تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

بهترین کفپوش انبار دارویی و بهداشتی چیست؟

بهترین کفپوش انبار دارویی و بهداشتی چیست؟

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

اگر مدیر یک شرکت دارویی هستید و فعالیت گسترده ای در حوزه ساخت و تولید ترکیبات و داروهای شیمیایی دارید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید چرا که میخواهیم یک کفپوش بی نظیر و فوق العاده ایده آل را معرفی کنیم. قطعاً استفاده از این کفپوش در مجموعه صنعتی خود می تواند بازدهی و روند کاری شما را بهبود دهد و از طرفی پرسنل و کارکنان نیز با انرژی بیشتری می توانند به کار خود ادامه دهند. مزیت های بسیار زیادی را میتوان در ارتباط با این نوع کفپوش انبار دارویی و بهداشتی که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم ذکر کرد. همین امتیازات ارزشمند شرایطی را فراهم کرده است تا این نوع کفپوش به عنوان پرطرفدارترین و در عین حال پر فروش ترین محصول برای پوشش دهی سطوح کف سالن های صنعتی قلمداد شود.

رزین های اپوکسی ایده آل ترین کفپوش انبار دارویی و بهداشتی

حتما تا به حال نام کفپوش اپوکسی را شنیده اید. گستره استفاده این محصول به قدری بالا است که در هر حوزه که شما وارد شوید می توانید ردپای این محصولات برای پوشش دهی سطح کف را مشاهده کنید. پاسخ به این سوال ساده کاملا واضح است که چرا این محصول تا این حد حجم استفاده بالایی دارد؟ حتماً توانسته است رضایت کاربران را به طور کامل برآورده کند!

رزین اپوکسی یا کفپوش اپوکسی از جمله ترکیبات رنگی دو جزئی محسوب می شوند که تشکیل شده از رزین رنگی و ترکیبات هاردنر می باشند. برای اینکه شما بتوانید فرایند پوشش دهی را با این کفپوش آغاز کنید حتماً باید دو جزء محصول را با یکدیگر ترکیب کنید. نسبت اختلاف فوق العاده مهم است چرا که شما نمی توانید هر مقدار حجمی از هر جزء را با یکدیگر مخلوط کنید. این نوع از کفپوش انبار دارویی و بهداشتی به قدری سخت و محکم هستند که می توانند سنگین ترین تجهیزات صنعتی که در حال عبور و مرور از روی آن هستند را تحمل کنند.

رزین های اپوکسی ایده آل ترین کفپوش انبار دارویی و بهداشتی

پوشش دهی لایه ای در فرایند اجرای کفپوش انبار دارویی و بهداشتی

برای اجرای کفپوش انبار دارویی و بهداشتی باید یکسری آماده‌سازی های اولیه را انجام دهیم تا نتیجه کار مطلوب و رضایت بخش باشد. رفع نقایص سطح و همچنین اجرای پرایمر اپوکسی جزو مراحل اولیه است که در روند اجرا دنبال می‌شود. بعد از آن می توان پوشش میانی اپوکسی و همچنین کفپوش رویه اپوکسی را اجرا کرد.

این نوع تکنیک لایه ای در پوشش دهی سطوح مزیت های بسیار زیادی دارد که مهمترین آن افزایش مقاومت و سختی کفپوش میباشد. از آنجایی که در محیط های صنعتی رفت و آمد ماشین آلات به وفور اتفاق می افتد لذا باید سطح کف بالاترین مقاومت را داشته باشد. چرا که در چنین شرایط سختی پوشش‌دهی لایه ای، در روند اجرای کفپوش انبار دارویی و بهداشتی بهترین تکنیکی است که می‌تواند طول عمر این رزین ها را در ناحیه کف افزایش دهد.

رنگ بندی های مختلف کفپوش اپوکسی انبار

در بسیاری از صنایع که دارای سطح کف بتنی هستند معمولاً برای ایجاد یک راهنما برای کارکنان و پرسنل و برخی قواعد و ضوابط کاری، ترجیح بر این است که سطح کف را با رنگ های مختلف خط کشی کنند. این نوع عملکرد بر روی کف های بتنی اشکالات و معایب خاص خود را دارد. ممکن است پس از مدتی با جذب آلودگی در ناحیه کف، خط کشی ها از بین برود. در واقع این ساده ترین اشکالاتی است که ممکن است به وجود آید.

اما زمانی که شما از کفپوش انبار دارویی و بهداشتی از نوع رزین اپوکسی استفاده میکنید میتوانید از فام های ظاهری متعدد بهره برداری کنید. در واقع این امکان وجود دارد تا شما یک ناحیه از انبار خود را با رنگبندی های متفاوت رزین های اپوکسی پوشش دهی کنید. طبیعتا این عملکرد می تواند نمای ظاهری و زیبایی محیط صنعتی شما را نیز ارتقا دهد. در واقع همیشه نباید به افزایش مقاومت کفپوش توجه کرد چرا که ظاهر آن نیز از اولویت های پروژه های پوشش دهی کف می باشد.

رنگ بندی های مختلف کفپوش اپوکسی انبار

مقاومت بالای کفپوش انبار دارویی و بهداشتی در برابر رطوبت

سیالات و به‌طورکلی رطوبت جزو مخرب ترین تنش هایی هستند که در هر محیطی وجود دارند. تفاوتی ندارد که آب و هوای محیط مرطوب باشد و یا اینکه نشت سیالی در ناحیه کف صورت گیرد. در همه موارد بروز تخریب در سطح کف حتمی خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از کفپوش انبار دارویی و بهداشتی که غالباً از رزین های اپوکسی هستند مقاومت ناحیه کف را در برابر رطوبت و سیالات از هر نوع آن مانند آب و روغن محافظت کنید. نفوذ ناپذیر بودن کفپوش اپوکسی منجر آن خواهد شد تا شما به راحتی بتوانید یک سطح کف کاملا تمیز و پاک داشته باشید. اما این موضوع در ارتباط با سطوح کف بتنی کاملاً وارونه است. یعنی اگر سیالات روغنی یا آب با کف بتن تماس داشته باشند نه تنها باعث تغییر رنگ بتن خواهند شد بلکه می توانند منجر به ترک و خوردگی کف شوند.

رزین های اپوکسی به هیچ عنوان این گونه نیستند. درواقع ناخالصی ها بر روی کفپوش های اپوکسی باقی می مانند و در آن نفوذ نمی کنند تا زمانی که شما آنها را پاک کنید. این موضوع در ارتباط با انواع کفپوش پلی اورتان نیز صدق می‌کند. اما رزین های اپوکسی به مراتب سخت تر از پوشش های کف پلی اورتان می باشند و در محیط های صنعتی پر تنش استفاده می شوند.

بهداشت بسیار بالای کفپوش های اپوکسی

اولین موضوعی که برای کفپوش انبار دارویی و بهداشتی در اولویت قرار دارد تمیزی و پاکیزگی سطح کف و بهداشت بالای محیط می باشد. خوشبختانه کفپوش انبار دارویی و بهداشتی به جهت آنکه آلودگی ها و گرد وغبار های محیط را به خود جذب نمی کند عملاً شرایطی را فراهم می کند تا فضای محیط از لحاظ بهداشتی در یک درجه بالایی قرار گیرد. به بیان دیگر شما بر روی کفپوش های اپوکسی راحت‌تر می‌توانید عملیات نظافتی را انجام دهید. حال آنکه اگر سطح کف از نوع بتنی باشد تمیز کردن آن بسیار سخت و زمانبر خواهد بود. از طرفی مواد چسبنده که در سطح کفپوش های اپوکسی قرار می‌گیرند به راحتی قابلیت پاکسازی دارند. اما در مورد کفپوش های بتنی روند کار پیچیده خواهد بود.

خرید انواع کفپوشهای اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

خرید انواع کفپوشهای اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

اگر به دنبال با کیفیت ترین انواع کفپوشهای اپوکسی هستید پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان شرکت رانا کیمیا فام تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات دقیقی در مورد این محصولات و همچنین قیمت آنها به شما داده شود. در واقع این شرکت به عنوان یک تولید کننده صنعتی در سطح کشور به مدت طولانی با شرکتهای بزرگ داخلی همکاری داشته است. لذا همه مشتریان پس از خرید رضایت کامل از استفاده محصولات داشته اند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.