تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

مزایای اجرای کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی +  ۵ مورد مزیت مهم

مزایای اجرای کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی +  ۵ مورد مزیت مهم

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

کفپوش اپوکسی از رزین و هاردنر ساخته شده است که می‌تواند به صورت درجا و بدون درز در هر جایی از ساختمان نصب شود. کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی، یکی از انواع کفپوش‌های ساختمانی است که با قیمت مناسب و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف قابل اجرا است. این نوع کفپوش ظاهر جذاب و کیفیت بالایی دارد. مزیت‌های زیادی برای این نوع کفپوش جهت اجرا در سالن پذیرایی وجود دارند که بررسی آن‌ها قبل از خرید کفپوش اپوکسی ارزان توصیه می‌شود. در ادامه مقاله قصد داریم به ۵ مورد از مهم‌ترین مزایای اجرای کفپوش در سالن پذیرایی اشاره کنیم.

کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی چیست؟

کفپوش یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی است که با تنوع بالایی قابلیت اجرا در خانه‌های شما را دارد. کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی  یکی از انواع کفپوش‌های خانگی است که می‌تواند با خوش سلیقگی نصاب، با طرح‌ها و مدل‌های مختلف اجرا شود. این نوع کفپوش از یک ماده ترکیبی پلیمری به نام پلی اکساید و پلی آمید و رزین اپوکساید تولید می‌شود. از مهم‌ترین خاصیت این کفپوش، می‌توان به خاصیت چسبندگی بسیار بالا اشاره کرد. این کفپوش در هنگام اجرا به شکل یک جامد سخت و مقاوم در می‌آید که هم زیبایی فوق العاده‌ای دارد، هم ماندگار است.

کفپوش اپوکسی برای سالن پذیرایی از ترکیب رزین، رنگ و هنر نصاب تشکیل می‌شود. این کفپوش می‌تواند بدون دردسر خاصی در کف ساختمان اجرا شود. بدون هیچ درزی می‌توان کفپوش را در ساختمان‌ها به اجرا در آورد. فرم مایع این کفپوش قبل از سفت شدن این امکان را فراهم می‌کند تا حتی درزهایی که به آن‌ها دسترسی نداریم نیز با کفپوش اپوکسی پر شوند. در نهایت پس از گذشت زمان پخت، این کفپوش‌ها سخت می‌شوند و به شکل یک کفپوش مقاوم در خواهند آمد.

کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی چیست؟

مزایای کفپوش اپوکسی برای نصب در سالن پذیرایی

اجرای کفپوش اپوکسی ارزان در خانه‌های مسکونی می‌تواند هم صرفه جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشد، هم باعث اجرای کفپوش زیبا در کف خانه‌ها شود. این کفپوش به غیر از محیط‌های صنعتی، در سالن‌های پذیرایی نیز قابل استفاده است. مزایای کفپوش اپوکسی برای نصب در سالن‌های پذیرایی، شامل موارد زیر هستند که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست.

۱- تنوع در رنگ و طرح

کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل اجرا است. بسته به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب بهترین رنگ برای طراحی کفپوش امکان پذیر است. رنگ‌های محبوب کفپوش اپوکسی جزء رنگ‌های روشن هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سفید و طوسی روشن اشاره کرد. کفپوش اپوکسی می‌تواند با طرح سنگ، چوب و هر طرح دلخواه دیگری اجرا شود. هیچ محدودیتی برای اجرای این نوع کفپوش با طرح دلخواه در سالن پذیرایی وجود ندارد.

۲- مقاومت بالا در برابر رطوبت

رطوبت عاملی مضر برای بسیاری از کفپوش‌های سالن پذیرایی است. اما کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و به راحتی در معرض آب و رطوبت دچار خرابی نخواهد شد. از این رو افرادی که عادت به تمیز کردن سالن پذیرایی خود به صورت منظم دارند، می‌توانند این نوع کفپوش را انتخاب کنند که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد.

۳- قابلیت شستشوی بسیار ساده

یکی دیگر از مزایای کفپوش اپوکسی برای نصب در سالن پذیرایی، قابلیت شستشوی بسیار ساده است. این کفپوش‌ها به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند، می‌توانند به راحتی با مواد مختلف شستشو داده شوند. از طرفی عدم وجود درز در این کفپوش‌ها باعث می‌شود تا آب و رطوبت به داخل کفپوش‌ها نفوذ پیدا نکند. از این رو می‌توان در هر زمانی که کفپوش کدر یا کثیف شده بود، به راحتی آن را تمیز کرد.

۴- درخشش و ماندگاری بالا

درخشش و ماندگاری بالای کفپوش اپوکسی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است. این کفپوش اگر به درستی روی سطح اجرا شود، درخشش بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، با داشتن ماندگاری بالا می‌تواند تا چندین سال بدون هیچ مشکلی در محیط اجرا شود و زیبایی خود را حفظ کند. این موضوع به ویژه برای اجرای کفپوش سالن پذیرایی اهمیت بسیار زیادی دارد.

۵- عدم جذب گرد و غبار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی، عدم جذب گرد و غبار است. این کفپوش‌ها به دلیل ساختار باکیفیتی که دارند، گرد و غبار را جذب نمی‌کنند. از این رو نظافت و نگهداری از این کفپوش‌ها در منازل مسکونی بسیار ساده خواهد بود و نیاز به تمیزکاری کمتری در طول روز است.

اجرای کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی چگونه انجام می‌شود؟

اجرای کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی چگونه انجام می‌شود؟

برای اجرای کفپوش اپوکسی در سالن پذیرایی ابتدا باید سطح کف سالن پذیرایی به طور کامل تمیز شود. پس از آن می‌توان یک لایه پرایمر را برای افزایش چسبندگی کفپوش اپوکسی روی سطح اجرا کرد. اگر پس از خشک شدن لایه پرایمر متوجه وجود سوراخ‌ها و درزهایی روی سطح کفپوش بودید، می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید. سپس هاردنر و رزین اپوکسی با یکدیگر به خوبی ترکیب می‌شوند و لایه اول کفپوش با غلتک روی سطح اجرا می‌شود. پس از خشک شدن لایه اول، می‌توان لایه دوم را به همین منوال روی سطح اجرا کرد تا در نهایت پس از خشک شدن کفپوش، بتوان آن را استفاده کرد.

قیمت کفپوش اپوکسی برای سالن پذیرایی

قیمت کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی وابسته به معیارهای مختلفی است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن طرح کفپوش، جنس و میزان ضخامت آن برای اجرا در سالن پذیرایی، در مورد قیمت این کفپوش‌ها صحبت کرد. به طور کلی، هر چقدر کیفیت کفپوش بالاتر باشد، اجرای آن نیز هزینه‌برتر خواهد بود. بنابراین، بهتر است که با توجه به نیاز به ماندگاری طولانی این کفپوش‌ها، آن‌ها را با بهترین کیفیت سفارش دهید و توجهی به قیمت نداشته باشید.

اجرای کفپوش اپوکسی با رانا کیمیا فام

کفپوش اپوکسی جزء کفپوش‌های باکیفیت است که اجرای آن در ساختمان‌های مختلف از جمله منازل مسکونی، هیچ محدودیتی را ایجاد نخواهد کرد. کفپوش اپوکسی سالن پذیرایی، یکی از انواع کفپوش‌های اپوکسی است که با توجه به مزایای ذکر شده، کاربردهای بسیار زیادی در خانه‌های مسکونی دارد. برای اجرای این نوع کفپوش و خرید آن، می‌توانید به سایت رانا کیمیا فام مراجعه کرده و با ارتباط با کارشناسان این شرکت، بهترین کفپوش‌های اپوکسی را اجرا کنید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.