تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

عایق سه کاره نانو چیست؟ (۱۵ مزیت مهم )

عایق سه کاره نانو چیست؟ (۱۵ مزیت مهم )

عایق سه کاره نانو چیست؟ (۱۵ مزیت مهم )

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

عایق سه کاره نانو همانطور که از نام آن مشخص است سه عملکرد را از خود ارائه می‌دهد. این عایق‌ها می‌توانند به عنوان پوشش ضد رطوبتی، ضد انتقال گرما و صدا عمل کنند. بنابراین ما سه ویژگی مهم را در این محصول شاهد خواهیم بود که شامل عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی است.

در بسیاری از سازه‌ها فراهم کردن این سه المان بسیار حائز اهمیت است. لذا می‌توانید با کمترین هزینه یک پروژه پوشش دهی ایده آل و کاربردی را داشته باشید. اینکه این عایق‌ها دقیقاً چه ویژگی‌ها و مزیت هایی را دارند در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. پس جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عایق سه کاره نانو تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های عایق سه کاره نانو

  • عایق سه کاره نانو بر اساس پلیمر های ساختار یافته ای تولید شده است که به بهترین شکل می‌تواند مانع عبور رطوبت، گرما و فرکانس های صوتی شود.
  • شرایط بازدارندگی این عایق در حوزه حرارتی و صوتی بیش از ۹۰ درصد است. در نتیجه یک کارایی اساسی در محیط های داخلی و خارجی دارند. اما می‌تواند به صورت صد در صدی از نفوذ رطوبت جلوگیری کند. این موضوع به دلیل تفاوت انرژی گرما و صوت با رطوبت است.
  • قابلیت افزایش ضخامت را دارند در نتیجه عملکرد بهتری در جهت جلوگیری از انتقال گرما و صدا خواهند داشت.
  • عایق سه کاره نانو می‌تواند به سطوح مختلف بچسبد. لذا اگر یک زیرسازی و آماده سازی اولیه انجام دهید این پوشش‌ها حداکثر چسبندگی خود را حفظ می‌کنند. پس این عایق‌ها قابلیت اجرا روی سطوح ساخته شده با مصالح ساختمانی و همچنین بسترهای فلزی را دارند.
  • نصب و اجرای عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی آسان است و شما نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی ندارید. تنها کافی است یک ضخامت یکسان را به صورت دستی روی سطوح اجرا کنید تا در نهایت سطح هموار و یکنواختی را به وجود آورید.
  • از آنجایی که عایق سه کاره نانو از لحاظ ساختار به صورت خمیری شکل است بنابراین شما می‌توانید از انواع ماله‌ها با ابعاد مختلف استفاده کنید.
  • فام ظاهری یا نوع رنگدانه این پوشش کاملاً مشکی است و می‌تواند به عنوان یک لایه زیر کار نیز استفاده شوند.

 

ویژگی های عایق سه کاره نانو

 

کاربردهای عایق سه کاره نانو

عایق سه کاره نانو کاربردهای بسیار مختلفی در حوزه های گوناگون دارد. مهمترین موارد مصرف این عایق بر روی سطوح دیواری است. در واقع این پوشش‌ها به واسطه ایجاد عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بیشترین کارایی را در فضای بسته دارند. علاوه بر این شما می‌توانید آنها را در ناحیه کف و حتی سقف ساختمان نیز استفاده کنید. در بسیاری از پروژه های صنعتی می‌توان آنها را بر روی لوله‌ها و همچنین تجهیزات تاسیساتی اجرا کرد.

همچنین تانکرهای فلزی که برای حمل سیالات استفاده می‌شوند قابلیت پوشش دهی با این محصول را دارند. پس در فصول سرد زمستان سیالات داخلی تانکرها دچار یخ زدگی نمی شوند. اگر به دنبال اجرای عایق صوتی در اتاق خواب و فضای منزل خود هستید این محصول بهترین انتخاب خواهد بود. به عنوان یک عایق رطوبتی پلیمری بر روی پشت بام نیز قابل اجرا هستند.

۱۵ مزیت مهم عایق سه کاره نانو

۱- غیر قابل اشتعال هستند بنابراین امنیت بالایی دارند.

۲- عوارض زیست محیطی ندارند و غیر سمی هستند.

۳- مقاومت بالایی در برابر مواد روغنی و شیمیایی دارند.

۴- عمر مفید عایق سه کاره نانو بیش از ۳۰ سال است.

۵- با توجه به استحکام بالا به آن صورت نیاز به تعمیرات اساسی ندارند.

۶- کاملا نرم هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند.

۷- قابل اجرا در محیط‌های باز می‌باشند.

۸- مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید.

۹- بدون تخریب ساختاری در دماهای بسیار سرد و گرم.

۱۰- یک پوشش اساسی برای صرفه جویی در انرژی.

۱۱- جایگزین مناسب پوشش های قیری و ایزوگام.

۱۲- ایجاد یک فضای کاملا آرام و بدون صدا.

۱۳- عدم جدا شدن از سطح و پوسته شدن.

۱۴- قابل اجرا در ضخامت یک سانتی متر.

۱۵- قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب.

 

۱۵ مزیت مهم عایق سه کاره نانو

 

عایق رطوبتی نانو

حوزه نانو فناوری در محصولات شیمیایی ساختمان جایگاه ویژه ای دارد. اصولاً پوشش های رنگی که به صورت نانو فرآوری و تولید می‌شوند به واسطه کیفیت بالای خود عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. عایق سه کاره نانو نیز در همین گروه قرار دارد. نانو از لحاظ معنای لغوی یک مقیاس اندازه گیری است که در ابعاد یک میلیاردم تعریف می‌شود. بنابراین محصولات نانو از لحاظ ریز مولکولی و اتمی در این ابعاد بررسی و ارزیابی می‌شوند. در نتیجه خاصیت و ویژگی های مثبتی در حجم های فوق العاده پایین ارائه می‌دهند.

انواع عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی نانو نمونه های مختلفی دارند که هر کدام در یک حوزه خاص استفاده می‌شوند. دو نمونه از پرکاربردترین محصولات عایق رطوبتی آکریلیک و همچنین نمونه های قیری است که هر دو بر اساس پلیمرهای خاصی تولید شدند.

مقیاس فرمولاسیون آن‌ها نیز بر اساس نانو بوده و بهترین عملکرد را برای پوشش دهی سطوح بام و نمای ساختمان دارند. تفاوت این دو نمونه مذکور در فام ظاهری و کاربرد آن است. به این صورت که عایق های آکریلیک قابلیت اجرا بر روی نمای ساختمان و پشت بام را دارند. اما عایق های قیری بیشتر در سطوح بام و همچنین سازه های دفنی استفاده می‌شوند.

عایق حرارتی

عایق حرارتی مانع انتقال انرژی گرما می‌شود. اصولاً مقوله عبور انرژی حرارتی جزو موارد تخصصی محسوب می‌شود که بسیاری از مهندسان ساختمان سعی می‌کنند به منظور صرفه جویی در انرژی نه تنها معماری سازه را تغییر دهند بلکه از یکسری پوشش های رنگی نیز استفاده کنند.

عایق سه کاره نانو اگرچه سه رویکرد مهم را ارائه می‌دهد. اما در صورت اجرای صحیح بالاترین کارایی را خواهد داشت. هر عنصری که بتواند از هدر رفت گرما جلوگیری کند به عنوان عایق حرارتی قلمداد می‌شود. این عنصر می‌تواند یک فویل یا پوشش های پشم شیشه در بین دیوارها باشد.

 

خرید عایق سه کاره نانو از شرکت رانا کیمیا فام

 

عایق صوتی

در عصر حاضر شاید اغلب ساختمان‌ها از عایق صوتی برخوردار نباشند. این محیط‌ها می‌توانند یک منزل یا حتی یک فضای کاری باشند. عبور صدا بستگی به نوع مصالح ساختمانی دارد. به این صورت که هر چقدر دیواره ضعیف تر باشد راحت تر فرکانس های صوتی را از خود عبور می‌دهند.

خصوصاً در محیط های پر سر و صدا که این موضوع اهمیت بسیار بالایی را خواهد داشت. بنابراین اگر بنا به دلایل شخصی می‌خواهید فضای اتاق خود را کاملاً آرام بخش سازید پیشنهاد می‌کنیم حتما از عایق سه کاره نانو در ناحیه دیوار، سقف و کف استفاده کنید.

خرید عایق سه کاره نانو از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام با بهره مندی از تجهیزات بروز دنیا در کنار متخصصین و کارشناسان شیمی ساختمان توانسته است با کیفیت ترین عایق های نانو را تولید کند. این محصولات غالبا به صورت چند کاربره هستند و شما می‌توانید در حوزه های مختلف از آنها استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی را ارائه دهیم. اگر سوالات جزئی تری در مورد خرید عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی دارید می‌توانید با این شرکت در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.