محصول ۷ روز طول می‌کشد و بدیهی است که در این فاصله امکان استفاده از این رنگ وجود ندارد. توجه کنید که زمان‌های ذکر شده برای موقعی است که دمای هوا ۲۵ درجه سانتی گراد باشد و این زمان برای مواقعی که دمای هوا کاهش یا افزایش پیدا می‌کند، متفاوت است.

مشاوره خرید رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید M.I.O به عنوان یک رنگ میانی باید در وسط دو لایه دیگر پرایمر و رنگ رویی استفاده شود. با این حال این رنگ به واسطه قدرت بسیار بالا و تحمل حداکثری در برابر فشارهای مکانیکی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک پوشش مقاوم میانی در تجهیزات صنعتی هستند. در صورت نیاز به خرید و استفاده از این محصول، می‌توانید از شرکت رانا کیمیا فام که خود تولید کننده این رنگ اپوکسی است کمک بگیرید. این محصول با بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های به روز تولید شده و عملکرد بسیار عالی را در صنایع مختلف از خود نشان می‌دهد.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.