تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

کفپوش اپوکسی ضد سایش؛ خرید از بهترین برند بازار

کفپوش اپوکسی ضد سایش؛ خرید از بهترین برند بازار

کفپوش اپوکسی ضد سایش؛ خرید از بهترین برند بازار

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

کفپوش اپوکسی ضد سایش به واسطه مزیت های فراوانی که دارد همواره توانسته است رضایت شمار بالایی از کاربران را به خود جلب کند. این محصول پر طرفدار جایگزین ایده آلی برای سایر پوشش های کف می‌باشد. شما می‌توانید با کمترین هزینه یک پوشش بسیار مقاوم و مستحکم و در عین حال زیبا و چشم نواز داشته باشید. همانطور که از نام این کفپوش مشخص است دارای ویژگی ضد سایش و ضد خش می‌باشد. این امتیاز ارزشمند در محیط هایی که دکوراسیون اهمیت ویژه ای دارد بسیار تاثیرگذار است.

به عنوان مثال شما حتی می‌توانید از این محصول به عنوان کفپوش اپوکسی برای منازل نیز استفاده کنید. خاصیت ضد ساییدگی در سطح آن قطعاً نمای داخلی را حفظ می‌کند. حتی در محیط های پرتنش صنعتی نیز نباید انتظار خراشیدگی عمیق و جزئی بر روی این کفپوش داشته باشیم. البته اگر هیچگونه تنش سنگین و مخربی روی آن اعمال نشود با استفاده معمول و استاندارد می‌توانید در یک بازه زمانی بلند مدت این کفپوش را در هر محیطی اجرا کنید. در ادامه مقاله در مورد چند کاربرد مهم این کفپوش‌ها و همچنین نحوه اجرای آنها صحبت می‌کنیم.

کفپوش اپوکسی ضد سایش در منزل

یکی از مدل های بسیار جذاب و محبوبی که از کفپوش اپوکسی ضد سایش به وفور استفاده می‌شود نمونه های سه بعدی است. کفپوش اپوکسی سه بعدی به دلیل نما و ظاهر خاص و همچنین استفاده از تصاویر با عمق بالا می‌تواند به عنوان یک المان دکوری در منازل استفاده شود. ممکن است به فکر اجرای پارکت، لمینت و کفپوش های چوبی و پی وی سی باشید. اما اگر به نمونه کارهای اجرای کفپوش اپوکسی ضد سایش از نوع سه بعدی نگاه کنید قطعاً نظر شما عوض خواهد شد.

شما می‌توانید این محصولات را حتی در سرویس های بهداشتی نیز استفاده کنید. ضد رطوبت بودن سطح کف نه تنها بافت داخلی سازه را حفظ می‌کند بلکه دیگر شاهد خوردگی های جزئی و کلی در کف سازه به علت نفوذ رطوبت و سیالات نخواهید بود. محدودیتی برای اجرای این کفپوش در نقاط مختلف وجود ندارد. آشپزخانه، اتاق خواب، قسمت پذیرایی همگی پذیرای رزین اپوکسی هستند.

کفپوش اپوکسی ضد سایش با زیباترین طرح ها برای منازل

کفپوش اپوکسی صنعتی با خاصیت ضد خوردگی و ساییدگی

در محیط های پرتنش صنعتی نیز کفپوش اپوکسی ضد سایش کاربردهای فراوانی دارد. به طور کلی این کفپوش برای محیط های کاری فوق العاده ایده آل هستند. به جای اجرای سنگ فرش‌ها یا بسترهای سنگی می‌توانید با کفپوش اپوکسی صنعتی هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم اینکه در بلند مدت مراحل تعمیر و نگهداری و بازسازی سطح کف را کاهش دهید. در مجموع رزین های اپوکسی که در فضاهای صنعتی و کارخانجات استفاده می‌شوند بازدهی کاری را افزایش خواهند داد.

حال آنکه رفت و آمد ماشین آلات هیچگونه آسیبی به اینکه کفپوش‌ها وارد نمی کند. علاوه بر آن به دلیل رنگبندی‌ها و فام های ظاهری مختلف می‌توانید از چندین رنگ متفاوت برای پروژه پوشش دهی کف استفاده کنید. به طور مثال در برخی از سالن‌ها و انبارها لازم است یکسری علائم و خط کشی هایی با هدف راهنمای پرسنل کاری ایجاد شود. با کفپوش اپوکسی این کار به راحتی قابل انجام است.

کفپوش اپوکسی ضد سایش قابل اجرا در محیط های صنعتی پرتنش

کفپوش اپوکسی پارکینگ مقاوم در برابر رفت و آمد خودروها

کفپوش اپوکسی ضد سایش قابلیت اجرا در فضای پارکینگ ساختمان‌ها نیز دارد. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی دقیق تمام سالن پارکینگ خود را با این رزین‌ها پوشش دهی کنید. به دلیل ساختار بسیار سخت و محکمی که این کفپوش‌ها دارند عناصر و آلودگی های محیط به بافت داخل کفپوش نفوذ پیدا نمی کنند. مواد چسبنده نیز روی کفپوش اپوکسی باقی می‌ماند تا زمانی که شما آنها را پاک کنید.

با اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ می‌توانید محیط داخلی ساختمان خود را از لحاظ المان های زیبایی شناختی ارتقا دهید. معمولاً سطوح کف بتنی ظاهر خشکی دارند. از طرفی رزین های اپوکسی می‌توانند چسبندگی بالایی بر روی کف های بتنی ایجاد کنند. بنابراین با یک برنامه ریزی دقیق می‌توانید بهترین کفپوش را روی این سطوح اجرا کنید. به دلیل عدم محدودیت در رنگ بندی رزین اپوکسی این امکان وجود دارد تا هر نوع فام ظاهری برای محیط پارکینگ خود انتخاب کنید.

کفپوش اپوکسی ضد سایش در فام های ظاهری متعدد برای اجرا در پارکینگ ها

اجرای کفپوش اپوکسی ضد سایش

کفپوش اپوکسی ضد سایش معمولاً در سه لایه اجرا می‌شود. اولین لایه پرایمر اپوکسی است که پس از آماده سازی سطح بتن به منظور افزایش چسبندگی لایه های بعدی اجرا می‌شود. پوشش بعدی کفپوش میانی اپوکسی است که این لایه به عنوان یک المان پشتیبان در نظر گرفته می‌شود. با رسیدن لایه میانی به مرحله خشکی نسبی شرایط لازم برای اجرای پوشش رویه فراهم است. پس از میکس کردن اجزای کفپوش اپوکسی رویه شما می‌توانید یک لایه با ضخامت کنترل شده روی کار بیاورید.

با این سه لایه قطعاً مقاومت سطح کف چندین برابر خواهد شد. در چنین شرایطی رفت و آمد عوامل انسانی و جابه جایی وسایل و تجهیزات سنگین باعث آسیب و بروز ترک در کفپوش اپوکسی ضد سایش نمی‌شوند. البته روند اجرا برای کفپوش های اپوکسی سه بعدی قدری متفاوت است. به این صورت که با اجرای اولین لایه پرایمر تصاویر روی کار آورده می‌شوند. بعد از آن یک پوشش براق روی تصویر کشیده خواهد شد تا عمق آن را چندین برابر و یک نمای سه بعدی ایجاد کند.

نکته فوق العاده مهمی که همواره باید مد نظر قرار دهیم اجرای صحیح این کفپوش‌ها است. اگرچه تهیه و خرید رزین های اپوکسی با کیفیت و استاندارد در جای خود اهمیت دارد اما اگر همین محصولات با کیفیت را بدون در نظرگیری قواعد و ضوابط اجرا روی سطوح اعمال کنیم نتیجه نهایی کاملا دگرگون خواهد شد. پس حتماً از تکنسین های اجرایی با تجربه در اعمال کفپوش اپوکسی ضد خش بهره ببرید.

فروش کفپوش اپوکسی ضد سایش در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام با هدف پاسخگویی به تمام پروژه های ساختمانی، رزین های اپوکسی را برای کاربری های مختلف فرموله و آماده سازی می‌کند. از آنجایی که کفپوش های اپوکسی در حوزه‌های متعدد استفاده می‌شوند لازم است پیش از خرید یک مشاوره تخصصی دریافت کنید. آگاهی از اطلاعات فنی این محصولات شرایطی فراهم می‌کند تا دقیقا بدانید چه رنگ هایی انتخاب کنید. متخصصین ما در حوزه فروش قطعاً شما را راهنمایی خواهند کرد. لذا یک خرید موفق و رضایت بخشی تجربه خواهید کرد. جهت خرید انواع کفپوش اپوکسی با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.