تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ مات آلکیدی

رنگ مات آلکیدی - آستر درزگیر آکریلیک

رنگ مات آلکیدی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ مات الكيدی یک رنگ مات تزئینی بر پایه رزین آلکيد بلند روغن می باشد . رنگ مات آلکیدی دارای کیفیت بالا بوده و برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیر فلزی در کاربردهای داخلی ساختمان های تجاری، ادارای و مسکونی استفاده می شود .

این پوشش بصورت تنها و یا در ترکیب با رنگ براق آلکیدی بمنظور بدست آوردن براقیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص و ویژگی های رنگ مات الكيدی

چسبندگی بسیار خوب بر روی اغلب سطوح فلزی و غیر فلزی – پوشش بالا – راحتی کاربرد – جریان پذیری و همترازی بسیار خوب – سختی و انعطاف پذیری خوب – حفظ رنگ مطلوب

رنگ مات آلکیدی

موارد کاربرد رنگ مات الكيدی

این محصول برای سطوح بدون پوشش و موارد تعمیراتی مورد مصرف قرار می گیرد. با توجه به دارا بودن خواص مناسب، بعنوان رنگ تزئینی بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی در محیط های شهری، روستایی و نیمه صنعتی استفاده می شود . از آن در رنگ آمیزی دیوار، چارچوب های فلزی، درب و پنجره، کابینت و … استفاده می کنند .

آماده سازی رنگ مات الكيدی

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا رنگ را با یک همزن مناسب و به آرامی همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ مات آلکیدی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (30 خط) 87700627 – 021 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.