تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

آیا کفپوش اپوکسی برای ادارات مناسب است؟ (۷ مزیت فوق العاده)

آیا کفپوش اپوکسی برای ادارات مناسب است؟ (۷ مزیت فوق العاده)

آیا کفپوش اپوکسی برای ادارات مناسب است؟ (۷ مزیت فوق العاده)

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

اگر یک دفتر تجاری یا یک آفیس را دارید حتما می‌دانید که ظاهر و نمای داخلی تا چه حد اهمیت دارد. زمانی که مشتریان وارد دفتر شما می‌شوند اولین موضوعی که باعث برداشت مثبت یا منفی آن‌ها خواهد شد ظاهر و نمای اداره است. هر چقدر که شما خدمات با کیفیتی را ادامه دهید اما نتوانید دکور داخلی را ارتقا دهید عملاً مخاطبین تمایلی به همکاری با شما نخواهند داشت. برای شروع کار پیشنهاد می‌کنیم از کفپوش اپوکسی برای ادارات استفاده کنید.

این کفپوش‌ها اگرچه کاربری‌های بسیار متعددی دارند اما می‌توانند عملکرد ایده آلی را در محیط های بسته ادارات داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله سعی می‌کنیم جزئیات بسیار هدفمندی را ارائه دهیم تا اگر قصد خرید کفپوش اپوکسی برای دفتر کار را دارید با آگاهی کامل اقدام کنید.

۷ مزیت اجرای کفپوش اپوکسی برای ادارات

قطعاً دلایل و امتیازات ویژه ای وجود دارد که باعث می‌شود کفپوش اپوکسی برای ادارات مناسب باشد. با مطالعه این موارد این اطمینان در ذهن مدیران ادارات ایجاد می‌شود که کفپوش اپوکسی انتخاب ایده‌آلی خواهند بود. البته این امتیازات تنها منحصر به ساختمان های اداری نیست. بلکه در هر موقعیتی که این کفپوش‌ها به کار برده شوند می‌توانید از این مزیت‌ها بهره مند شوید. به عنوان مثال در منازل، پارکینگ‌ها، انبارها، محیط های صنعتی، سالن های ورزشی، بیمارستان‌ها و غیره کفپوش های اپوکسی قابل اجرا هستند.

در مجموع تاثیرات مثبت مشترکی برای همه آنها وجود دارد. اما در ادامه ۷ دلیل و مزیت مهم را برای اجرای کفپوش اپوکسی برای ادارات مطرح می‌کنیم تا افرادی که در خرید این محصولات تردید دارند کاملاً مجاب شوند.

۷ مزیت اجرای کفپوش اپوکسی برای ادارات

۱- افزایش مشتریان

شرکت هایی که به نوعی در حوزه کسب و کار، تولید و فروش محصولات مختلف فعالیت می‌کنند حداقل یک نمایندگی در قالب دفتر یا اداره را در یک محدوده خاصی از شهر دارند. به عنوان مثال شرکتی که در زمینه تولید رنگ های صنعتی فعالیت می‌کند برای پاسخگویی به مشتریان، یک اداره به خصوصی را مهیا می‌کنند.

هرچقدر اداره مورد نظر زیباتر، شکیل تر و به نوعی تزئینی باشد. علاوه بر ایجاد یک تصور مثبت باعث افزایش ارتباط و اشتیاق همکاری در مخاطبین می‌شود. زیبایی یک محیط کاری و تجاری با استفاده از کفپوش اپوکسی برای ادارات باعث می‌شود که مشتریان احساس خوبی پیدا کنند. از طرفی این پیام را منتقل می‌کند که شما در حیطه خدماتی که ارائه می‌دهید بهترین عملکرد را خواهید داشت.

۲- ارتقاء انرژی پرسنل با نصب کفپوش اپوکسی برای ادارات

در هر اداره یا مجموعه تجاری، پرسنل و کارکنان متعددی وجود دارند. با نصب کفپوش اپوکسی برای ادارات باعث زیباتر شدن محیط خواهید شد. این ویژگی مستقیم روی روحیه پرسنل و کارکنان تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال اگر ما بخواهیم در یک اداره مشغول به کار شویم، شرکتی را انتخاب می‌کنیم که یک فضای زیبا و پر انرژی را داشته باشد. ایجاد یک محیط کسل کننده بازدهی کاری را کاهش می‌دهد و در کنار آن پرسنل و کارکنان نمی توانند راندمان خوبی را داشته باشند.

۳- آنتی استاتیک بودن کفپوش اپوکسی تجاری و اداری

همه ما تا حدودی با کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک آشنایی داریم. اینها تنها مختص محیط های صنعتی با ضریب ریسک بالا نیستند. بلکه می‌توانند در ادارات نیز مورد استفاده قرار گیرند. همانطور که می‌دانید آنچه که باعث آتش سوزی در محیط های بسته می‌شود تخلیه الکتریسیته ساکن از ناحیه کف به محیط بیرون می‌باشد. غالبا در ادارات نیز به دلیل وجود تجهیزات الکترونیکی مختلف و همچنین رفت و آمد بالای مراجعین حجم بارهای الکتریکی در ناحیه کف به مراتب بیشتر از دیگر محیط‌ها است.

لذا اگر به هر دلیلی این بارهای الکتریکی در قالب جرقه تخلیه شوند بروز آتش سوزی بسیار محتمل خواهد بود. اگر می‌خواهید امنیت فضای اداری و محیط تجاری خود را افزایش دهید حتماً از یک کفپوش اپوکسی برای ادارات با خاصیت آنتی استاتیک استفاده کنید. در اجرای این کفپوش‌ها معمولاً از نوارهای مسی در زیر لایه کفپوش اپوکسی رویه استفاده می‌شود که بارهای جمع شده را کاملاً به زمین تخلیه می‌کند.

۲- ارتقاء انرژی پرسنل با نصب کفپوش اپوکسی برای ادارات

۴- نظافت آسان و ضد رطوبت بودن کفپوش اپوکسی برای ادارات

پس از اجرای صحیح و خشک شدن کامل کفپوش اپوکسی اداری به راحتی می‌توان سطح کفپوش‌ها را با تجهیزات پاک کننده ساده نظافت کرد. علاوه بر این لایه های اپوکسی رطوبت را به خود جذب نمی کند. مواد روغنی یا اسیدی، ترکیبات قلیایی و مواد شیمیایی مختلف و به طور کلی مایعات نمی توانند به بافت زیرین آن نفوذ پیدا کنند.

در نتیجه پرسنل خدماتی روند بسیار سهل و آسانی را در پیش خواهند داشت. خصوصاً در محیط های اداری که نظافت حائز اهمیت است بهتر می‌توانید به ارتقاء المان های دکوری بپردازید. همچنین آلاینده های محیطی به سطح کف نمی‌چسبند. برخلاف سطوح بتنی، کاشی، سنگی، موزاییک و غیره که چنین خاصیت مهمی را ندارند.

۵- نبود منافذ ریز در کفپوش اپوکسی مناسب ادارات و موسسات

منافذ ریز و خطوط کاملا باز بر روی سطح کف از جمله معضلاتی است که در کفپوش های مختلف وجود دارد. این منافذ می‌تواند گرد و غبار، حشرات و دیگر المان‌ها را در خود جای دهد. کفپوش اپوکسی برای ادارات همانطور که گفته شد نفوذ ناپذیر است. یعنی هیچگونه روزنه یا خوردگی جزئی و کلی را ندارد. بنابراین نباید شاهد رفت و آمد جانداران کوچک و ریز مختلف باشید.

۶- طرح های مختلف کفپوش اپوکسی برای ادارات

شما می‌توانید از یک کفپوش اپوکسی طرح سنگ برای جلوه گری بهتر فضای اداره خود استفاده کنید. در واقع شما نه تنها هزینه خرید سنگ فرش‌ها را پرداخت نکرده اید بلکه مخاطبین با نگاه کردن به سطح کف احساس می‌کنند بر روی سطوح سنگی قدم می‌گذارند. همچنین رنگ بندی های مختلفی که برای کفپوش اپوکسی برای ادارات وجود دارد هیچ گونه محدودیتی را برای شما ایجاد نمی کند. لذا هر نوع رنگی را که بخواهید برای سطح کف خود انتخاب خواهید کرد.

۵- نبود منافذ ریز در کفپوش اپوکسی مناسب ادارات و موسسات

۷- قابل اجرا در سرویس های بهداشتی

رزین های اپوکسی قابلیت اجرا در محیط های مرطوب را دارند. کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی از جمله محصولاتی هستند که به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه می‌توانید سرویس بهداشتی محیط اداری خود را با این کفپوش‌ها پوشش هی کنید. قطعاً نتیجه نهایی بسیار حیرت انگیز خواهد بود.

خرید کفپوش اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

اگر قصد خرید کفپوش اپوکسی ارزان و باکیفیت را دارید شرکت رانا کیمیا فام آماده خدمت رسانی به مشتریان است. این شرکت، تولید کننده با کیفیت ترین کفپوش‌ها از نوع اپوکسی و کفپوش پلی اورتان می‌باشد. شما می‌توانید متناسب با پروژه خود حجم درخواستی را سفارش دهید. کارشناسان ما سعی می‌کنند اطلاعات مفید و کاربردی را ارائه دهند تا یک خرید موفق و رضایت بخشی را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.