تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

فروش کفپوش اپوکسی در تهران

فروش کفپوش اپوکسی در تهران

فروش کفپوش اپوکسی در تهران

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

کفپوش اپوکسی یک ماده رنگی برای پوشش دهی سطوح کف می‌باشد. این ترکیبات نسل جدیدی از کفپوش‌ها هستند که می‌توانند جایگزین ایده آلی برای گزینه های بسیار پر هزینه باشند. شرکت های تولید کننده متعددی در حال فروش کفپوش اپوکسی در تهران هستند که هر کدام بنا به قواعد خاصی به دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می‌باشند.

اصولاً این محصول ارزشمند بر اساس مجموعه ای از الزامات در اختیار خریداران قرار داده می‌شود. طبیعتاً در نظرگیری این موارد شرایطی را فراهم می‌کند تا شما یک پروژه موفق و ایده آلی را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم چند نکته مهم در مورد فروش این محصولات ارائه دهیم.

تولید کفپوش اپوکسی در تهران؛ بر اساس نوع کاربرد

کاربرد کفپوش اپوکسی بسیار گسترده و متعدد است. محیطی نیست که نتوان از رزین های اپوکسی برای پوشش دهی سطح کف استفاده کرد. لذا محدودیت خاصی را نمی توان برای آنها تعریف کرد. کارشناسان فروش کفپوش اپوکسی در تهران سعی می‌کنند بر اساس نوع کاربرد و اینکه شما چه استفاده ای را از این رنگ‌ها خواهید داشت نمونه مناسب را معرفی کنند. این رزین‌ها می‌توانند به عنوان کفپوش اپوکسی پارکینگ، کفپوش اپوکسی صنعتی و کارخانجات، سالن های ورزشی، بیمارستان‌ها، منازل، انبارها، شرکت های هواپیمایی، گاراژها، سالن های تعمیر و نگهداری و غیره استفاده شوند.

همانطور که می‌بینید اینها فقط بخشی از کاربردهای کفپوش اپوکسی است. اگرچه فرآیند تولید کفپوش اپوکسی برای کاربری های مختلف یکسان می‌باشد اما روند اجرا در هر کدام از پروژه های مذکور تا حدودی با یکدیگر فرق دارد. به عنوان مثال ممکن است لازم باشد که در محیط های صنعتی از چندین لایه مختلف برای افزایش استحکام و مقاومت کفپوش استفاده کنید. حال آنکه این رویکرد اجرا در فضای کم تنش تر به شکلی دیگر انجام می‌شود.

خرید کفپوش اپوکسی در تهران با هدف زیبایی و نوسازی خانه‌ها

خرید کفپوش اپوکسی در تهران با هدف زیبایی و نوسازی خانه‌ها

کارشناسان فروش کفپوش اپوکسی در تهران سعی می‌کنند در حوزه زیبایی و نوسازی خانه‌ها زمان و انرژی زیادی را به منظور معرفی محصولات به مشتریان صرف کنند. موضوع دکوراسیون در محیط های بسته به شدت رشد کرده است. خصوصاً در عصر حاضر که المان های زیبایی شناختی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. خوشبختانه کفپوش های اپوکسی می‌توانند در خانه‌ها با هدف زیباسازی مورد استفاده قرار گیرند. اما طرح و رنگ این نوع از رزین های اپوکسی با نمونه های صنعتی متفاوت است. به این منظور که دارای یک طرح سه بعدی و با نقش و نگار های عمیق و مختلف هستند.

البته اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی نیز قاعده و ضوابط خاص خود را دارد. به طوری که ما باید با اعمال پرایمر، یک لایه تصویر را در کف قرار دهیم. بعد از آن می‌توان یک پوشش شفاف و بی رنگی را روی این تصویر اجرا کرد تا میزان زیبایی و عمق تصویر افزایش پیدا کند.

البته می‌توان کفپوش اپوکسی ساده را نیز در بخش پذیرایی و اتاق خواب، آشپزخانه، راهروها و دیگر سطوح کف استفاده کرد. با توجه به اینکه این رزین‌ها پس از خشکی کامل ضد آب هستند قابلیت استفاده در سرویس های بهداشتی را نیز دارند. پس اگر به دنبال تغییر دکوراسیون فضای خانه هستید حتما خرید کفپوش اپوکسی را جزو اولویت های خود قرار دهید.

فروش کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

یکی دیگر از اقلام پرکاربردی که به نوعی مشتق شده از محصولات اصلی هستند کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک می‌باشد. این کفپوش‌ها استفاده خاص و منحصر به فردی را دارند. بنابراین می‌توان آنها را در هر موقعیتی اجرا کرد. در وهله اول باید یک محیط کاری پر ریسک وجود داشته باشد. در این شرایط نیاز است که به منظور افزایش امنیت محیط و همچنین کاهش خطرات آتش سوزی و انفجار یک کفپوش آنتی استاتیک را داشته باشیم. معمولاً پس از زیرسازی های اولیه از نوارهای مسی بر روی سطح کف استفاده می‌شود. نحوه قرار دادن این نوارها به صورت شبکه ای می‌باشد.

به این صورت که خطوط موازی در جهت طول و عرض در کف سالن اجرا می‌شوند. بعد از آن می‌توان پوشش های رویه اپوکسی را استفاده کرد. این نوار های مسی بارهای الکتریسیته ساکن را از سطح کف جذب می‌کنند و به زمین انتقال می‌دهند. تخلیه بارهای الکتریکی تجمع یافته در سطح کف غالبا به صورت جرقه است. اگر فضای کاری مورد نظر محل تولید و توزیع مواد اشتعال زا و ترکیبات انفجاری باشد عملا هرگونه تخلیه الکتریکی خسارت جبران‌ناپذیری را ایجاد می‌کند. پس تمهیدات ویژه ای برای فروش کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک برای اینگونه محیط‌ها در نظر گرفته شده است.

فروش کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

فروش کفپوش اپوکسی در تهران؛ از پرایمر تا پوشش های رویه

برای اجرای یک کفپوش اپوکسی با کیفیت و ایده آل لازم است که از چندین لایه مختلف استفاده کنیم. پرایمرها اولین پوششی هستند که روی سطوح آماده سازی شده اعمال می‌شوند. بعد از آن لازم است که از کفپوش اپوکسی میانی و سپس از کفپوش اپوکسی رویه استفاده کنیم. پرایمر اپوکسی یک لایه پشتیبان برای دیگر پوشش های رویه است. تکنسین های اجرایی همواره سعی می‌کنند پس از رفع نقایص مانند برطرف کردن ترک‌ها و پر کردن خوردگی‌ها یک لایه پرایمر را اجرا کنند.

همچنین در فرایند تولید کفپوش اپوکسی نیز تمام لایه‌ها به صورت موازی با یکدیگر در خط تولید های مختلف فرموله می‌شوند. لذا شما در زمان خرید کفپوش اپوکسی باید هر سه محصول را انتخاب کنید. متصدیانی که مسئولیت فروش کفپوش اپوکسی در تهران را در مراکز مختلف بر عهده دارند سعی می‌کنند با ارائه اطلاعات دقیق بهترین پوشش‌ها را به شما ارائه دهند.

برخی از نکات در زمان خرید کفپوش اپوکسی ارزان قیمت

۱- در نظر گیری مساحت محیط

مساحت محیط باید قبل از خرید کفپوش اپوکسی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد. اگر می‌خواهید یک سالن با مساحت بسیار بالا را پوشش دهی کنید قطعاً باید بودجه مناسبی را برای خرید گالن های مختلف رنگ کنار بگذارید. طبیعتا کاهش مساحت محیط هزینه های پروژه را کمتر می‌کند. معمولاً در کاتالوگ پوشش های اپوکسی مقدار مصرف بیان شده است. به این صورت که شما می‌توانید رقم های به نسبت دقیقی مبنی بر مقدار پوشش دهی بر اساس متر مربع و حجم مصرف بر اساس لیتر را مطالعه فرمایید.

۲- فام ظاهری رنگ

کفپوش اپوکسی در رنگبندی‌ها و فام های ظاهری مختلف تولید می‌شود. بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که برای پوشش دهی سطح کف از رنگ بندی های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال در فرایند اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ یکسری علائم و علامت های راهنمایی به صورت خط کشی در کف انجام می‌شود که رانندگان با دیدن این علائم می‌دانند که خودرو خود را از چه مسیری و در چه موقعیتی پارک کنند. در مورد دیگر پروژه‌ها نیز دقیقاً به همین صورت عمل می‌شود. پس اگر نیاز به خرید کفپوش اپوکسی در رنگهای مختلف دارید این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید.

۳- برنامه ریزی برای استخدام تکنسین های مجرب

موضوع فقط خرید کفپوش اپوکسی ارزان و هر محصول رنگی دیگر نیست. شما باید تبحر و تجربه لازم برای اجرای کفپوش‌ها را داشته باشید. اگر از این المان برخوردار نیستید حتما در زمان خرید از فروشنده بخواهید یک تکنسین مجرب را به شما معرفی کند تا بتوانید این کفپوش‌ها را به درستی بر روی سطح کف اعمال کنید. زیرا هرگونه خطا و عدم اجرای صحیح نتیجه کار را دگرگون می‌کند.

برخی از نکات در زمان خرید کفپوش اپوکسی ارزان قیمت

قیمت کفپوش اپوکسی در تهران

همانطور که گفته شد شرکت های تولیدکننده مختلفی مشغول تولید کفپوش اپوکسی در تهران هستند. این مراکز قطعاً به دنبال افزایش مشتری و کسب رضایت آنها به منظور تبدیل شدن به یک برند تجاری می‌باشند. بنابراین همواره سعی می‌کنند قیمت کفپوش اپوکسی را در یک حد متعادل تعیین کنند. از آنجایی که کفپوش های اپوکسی به صورت دو جزئی عرضه می‌شوند شما باید همزمان به خرید رزین‌ها و هاردنرها بپردازید. حال آنکه در برخی مواقع نیاز است که پرایمر‌ها را نیز تهیه کنید. در مجموع این مساحت محیط است که تعیین می‌کند چه مقدار هزینه را صرف کنید.

تولید و فروش کفپوش اپوکسی در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام به طور گسترده به تولید کفپوش اپوکسی با کیفیت بسیار بالا می‌پردازد. از طرفی مسئولیت فروش مستقیم محصولات را نیز بر عهده دارد تا مشتریان با بهترین قیمت این کفپوش‌ها را خرید کنند. شما می‌توانید در ارتباط با نوع پروژه ای که پیش رو دارید یک مشاوره تخصصی از کارشناسان ما دریافت کنید. کسب این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر روند کار را پیش ببرید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.