تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

با پرطرفدارترین عایق رطوبتی نمای ساختمان آشنا شوید؟

با پرطرفدارترین عایق رطوبتی نمای ساختمان آشنا شوید؟

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

نمای ساختمان یکی از آسیب پذیر ترین سطوحی است که در یک سازه وجود دارد. چرا که این سطح در تماس مستقیم با عوامل محیطی نظیر رطوبت، شرایط جوی نامناسب و مواردی از این قبیل قرار دارد. اگر می خواهید سطح سازه ساختمانی شما طول عمر بسیار بالاتری داشته باشد بعد از احداث کامل آن حتماً باید از یک عایق رطوبتی نمای ساختمان استفاده کنید تا در نهایت کلیه هزینه های تعمیر و نگهداری شما برای حفظ نمای ساختمان کاهش و یا در مواردی حذف شود.

عایق رطوبتی یک پوشش حفاظتی همه‌جانبه را برای یک ساختمان ایجاد میکند که می تواند از بروز ترک، خوردگی های جزئی و کلی جلوگیری کند. البته ممکن است نمای ساختمان شما دارای پوشش های سنگی باشد که باز هم باید از انواع رزین سنگ برای جلوگیری از خوردگی سطح استفاده کنید. در ادامه مقاله با ذکر جزئیات بیشتر از این ماده ارزشمند شما را به طور کامل با آن آشنا می کنیم.

عایق رطوبتی نمای ساختمان از نوع اکریلیک پایه آب

به طور قطع به یقین می توان گفت عایق رطوبتی نمای ساختمان از نوع آکریلیک پایه آب یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین ماده های رنگی میباشد که به وفور در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از عایق رطوبتی دیوار بتنی قدرت نفوذ بسیار بالایی دارد و می‌تواند ریزترین منافذ سطح نما را کاملاً پر کند. البته در مواردی لازم است که آنها پس از آماده سازی و اجرای پرایمر اعمال شوند. این عایق ها علاوه بر سطوح بتنی قابلیت آن را دارند که بر روی سطوح گچی یا فلزی نیز اجرا شوند. رنگ بندی های مختلفی دارند اما رنگدانه اصلی آنها سفید مایل به شیری می باشد.

از لحاظ نوع ساختار به صورت تک جزئی عرضه می شوند و این ویژگی ارزشمند شرایطی را فراهم می‌کند تا سرعت کار شما افزایش یابد. همانطور که میدانید ترکیبات رنگی چند جزئی پیچیدگی های خاص خود را برای اجرا دارند. چسبندگی بسیار بالایی دارند و می‌توانند یک سطح کاملا آب بند و غیر قابل نفوذ را ایجاد کنند.

عایق رطوبتی نمای ساختمان از نوع اکریلیک پایه آب

مقاومت در برابر اشعه uv

اشعه uv یا همان پرتوهای فرابنفش ۱۰ درصد از کل تابش نور خورشید را تشکیل میدهند. اگرچه بخش قابل ملاحظه ای از این نوع پرتوها توسط لایه اوزون جذب می شود و مقدار کمی از آن به زمین میرسد اما همین مقدار کم در صورتی که به صورت مداوم، مستمر و بسیار طولانی بر روی یک سطح تابیده شود مضراتی را نیز خواهد داشت. این آسیب ها هم برای جانداران و هم برای سطوح صلب و سازه های ساختمانی خواهد بود. اصولاً فقط رطوبت نیست که می تواند سطوح بتنی را تخریب کند بلکه اشعه خورشید نیز پس از چندین سال تابش مستمر اثرات منفی خود را خواهد گذاشت.

خوشبختانه عایق رطوبتی نمای ساختمان که فرموله شده از مواد آکریلیک پایه آب می باشد کاملا در برابر اشعه uv مقاوم است در نتیجه نمای سازه شما بدون آسیب باقی خواهد ماند و شما دیگر لازم نیست تکنیک ها و روش های مختلفی را برای اصلاح سطوح صدمه دیده انجام دهید.

جذب آلودگی سطحی بسیار کم در عایق رطوبتی نمای ساختمان

عایق رطوبتی نمای ساختمان دارای یک فرمولاسیون نانو می باشد در نتیجه در سازه های شهری که به طور مستقیم در تماس با آلودگی های محیط هستند خیلی زود دچار کثیفی، سیاهی و آلودگی های سطحی نمی شوند. این نوع از عایق رطوبتی نانو نه تنها ریزگردهای چسبنده و پراکنده محیط را به خود جذب نمی کند بلکه کاملا آنها را دفع می کند. با این ویژگی ارزشمند سطح نمای ساختمان شما همواره تمیز و پاک می ماند.

جذب آلودگی سطحی بسیار کم در عایق رطوبتی نمای ساختمان

چگونه میتوانیم عایق رطوبتی نمای ساختمان را سریع اجرا کنیم؟

یکی از دغدغه‌های اصلی برای اجرای عایق رطوبتی نمای ساختمان این است که چگونه میتوان آنها را سریع اجرا کرد. معمولا اکثر سازه‌های ساختمانی مساحت بسیار وسیعی دارند و نمی توان با سرعت کم عملیات رنگ آمیزی را انجام داد. البته این بدان معنا نیست که شما با افزایش سرعت در رنگ آمیزی کیفیت پایان کار پایینی خواهید داشت.

بلکه برعکس یکسری تجهیزات و دستگاههایی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها عملیات رنگ آمیزی را علاوه بر کیفیت بسیار بالا با سرعت بیشتری نیز انجام دهید. این دستگاهها همان اسپری های رنگی هستند که از طریق پاشش مستقیم، عایق رطوبتی نمای ساختمان را بر روی سطح می نشاند. اگر از این دستگاه ها به درستی استفاده شود اتلاف عایق رطوبتی مایع به حداقل خواهد رسید.

بدون حلال های قابل اشتعال

کلیه تکنسین‌های اعمال رنگ همواره تمایل دارند با رنگ هایی کار کنند که خطرات و آسیب های کمتری را برای محیط داشته باشند. عایق رطوبتی نمای ساختمان از نوع آکریلیک پایه آب دقیقاً از همین نوع رنگ ها می باشد. یعنی هیچ حلال قابل اشتعال و آتش زایی در محلول خود ندارند. از طرفی هیچ نوع آلاینده‌های سمی را به محیط متصاعد نمی کنند. بنابراین می توان آنها را به عنوان ترکیبات رنگی دوستدار محیط زیست تلقی کرد. این ویژگی های مهم برای افرادی که این رنگ ها را اجرا می‌کنند کاملا سودمند خواهد بود و هیچ گونه ضرر سلامتی سنگینی را در صورت اجرای موارد ایمنی ایجاد نخواهند کرد.

خرید با کیفیت ترین عایق های رطوبتی از شرکت رانا کیمیا فام

بهترین زمان اجرای رنگ نما

اگر می خواهید بدانید که رنگ نما در چه شرایط محیطی باید اجرا شود باید بگوییم که هر چقدر شرایط جوی مساعد تری حاکم باشد شما می توانید به اجرای رنگهای نمایی بپردازید که دارای خاصیت عایق رطوبتی هستند. عایق رطوبتی نمای ساختمان نباید در زمان هایی که بارندگی وجود دارد اجرا شوند. همچنین وزش باد های سنگین نیز می تواند تاثیرات منفی بر اجرای صحیح این رنگ ها ایجاد کند. به همین دلیل روز قبل از اجرای پروژه، آگاهی های لازم نسبت به شرایط جوی روز بعد را کسب کنید.

خرید با کیفیت ترین عایق های رطوبتی از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام علاوه بر عایق های رطوبتی نمای ساختمان از نوع آکریلیک پایه آب نمونه های دیگری همچون عایق رطوبتی قیری پلیمری نیز با حجم بسیار بالا تولید می کند. این نوع از عایق ها ماندگاری بسیار طولانی مدتی دارند و شما با هر بار اجرای آنها می توانید تا چندین سال سطح بستر سازه را از نفوذ رطوبت ایمن نگه دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت این محصولات با کارشناسان رانا کیمیا فام تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.