تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ کاری نمای ساختمان (بهترین نوع رنگ چیست؟)

رنگ کاری نمای ساختمان (بهترین نوع رنگ چیست؟)

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

نمای ساختمان جزو آسیب‌پذیرترین سطوحی است که به دلیل قرار گرفتن در معرض تنش های محیطی زودتر از نقاط دیگر دچار تخریب و خوردگی میشود. همانطور که می‌دانید بخش اعظمی از زیبایی ساختمان مرتبط با نما و شمایل کلی آن می باشد. هرچقدر بتوان از معماری های ظریف و کاملاً جدید همراه با پوشش های رنگی استاندارد استفاده کرد قطعاً یک سازه شیک و کاملاً پایداری را خواهید داشت. رنگ کاری نمای ساختمان از جمله پروژه هایی است که به منظور محافظت از بخش خارجی سازه اجرا میشود.

معمولاً آنچه که باعث آسیب و صدمه به بافت خارجی سازه خواهد شد رطوبت محیط، گرد و غبار، تابش مستقیم نور خورشید، بارندگی و دیگر المان های طبیعی می باشد. بنابراین ما باید از رنگ هایی استفاده کنیم که دارای خاصیت عایق رطوبتی باشند. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با یک نوع رنگ ساختمان که در برابر سیالات آب و رطوبت کاملا نفوذناپذیر است صحبت کنیم. در واقع این رنگ‌ها به دلیل فرمولاسیون جدید و منحصر به فردی که دارند، طول عمر ساختمان ها را چندین برابر افزایش می دهند. برای آشنایی با این نوع رنگ به ادامه مطلب توجه فرمایید.

رنگ کاری نمای ساختمان با استفاده از پوشش های آکریلیک

رزین های اکریلیک به عنوان یک پوشش ضد رطوبتی بسیار قوی می تواند سطح بستر دیوارها را محافظت کند. از لحاظ ساختار رزین های آکریلیک اصلاح شده با پلیمرهای ساختار یافته می باشند. لذا می توانند بهترین چسبندگی را بر روی سطوح مختلف از قبیل بتن و سیمان داشته باشند. البته رنگ کاری نمای ساختمان هایی که ساخته شده از سیمان هستند بسیار سریع و آسان خواهد بود. از طرفی این پوشش ها قابلیت اجرا بر روی سطوح فلزی را نیز دارند.

در پروژه های رنگ کاری نمای ساختمان علاوه بر اولویت های مرتبط با مقاوم سازی سطح به زیبایی آن نیز توجه ویژه ای می شود. خوشبختانه این رنگ ها می توانند یک نمای فوق العاده چشم نواز و ایده آلی را ایجاد کنند. رنگ بندی رزین های اکریلیک بسیار متنوع می باشد. بنابراین اگر به دنبال دیگر فام های ظاهری محصول هستید میتوانید از بین ۱۰ رنگ مختلف یک نمونه را انتخاب کنید.

رنگ کاری نمای ساختمان با استفاده از پوشش های آکریلیک

رنگ نما قابل شستشو

در بسیاری از ساختمان های قدیمی با توجه به آنکه در معرض آلودگی های محیط قرار داشته اند غالبا دارای سطح تیره می باشند. شما به جای اجرای مجدد پروژه های رنگ آمیزی می‌توانید یک مرحله شستشو را در نمای سازه داشته باشید. اگر رنگ کاری نمای ساختمان با استفاده از پوشش های رنگ اکریلیک انجام شود بعد از آنکه به مرحله خشکی کامل می رسند در هر زمان که بخواهید می‌توانید به شستشوی سطوح بپردازید. این موضوع در ارتباط با سازه های ویلایی که دارای نماهای سیمانی هستند فوق العاده ایده آل می باشد. رنگ نما قابل شستشو از جمله پوشش هایی است که متقاضیان بسیار زیادی دارد و پیمانکاران مختلف نیز این رنگ را بعد از اتمام پروژه ساخت و ساز ساختمان مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت رنگ نمای ساختمان ضد آب

موضوع قیمت و هزینه رنگ کاری نمای ساختمان و همچنین خرید رنگ ها زمانی اهمیت پیدا می‌کند که می خواهید پروژه بسیار گسترده و با مساحت بالا را آغاز کنید. طبیعتاً خرید حجم رنگ بالا نیازمند صرف هزینه های بالا نیز می باشد. اما رنگ نمای ساختمان با توجه به اینکه به عنوان یک محصول داخلی تلقی می شود. شرکت های تولید کننده رنگ های ساختمان به جهت ایجاد یک تعادل در بازار سعی می کنند قیمت مقرون به صرفه ای برای این محصولات در نظر بگیرند. لذا شما با خرید رنگ نمای اکریلیک از برندهای داخلی نه تنها از کیفیت آن ها مطمئن خواهید بود بلکه یک هزینه معقول و مناسبی را نیز پرداخت می کنید.

قیمت رنگ نمای ساختمان ضد آب

پایه آب بودن رنگ نمای ساختمان

همه ما رنگهای ساختمانی خصوصاً انواع رنگ روغنی را بر اساس حلال های شیمیایی که دارای ساختارهای نفتی هستند میشناسیم. این نوع رنگ اگرچه در بافت داخلی سازه استفاده می شود و همچنین مزیت های فراوانی دارند، اما می توانند تکنسین های اجرایی را دچار مشکل کنند. بوی به نسبت شدید، آماده سازی و رقیق سازی زمانبر از جمله مواردی است که در ارتباط با این پوشش های رنگی مطرح می‌شود. اما رنگ نمای ساختمان پایه آب می تواند امنیت خوبی را در زمان اجرا برای شما فراهم کند. استفاده از سیالات آب برای رقیق سازی این نوع رنگ شرایطی را فراهم می کند تا پوشش دهی نمای سیمانی ساختمان در سریع ترین زمان انجام شود.

مقاومت بالا در برابر اشعه uv

مخرب ترین عاملی که در کنار رطوبت و سیالات می تواند بافت سیمانی نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد اشعه UV و ماوراء بنفش خورشید می باشد. این عامل طبیعی به صورت تدریجی باعث بروز ترک، خوردگی های جزئی و کلی و همچنین سست شدن بافت سیمانی سازه می‌شود. به همین دلیل ما باید از انواع رنگ نما که مقاومت خوبی در برابر این اشعه دارد استفاده کنیم. به همین دلیل همواره باید در انتخاب پوشش های مناسب در رنگ کاری نمای ساختمان دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم محصولاتی استاندارد و با کیفیت را خرید کنیم.

اهمیت رنگ کاری نمای ساختمان در شرایط جوی مناسب

اهمیت رنگ کاری نمای ساختمان در شرایط جوی مناسب

همانطور که میدانید استفاده از رنگ نما برای بافت خارجی سازه می باشد. در نتیجه شما این گونه پروژه ها را در معرض آب و هوای محیط انجام میدهید. مهمترین نکته ای که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم این است که حتماً باید در شرایط جوی مناسب عملیات رنگ کاری نمای ساختمان را آغاز کنیم. خصوصا اگر میخواهید از دستگاه های اسپری استفاده کنید که حساسیت کار چند برابر خواهد شد. شما می توانید در دمای ۱ تا ۴۰ درجه سانتیگراد این رنگها را روی سطوح سیمانی سازه اجرا کنید. از طرفی مرطوب بودن محیط و همچنین وزش باد، بارندگی به عنوان عامل اصلی برای تعلیق پروژه رنگ آمیزی می باشند. در نتیجه شما باید تا مساعد شدن آب و هوای محیط صبر کنید.

خرید رنگ های ساختمانی از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می توانند متنوع ترین انواع رنگ ساختمانی برای بافت داخلی و همچنین سطوح خارجی را با کیفیت بسیار بالا و کاملا استاندارد و از همه مهمتر مطابق با معیارهای جهانی از شرکت رانا کیمیا فام خریداری کنند. از طرفی شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات جزئی تر و همچنین آگاهی از قیمت رنگ ساختمان با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.