تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ آکریلیک ضد باکتری

رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک ضد باکتری

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ آکریلیک ضد باکتری یک رنگ پایه آب تزئینی با کیفیت بر پایه رزین اکریلیک میباشد . رنگ آکریلیک بیمارستانی یکی از مناسبترین و با دوام ترین رنگ های تزئینی برای استفاده در محیط های تمیز می باشد .

این رنگ دارای چسبندگی، سختی، مقاومت به لکه، قابلیت شستشو، دوام طولانی مدت، مقاومت آبی بهمراه مقاومت به شره و همترازی بسیار خوب بوده که پس از خشک شدن سطحی ایده آل برای مناطق رنگ شده ایجاد می نماید .

این محصول همچنین محتوی عامل آنتی میکروبیال بوده که سطح پوشش را مقاوم به رشد میکروب، قارچ و کیک می کند . این رنگ دارای مواد قرار مضر پائین و نیز سطح بوی نامناسب کم بوده که این امر آنرا مناسب برای استفاده در محیط های درمانی و بیمارستانی می نماید .

خواص رنگ آکریلیک ضد باکتری

چسبندگی بسیار خوب – دوام بالا – مقاومت شستشویی و سایشی بالا – محلول در آب – بدون بو و سازگار با محیط زیست – حفظ رنگ و برق مناسب – مقاومت به لکه مناسب – خشک شدن سریع – سطح مواد فرار بسیار پائین و کم يو – جریان ذیری و همترازی خوب

رنگ آکریلیک

موارد کاربرد رنگ آکریلیک ضد باکتری

این محصول برای استفاده بر روی زیرآیندهای بدون رنگ و یا قبلا رنگ شده سطوح گچی، سطوح سیماتی، سطوح آجری، سطوح گچ و سیمانی، سطوح چوبی، سطوح آزیستی و … که در دیوارها، سقف ها، درب و پنجره ها، قابها و … در ساختمان های مدارس، بیمارستانها، مراکز درمانی، خانه های پرستاری و سایر موارد استفاده می شود .

آماده سازی سطوح و سیستم پوششی

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سفت، تمیز، خشک و عاری از هر گونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، کیک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیرپیوندی و هرگونه آلودگی باشد . توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود .

این عوامل اثر گذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود . سطوح زبر، خشن و برجسته را بوسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید . کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار میشود را با یک فیلر مناسب پر نمایید . ناهمواری های سطح را برای رسیدن به یک پروفیل سطحی یکسان بتونه و سنباده نمایید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ های آکریلیک با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.