تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

ارزانترین نقاشی ساختمان؛ بررسی ترفندهای مهم

ارزانترین نقاشی ساختمان؛ بررسی ترفندهای مهم

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

ارزانترین نقاشی ساختمان همواره جزو اولویت های متقاضیان این نوع از پروژه های مهم تلقی می شود.  درواقع افراد همواره می خواهند علاوه بر دریافت خدمات نقاشی ساختمان با کیفیت یک هزینه مقرون به صرفه و مناسبی را نیز پرداخت کنند. اینکه چه مقدار هزینه برای اینگونه پروژه ها در نظر گرفته شود بستگی به عوامل مختلفی دارد که مهمترین آن مساحت رنگ آمیزی و همچنین نوع رنگ و از همه مهمتر نحوه و روند اجرای رنگ می باشد.

طبیعتا اگر می خواهید محیط خانگی خود را با استفاده از انواع انواع رنگ روغنی پوشش دهی کنید با توجه به مزیت های فراوانی که این رنگ ها دارند غالبا از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. اما موضوع اصلی انجام یکسری ترفند های مهم برای کاهش هزینه های نقاشی ساختمان می باشد. اینکه شما بتوانید ارزانترین نقاشی ساختمان را داشته باشید چندان کار ساده ای نیست. اما در این مقاله می خواهیم به بررسی چند ترفند مهم بپردازیم تا از این طریق علاوه بر رنگ آمیزی کاملا موفق رضایت کامل و خوبی نیز از نتیجه کار داشته باشیم.

ارزانترین نقاشی ساختمان با زیرسازی های اولیه

انجام اقدامات مرتبط با زیر سازی ساختمان اولین اقداماتی است که اگر می خواهید ارزانترین نقاشی ساختمان را داشته باشید لازم است به انجام آن بپردازید. زیرسازی همانطور که از نام آن مشخص است انجام کلیه آماده سازی های اولیه به منظور پذیرش بهتر پوشش های رنگی بعدی می باشد. این اقدامات شامل رفع خوردگی ها، پر کردن ترک ها و همچنین از بین بردن آلودگی های سطحی و چسبنده می باشد.

طبیعتا بر روی کلیه سطوح دیواری ممکن است یکسری خوردگی ها یا فرورفتگی های جزئی و کلی وجود داشته باشد. شما باید با استفاده از مواد مخصوص و همچنین بتونه ها این خوردگی ها و ترک ها را ترمیم و اصلاح کنید. با این کار قطعاً از نفوذ رنگ به بافت داخل سازه جلوگیری می کنید. در نتیجه میزان مصرف رنگ نیز کاهش پیدا می‌کند. زمانی که حجم مصرف رنگ کمتر از مقدار تعیین شده باشد شما نیاز به خرید گالن های بیشتر رنگ ندارید. در نتیجه با همان حجم کم می توانید مراحل رنگ آمیزی خود را تکمیل کنید.

ارزانترین نقاشی ساختمان با زیرسازی های اولیه

ارزانترین نقاشی ساختمان از طریق اجرای پرایمر

پرایمرها و رنگهای اولیه پوشش هایی هستند که پیش از اجرای لایه نهایی یا رنگ اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. اینکه شما بخواهید از این پرایمر ها استفاده کنید بستگی به رویکرد شما دارد. برخی از تکنسین ها با توجه به آنکه سطح کار بسیار صیقلی و تمیز می باشد ترجیح می دهند از پرایمر استفاده نکنند. اما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید ارزانترین نقاشی ساختمان را داشته باشید حتماً لازم است از پرایمر های مخصوص استفاده کنید.

اولین مزیتی که این پوشش های اولیه برای شما دارند این است که باعث میشود رنگ ساختمان اصلی و پوشش نهایی بهتر در سطح دیوار پخش شود. از طرفی میزان جذب پوشش های نهایی را کاهش می‌دهد و در نتیجه نرخ پوشش دهی رنگهای رویه فوق العاده افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال اگر شما حجم یک لیتر از رنگ ساختمان را برای پوشش دهی مساحت ۱۰ متر مربع مصرف می‌کنید. زمانی که از پرایمر ها روی سطح دیوار استفاده می کنید در همین حجم می توانید بیش از ۱۰ متر مربع را پوشش دهی کنید.

این خاصیت برای آن است که قدرت رنگ آمیزی را افزایش می‌دهند و از این طریق می توانید به راحتی ارزانترین نقاشی ساختمان را در پایان کار داشته باشید.

استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسب در نقاشی ساختمان

استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسب در نقاشی ساختمان

ابزارها و تجهیزات استاندارد شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا هدر رفت کمتری داشته باشید. البته در مواقعی هیچگونه هدررفتی نباید باشد. چرا که در چنین شرایطی حجم مصرف رنگ افزایش پیدا می کند. اگر در بسیاری از پروژه های رنگ آمیزی ساختمان توجه ویژه به کف داشته باشید قطعاً با قطرات رنگ چسبیده زیادی مواجه خواهید شد. این قطرات اگر در یک مساحت بالا به کف زمین ریزش کنند در پایان کار می بینید که تا چه حد شما این رنگ ها را از دست داده اید. در زمان پوشش دهی مجری کار باید دقت کافی را داشته باشد تا بتواند از ریزش حتی یک قطره رنگ جلوگیری کند.

برای این کار شما باید از قلم موها و غلطک های استاندارد استفاده کنید. معمولاً در محیط های بسته خانگی از این تجهیزات مذکور استفاده میشود. اگرچه در زمان پوشش دهی سطوح دیواری رنگ ها معمولا دچار ریزش نمی‌شوند اما زمانی که بخواهید تجهیزات را آغشته به رنگ کنید و آن را روی سطوح سقف بکشید ممکن است چند قطره به زمین بیفتد. اینها نکات ساده‌ای هستند که اگرچه برای افراد اهمیت چندانی ندارند اما اگر بخواهیم به صورت ریزبینانه به آن ها نگاه کنیم می تواند در کاهش هزینه های شما موثر باشد.

خرید رنگ ساختمان با کیفیت

با کیفیت بودن یک رنگ ساختمانی تاثیر بسیار بالایی در مصرف کم رنگ دارد. هر چقدر رنگ ها از فرمولاسیون جدیدتر و کیفیت بالاتر برخوردار باشند نرخ پوشش دهی نیز افزایش پیدا می کند. امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و همچنین کشف ساختارهای جدید در حوزه شیمی ساختمان رنگ هایی تولید می شوند که نسبت به گذشته فرمولاسیون متفاوت تری را دارند. این ویژگی شرایطی را فراهم می کند تا شما بتوانید ارزانترین نقاشی ساختمان را با خرید گالن های کمتر رنگ تجربه کنید.

البته رنگهای ساختمانی نیاز به آماده سازی یا رقیق کردن با حلال های مخصوص دارند. اگر شما بتوانید اصول و ضوابط اولیه را در اختلاط رنگ با حلالهای مورد نظر رعایت کنید پوشش رنگی آماده سازی شده کیفیت خوبی برای اجرا خواهد داشت. اما در طرف مقابل روش آماده سازی نامناسب رنگ می تواند شرایط اجرا را برای شما سخت و پرزحمت کند.

 خرید رنگ ساختمان با کیفیت

خرید انواع رنگ ساختمان از شرکت رانا کیمیا فام

رنگهای ساختمان تولید شده در شرکت رانا کیمیا فام همگی در بالاترین سطح کیفیت می باشند. از طرفی این پوشش های رنگی طبق استانداردهای بین المللی و با فرمولاسیون جدید تولید می شوند. به همین دلیل از کیفیت بالای این رنگ ها اطمینان کامل داشته باشید. مشتریان گرامی جهت دریافت اطلاعات فنی و همچنین آگاهی از قیمت انواع رنگ ساختمان با کارشناسان ما در تماس باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.