تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ رویه کوره ای آلکید

رنگ کوره ای آلکیدی

رنگ رویه کوره ای آلکید

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ رویه کوره ای آلکید یک رنگ کوره ای براق بر پایه رزین آلکید و ملامین است . رنگ رویه کوره ای دارای چسبندگی و براقیت بسیار خوب بوده و با داشتن خواص مکانیکی مناسب از قبیل سختی، انعطاف پذیری، مقاومت به ضربه، خمش و خراش، پوشش ایده آلی برای سطوح ایجاد می کند .

از این محصول برای رنگ آمیزی سطوح فلزی در مصارف داخلی و خارجی استفاده می شود . این رنگ با توجه به مشخصه جریان پذیری آن، ظاهری زیبا و مناسب بر روی سطح کار بعد از پخت در کوره ایجاد می کند . این پوشش قابلیت اجرا بشكل الکترو استاتیک را نیز دارا می باشد .

خواص رنگ رویه کوره ای آلکید :

چسبندگی بسیار خوب – پوشش مناسب – سختی و دوام بالا- براقیت و حفظ براقیت خوب – مقاومت به زرد شدگی – مقاومت سایشی و ضربه مناسب – همترازی خوب

موارد کاربرد رنگ رویه کوره ای آلکید :

این محصول برای رنگ آمیزی سطوح فلزی مانند ماشین آلات و قطعات صنعتی، لوازم خانگی و اداری، کابینت، تابلو های برق، میز و صندلی، در و پنجره، اجاق گاز، آبگرم کن، قابهای چراغ، سازه های فلزی و … استفاده می شود .

آماده سازی رنگ رویه کوره ای آلکید :

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال توصیه شده شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا با یک همزن مناسب و با دور پایین رنگ را همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد . هرگز رنگ را در درجه حرارت و رطوبت نسبی خارج از استاندارد مشخص شده در برگه فنی بکار نبرید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ رویه کوره ای با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.