تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ آکریلیک داخل

رنگ آکریلیک - آستر زیرکار آکریلیک

رنگ آکریلیک داخل

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ آکریلیک داخل یک رنگ پایه آب تزئینی با کیفیت بر پایه رزین اکریلیک میباشد . رنگ آکریلیک داخل یکی از مناسبترین و با دوام ترین رنگ های تزئینی برای استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است . این رنگ دارای چسبندگی، سختی، مقاومت به لکه قابلیت شستشو، دوام طولانی مدت، مقاومت آبی بهمراه مقاومت به شره و همترازی بسیار خوب بوده که پس از خشک شدن پوششی یکدست و جذاب برای سطوح رنگ شده ایجاد می نماید .

خواص و جنبه های ویژه رنگ آکریلیک داخل

چسبندگی عالی – دوام بالا – مقاومت شستشو و سایشی بالا – محلول در آب، بدون بو و سازگار با محیط زیست – حفظ رنگ و برق بالا – مقاومت به مواد پاکننده مرسوم – مقاومت در برابر زرد شدگی – خشک شدن سریع – جریان پذیری و همترازی خوب

موارد کاربرد رنگ آکریلیک داخل

این محصول برای استفاده بر روی سطوح رنگ شده و یا بدون رنگ گچی، سیمانی، آجری، گچ و سیمانی، چوبی، آزیستی در دیوارها، سقف هاء درب و پنجره ها، قابها و سایر نواحی داخلی در ساختمان های مسکونی، آپارتمان ها، مجتمع های تجاری، دفاتر اداری، اتاق خواب ها، راهروهای اتاق های نشیمن آشپزخانه، راه پله، کابینت، نرده و … بکار می رود .

 

رنگ رویه آکریلیک

آماده سازی سطوح و سیستم پوششی رنگ آکریلیک داخل

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سقت، تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، کیک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیر پیوندی و هرگونه آلودگی باشد . توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود . این عوامل اثرگذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود . سطوح زیر، خشن و برجسته را بوسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید .

کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار میشود را با یک فیلر مناسب پر نمایید . ناهمواری های سطح را برای رسیدن به یک پروفیل سطحی یکسان بتونه و سنباده نمایید.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ های آکریلیک با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.