تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

انواع رنگهای نما

رنگ نما

انواع رنگهای نما

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ آکریلیک؛ از محبوب‌ ترین رنگ‌های نما و دیگر سطوح است. رنگ آکریلیک به دلیل مقاومت و دوام بالا، درخشندگی و انعطاف‌ پذیری محبوبیت بیش تری دارد. از جمله رنگ اکریلیک در این زمینه رنگ جوتن است. رزین آکریلیک؛ بر دوپایه آب و روغنی هستند. رزین آکریلیک با حلال آب ضد قارچ، بدون بو، آسیب‌ ناپذیر، مقاوم در برابر اشعه u.v خورشید و سطحی سخت هستند. همچنین قابل‌ استفاده بر روی سطوح گچی، سیمانی، کناف و … هستند.

رنگ کنیتکس؛ این رنگ‌ بر دوپایه آب و روغنی است. نوع روغنی آن مناسب رنگ‌ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان است. عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت این رنگ را برای نقاشی نما محبوب کرده است.
رنگ روغنی؛ برای کلیه سطوح خارجی به‌ خصوص نرده، در و پنجره فلزی کاربرد دارد. این رنگ‌ بر پایه حلال نفتی است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد.
رنگ استخری؛ این رنگ برای پوشش دهی استخر استفاده می شود. مقاوم در برابر رطوبت، ضد قارچ و جلبک است.
رنگ اپوکسی؛ یکی دیگر از رنگ های ساختمانی است. البته این رنگ بیش تر در قسمت های صنعتی کاربرد دارد. در منازل و اداره ها از این رنگ به دلیل مقاومت بالا برای کف پوش استفاده می کنند.
رنگ نانو؛ این رنگ به دلیل عایق بودن و کیفیت بالا در برابر عوامل جوی گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان است.

رنگهای ساختمانی

ویژگی های رنگهای نما

سامانه های پوششی معمولاً روی سطوح سیمانی تازه که هنوز حاوی مقادیری گاز دی اکسید کربن هستند اعمال می شود که جزء سیمانی آنها بسیار قلیایی است و بنابراین پراکنه های پلیمری مناسب برای این پوشش‌ها باید در برابر قلیا و صابونی شدن بسیار مقاوم باشند.

عدم مقاومت پیوند در برابر این ویژگی‌ها موجب گچی شدن، ترک خوردن یا از دست رفتن چسبندگی و در نهایت کاهش عمر پوشش می شود. رنگ های نو رنگ پوشش به علت داشتن کوپلیمرهای استایرن- اکریلیک و به دلیل مقاومت ذاتی استایرن در برابر هیدرولیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.
رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسب به عنوان پوشش رنگهای نما ساختمان دارد. در نما به عنوان لایه نهایی و پوششی تزئینی جهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. آسان و سریع اجرا شده و عایق رطوبت بوده و اجازه تنفس را به سطوح می دهد. در برابر عوامل خارجی مقاوم است. بر روی رنگ قدیمی نما اجرا شده و جایگزینی با عمر بالا را تشکیل می دهد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ های نما با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.