تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ روغنی ساختمان؛ ۱۲ دلیل برای استفاده از آن

رنگ روغنی ساختمان؛ ۱۲ دلیل برای استفاده از آن

رنگ روغنی ساختمان؛ ۱۲ دلیل برای استفاده از آن

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ روغنی ساختمان یک محصول بسیار پر کاربرد محسوب می شود که امروزه درصد بسیار بالایی از ساختمان ها از این رنگ روغنی برای پوشش دهی سطوح دیواری استفاده می کنند. البته کاربرد آنها برای بخش داخلی ساختمان می باشد و با انواع رنگ نما که در بخش خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند تفاوت دارند. در این مقاله قصد داریم ۱۲ مزیت یا دلیل خرید این رنگ ها را ذکر کنیم. پس اگر می خواهید حجم بالایی از این رنگ ها را خریداری کنید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

۱- رنگ روغنی ساختمان چسبندگی بالایی دارد

این نوع از رنگ روغنی دیوار به جهت نوع فرمولاسیون خود و همچنین مواد تشکیل دهنده چسبندگی بسیار بالایی بر روی سطوح خشک دارند. دقت داشته باشید که این رنگ روغنی ساختمان زمانی میتواند شدت چسبندگی بالای خود را حفظ کند که همواره بر روی سطوح کاملاً خشک و بدون رطوبت اعمال شوند. با این مزیت ارزشمند شما این اطمینان را خواهید داشت که لایه رنگ با کمترین هزینه ترمیم و اصلاح بر روی سطوح باقی خواهد ماند.

۲- رنگ روغنی ساختمان براحتی پوسته نمی شود

یکی از معضلات رایج که معمولاً برای انواع رنگ ساختمانی ایجاد می شود این است که ممکن است در برخی مواقع شاهد پوسته شدن رنگ باشید. این موضوع دلایل بسیار زیادی دارد که بخش اعظم آن مربوط به نوع رنگ آمیزی ساختمان می باشد. خوشبختانه اگر رنگ روغنی ساختمان طبق اصول خود اجرا شود عملاً شاهد پوسته شدن آن نخواهید بود.

رنگ روغنی ساختمان چسبندگی بالایی دارد

۳- بسیار زیبا و درخشنده است

این رنگ ها زیبایی بسیار چشم نوازی دارند مخصوصاً زمانی که بخواهید آنها را در خانه های بسیار مجلل و لوکس و با تجهیزات گران قیمت اجرا کنید. در آن صورت خواهید دید که تا چه حد منزل شما نسبت به قبل فرق خواهد کرد. درخشندگی رنگ روغنی باعث می شود تا در طول روز محیط خانه روشن تر و آرامش بخش تر باشد. البته این زیبایی در مورد انواع رنگ روغنی مات، براق و نیمه براق نیز صدق می کند.

۴- طیف رنگ بندی بالایی دارد

این رنگها از لحاظ ظاهر و نوع رنگدانه محدود نیستند. هر رنگی را که شما مد نظر دارید در مورد این پوشش های روغنی می توانید پیدا کنید. رنگ های سفید، قرمز، آبی روشن و تیره، زرد و… همگی رنگ هایی هستند که می‌توانند چهره خانه شما را تغییر دهند. پس به راحتی میتوانید رنگبندی دلخواه خود را در رنگ روغنی پیدا کنید.

۵- جاذب سیالات و مایعات نیستند

رنگ روغنی ساختمان عملاً هیچ نوع مایع یا سیالات که با آن تماس دارند را به خود جذب نمی کند. شما میتوانید این مزیت را با یک تست ساده متوجه شوید. به این صورت که وقتی پوشش به مرحله خشکی کامل رسید یک دستمال نمدار را روی آن بکشید. مشاهده خواهید کرد که نم موجود بر روی رنگ جذب نمی شود.

رنگ روغنی را می توانید شستشو دهید

۶- رنگ روغنی را می توانید شستشو دهید

رنگ روغنی ساختمان زمانیکه دچار آلودگی و کثیفی می شوند شما به راحتی می‌توانید با یک عملیات شستشوی آسان هرگونه آلودگی و سیاهی را از روی دیوار پاک کنید. برخلاف اغلب رنگ ها در مورد این پوشش ها شما نیاز به رنگ آمیزی مجدد ندارید. در نتیجه با یک عملیات پاکسازی سطح دیوار همواره تمیز و پاک باقی خواهد ماند.

۷- رنگ روغنی ساختمان اجرای راحتی دارد، حتی برای شما

اگر میخواهید یک اتاق کوچک را با رنگ روغنی رنگ آمیزی کنید میتوانید خود دست به کار شوید. اما باید با قواعد آماده سازی سطوح و همچنین رقیق کردن رنگ آشنا باشید. اما اگر می خواهید یک نقاشی ساختمان مدرن را در منزل خود پیاده سازی کنید بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

۸- براحتی در حجم بالا در دسترس است

اگر می خواهید عمارت بسیار بزرگی را با این رنگ های روغنی پوشش دهی کنید نباید نگران تهیه آنها باشید. زیرا امروزه شرکت های تولید کننده به قدری حجم بالایی از انواع رنگ روغنی را به بازار عرضه کردند که از لحاظ تهیه هیچ مشکلی برای خریداران ایجاد نخواهد شد. البته شما باید یک ارزیابی دقیق نسبت به مساحت محیط داشته باشید تا بتوانید حجم دلخواه را تهیه کنید.

رنگ روغنی ساختمان اجرای راحتی دارد، حتی برای شما

۹- قیمت مناسبی دارد

تکنولوژی فرموله کردن و همچنین ساخت این رنگ ها در داخل کشور وجود دارد. لذا یکی از دلایلی که می تواند باعث کاهش قیمت رنگ روغنی شود همین ویژگی می باشد. در نتیجه با خرید حجم بالایی از این رنگ ها از فروشگاه های مجاز یک صرفه‌جویی اساسی در مقدار بودجه شما ایجاد خواهد شد.

۱۰- رنگ روغنی ساختمان روی سطوح مختلف قابل اجراست

شما می توانید رنگ روغنی ساختمان را بر روی سطوح مختلف از جمله فلز، چوب و همچنین سطوح گچی اجرا کنید. همانطور که میدانید در داخل منزل قسمت های فلزی مانند چارچوب و همچنین درها که از جنس چوب هستند وجود دارد. شما با رنگ روغنی می توانید تمامی سطوح را با بالاترین کیفیت و زیبایی پوشش دهی کنید.

۱۱- طول عمر بسیار بالا

طول عمر بالا اولین مشخصه اصلی رنگ روغنی ساختمان می باشد. شاید بخش عمده‌ای از این مزیت مرتبط با رقیق کننده این محصول باشد. اصولا رنگهای روغنی دارای تینر یا حلال های شیمیایی هستند که در نوع خود می تواند باعث افزایش مقاومت و همچنین طول عمر بالای آن شود. البته شما در استفاده از تینرها باید نهایت دقت را داشته باشید که طبق اصول خود با رنگ مخلوط کنید.

۱۲- استفاده از رنگ روغنی ساختمان در سرویس های بهداشتی

یکی از سوالات رایج در مورد استفاده از رنگ روغنی ساختمان این است که آیا می توان این رنگ ها را در نقاط مرطوب خانه مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. در این مورد باید بگوییم هیچ محدودیتی وجود ندارد اما باید به یاد داشته باشید که تا زمان خشکی کامل رنگ صبر کنید و سپس از حمام استفاده کنید. البته استفاده از انواع رنگ ساختمانی بدون بو نیز در این نواحی نتیجه بخش خواهد بود.

مشاوره قیمت و خرید انواع رنگ های ساختمانی از شرکت رانا کیمیا فام

در شرکت رانا کیمیا فام ، کارشناسان فروش همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در ارتباط با جزئیات فنی محصولات و همچنین قیمت هستند. با توجه به تنوع بالا در ارائه انواع رنگ ساختمانی در این شرکت تولیدی قطعاً نیازهای شما برای تهیه رنگ دلخواه برآورده خواهد شد. به همین دلیل شما می توانید جهت خرید محصولات با هر میزان حجم مورد نظر، با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.