تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

عایق رطوبتی نانو پلیمر؛ جدیدترین پوشش ضد رطوبتی

عایق رطوبتی نانو پلیمر؛ جدیدترین پوشش ضد رطوبتی

عایق رطوبتی نانو پلیمر؛ جدیدترین پوشش ضد رطوبتی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

در عصر حاضر پوشش های ضد رطوبتی و یا انواع عایق رطوبتی از لحاظ فرمولاسیون نسبت به سالهای گذشته تغییرات اساسی داشته اند. همانطور که میدانید استفاده از پوشش های ایزوگام که هم اکنون نیز کاربرد خاص خود را دارد یکی از اصلی ترین پوشش ها برای عایق کاری سطوح بام می باشد. اما در کنار این ها یک پوشش رنگی بسیار با کیفیت و جدید تحت عنوان عایق رطوبتی نانو پلیمر برای پوشش دهی سطوح بام و سایر نقاط سازه ساخته شده‌اند که تا حد بسیار بالایی می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. برای آشنایی با عایق های رطوبتی نانو به ادامه مقاله توجه داشته باشید تا بهتر بتوانید در زمینه خرید تصمیم گیری کنید.

برخی از ویژگی های عایق رطوبتی نانو پلیمر

تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند ساختار عایق رطوبتی نانو پلیمر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین شما می توانید به راحتی این پوشش های رنگی را در پشت بام ساختمان استفاده کنید. عایق های رطوبتی با توجه به تکنولوژی جدیدی که در ساختار آن استفاده شده است عملا قدرت پوشش دهی بالایی دارند. یعنی زمانی که مقداری از این عایق را بر روی سطح می ریزید به سرعت پخش می شوند و مساحت زیادی از سطح سازه را فرا می گیرند. با این ویژگی ارزشمند شما می توانید با خرید حجم کمی از رنگی مساحت بسیار بالایی را پوشش دهی کنید.

این عایق ها در آب و هوای با دمای بالا تا حدود ۴۰ درجه و همچنین در دمای بسیار سرد تا صفر درجه نیز قابلیت اجرا روی سطوح دارند. لذا تغییرات دمای آب و هوا نمی تواند در اجرای این رنگ ها محدودیت ایجاد کند. مدت زمان خشکی مناسبی دارند به طوری که تا کمتر از یک هفته می توانند به خشکی صد در صد برسند.

برخی از ویژگی های عایق رطوبتی نانو پلیمر

مزیت های استفاده از عایق رطوبتی نانو پلیمر

  • عایق رطوبتی نانو پلیمر کاملا ضد آب است و شما می توانید آن ها را بر روی سازه هایی که در معرض رطوبت قرار دارند اعمال کنید.
  • عایق رطوبتی نانو از خوردگی سطوح بتنی سازه به صورت تدریجی جلوگیری می کند.
  • فلزاتی که بخشی از ساختار سازه را در برمی‌گیرند دیگر دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • به جهت یکپارچه بودن لایه عایق هیچگونه روزنه ای در سطح سازه وجود ندارد بنابراین سیالات قابلیت نفوذ نخواهند داشت.
  • عایق رطوبتی نانو پلیمر بخوبی در برابر افزایش بیش از حد دما و یا کاهش آن مقاومت می کند.
  • اعمال نیرو و فشار ناشی از رفت و آمد در بام ساختمان و قرار دادن اجسام سنگین روی آن باعث خوردگی لایه عایق نمی شود.
  • مراحل اجرای این عایق ها چندان پیچیده و زمان بر نیست اما باید به مقوله آماده سازی سطح توجه بسیار زیادی داشته باشید.
  • اصولا غیر قابل اشتعال هستند لذا این مزیت امنیت استفاده از این عایق ها را چندین برابر می کند.
  • اگر اجرای عایق رطوبتی به طور صحیح و اصولی انجام شود شما دیگر شاهد ترک یا پوسته شدن لایه عایق نخواهید بود.
  • به مرور زمان لایه عایق رطوبتی دچار سستی نمی شود و همچنان با چسبندگی بسیار بالا از سطح سازه حفاظت می کند.

کاربرد عایق رطوبتی نانو پلیمر

بام ساختمان

از آنجایی که بام ساختمان در تماس مستقیم با شرایط نامساعد جوی قرار دارد بنابراین اولویت اصلی پوشش دهی بام با استفاده از عایق رطوبتی پشت بام می باشد. شما می توانید با استفاده از عایق رطوبتی نانو پلیمر یک لایه نسبتاً ضخیمی را ایجاد کنید. این لایه در برابر بارش برف و باران و همچنین گرد و غبار استحکام لازم را دارد.

دیوارهای نما

با توجه به آنکه دیوارهای نمای ساختمان به صورت عمودی هستند لذا ما باید از رنگهایی استفاده کنیم که در هنگام اجرا بر روی دیوارهای عمودی دچار ریزش نشود و همین که چسبندگی بالایی داشته باشد. خوشبختانه عایق رطوبتی نانو به خوبی می‌تواند دیوارهای نمای ساختمان را پوشش دهی کند.

استخرها

عایق رطوبتی استخر که با بهره گیری از تکنولوژی نانو فرموله و ساخته شده است به خوبی می‌تواند سطوح دیواری و کف استخر ها را نیز پوشش دهی کند. اعمال این رنگها در استخرهای سرپوشیده و یا روباز شما می تواند از ساختار استخر در طولانی مدت محافظت کند.

مزیت های استفاده از عایق رطوبتی نانو پلیمر

عایق رطوبتی نانو پلیمر چه امتیازاتی برای استخرها دارد؟

یکی از موضوعات مهمی که همواره برای کلیه استخرها باید مد نظر قرار دهیم بهداشت آب می باشد. آب استخر ممکن است به دلیل آلوده شدن دیواره های آن چون کثیفی شود. این آلودگی ها می تواند شامل بروز کپک ها در دیواره و کف استخر و همچنین تکثیر میکروب های بیماری زا باشد. زمانی که شما از عایق رطوبتی نانو پلیمر استفاده میکنید عملاً شرایط نا امنی را برای رشد جلبک و باکتری ها در استخرها فراهم کرده اید. در نتیجه می توانید با پوشش دهی استخر خود با عایق رطوبتی نانو پلیمر بدون نگرانی از استخر در طول روز استفاده  کنید.

چگونگی افزایش ضخامت عایق رطوبتی پلیمری

شما می توانید عایق رطوبتی نانو پلیمر را بدون استفاده از برخی لایه‌های ضخیم کننده استفاده کنید. طبیعتاً در چنین شرایطی مقاومت پوشش عایق کمتر خواهد بود. اما اگر به هر دلیلی بخواهید ضخامت لایه عایق رطوبتی را افزایش دهید می توانید در ابتدا یک لایه اول از این عایق را روی سطوح اعمال کنید سپس یک لایه فایبر گلاس یا پلی اتیلن روی لایه عایق اول قرار دهید.

بعد از آن شما می توانید یک لایه دیگر از عایق رطوبتی را بر روی پوشش فایبرگلاس اعمال کنید تا عملاً ضخامت پوشش نهایی افزایش یابد. قطعاً با این کار شما هم از دو لایه رنگ استفاده کرده اید و هم اینکه یک پوشش اضافی فایبرگلاس یا پلی اتیلن بین دو لایه عایق قرار داده اید. بعد از آنکه این پوشش به مرحله خشکی کامل میرسد عملاً یک سختی بسیار بالایی را خصوصاً در پشت بام ساختمان ها ایجاد می کند. در نهایت منجر آن خواهد شد تا طول عمر پوشش و همچنین استحکام عایق افزایش یابد.

مشاوره قیمت و خرید انواع عایق رطوبتی از شرکت رانا کیمیا فام

مشاوره قیمت و خرید انواع عایق رطوبتی از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک تولید کننده صنعتی در سطح کشور همواره توانسته است به واسطه داشتن تنوع گسترده در محصولات خود در حیطه عایق رطوبتی رضایت کلیه مشتریان را جلب کند. شما میتوانید از این شرکت نمونه های مختلفی از  این محصولات تحت عنوان عایق رطوبتی کف ساختمان، عايق رطوبتی دیوار بتنی، عایق های مایع رنگی و غیره را درخواست خرید دهید. همچنین میتوانید از طریق تماس با این شرکت ضمن دریافت مشاوره از قیمت دقیق محصولات مطلع شوید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.