تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

فروش رنگ ترافیکی در تهران؛ بهترین کیفیت، قیمت مناسب

فروش رنگ ترافیکی در تهران؛ بهترین کیفیت، قیمت مناسب

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

بسیاری از پیمانکاران و افرادی که مسئولیت پروژه های مرتبط با خط کشی سطوح جاده ای داخل و خارج شهر را بر عهده دارند به دنبال انواع رنگ ترافیکی هستند. با توجه به گستردگی شهرنشینی در پایتخت اصلاح ساختار جاده‌ای فوق العاده اهمیت دارد. به همین دلیل شرکت هایی که در حوزه تولید اینگونه رنگ ها فعالیت می کنند سعی می کنند خدمات ایده آلی را در زمینه فروش رنگ ترافیکی در تهران به مشتریان ارائه دهند.

بسیاری از مراکز صنعتی به طور گسترده تولیدات انواع رنگ ترافیکی را در پیش گرفته اند. برای پاسخگویی به نیاز پروژه های سنگین سعی می کنند حجم تولید خود را به حد مطلوبی برسانند. لذا برای فروش رنگ ترافیکی در تهران نباید مشکلی از لحاظ حجم ارائه رنگ وجود داشته باشد. به بیان ساده تر تفاوتی ندارد که شما می خواهید یک محوطه و آسفالت محیط شخصی خود را خط کشی کنید یا اینکه این رنگ ها را برای خط کشی چندین کیلومتر خیابان یا جاده می خواهید. در همه موارد تولید کنندگان می توانند حجم درخواستی شما را فراهم کنند.

فروش رنگ ترافیکی در تهران مستقیم از شرکت تولیدی

زمانی که صحبت از فروش رنگ ترافیکی در تهران می شود ممکن است برخی از شما به فکر خرید از نمایندگی ها باشید. حال آنکه برخی دیگر خرید مستقیم از شرکت های صنعتی تولیدی را بیشتر ترجیح می دهند. آنچه که اهمیت دارد این است که شما بتوانید از مراکزی خرید خود را انجام دهید که در قبال ارائه محصولات رنگی توانایی ارائه مشاوره تخصصی و حرفه‌ای را نیز به شما داشته باشند. به همین دلیل خرید از شرکت هایی که خود به صورت انحصاری تولید کننده هستند بسیار منطقی و ایده آل خواهد بود. علاوه بر این موضوع خرید از تولید به مصرف، دیگر افزایش هزینه ها و قیمتهای مرتبط با وجود واسطه ها را ندارد. همانطور که می دانید از دلایل افزایش قیمت محصولات شرکت ها، واسطه های بیشمار می باشد.

ضد لغزش بودن رنگهای ترافیکی

کیفیت بالای رنگ

مزیت اصلی رنگ ترافیکی کیفیت ساخت آن ها می باشد. طبیعتا هرچقدر فرمولاسیون رنگ بهتر و المان های مرتبط با قدرت پوشش دهی مناسب باشد راحت تر می توانید با این رنگ ها کار کنید. به همین دلیل شرکت های تولید کننده بنا به دلایل مختلفی مانند کسب رضایت مشتری، افزایش آمار فروش و مواردی از این قبیل سعی می کنند محصولات رنگی خود را با بالاترین کیفیت فرموله و تولید کنند. مشتریان نیز باید با انجام ارزیابی ها و بررسی های دقیق از برندهایی خرید کنند که کاملا در پایتخت شناخته شده هستند. چرا که می توانند بهترین خدمات را پس از فروش رنگ ترافیکی در تهران به شما ارائه دهند.

چسبندگی بالا

با توجه به آنکه رنگ های ترافیکی غالباً بر روی سطوح جاده‌ای و آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرند در نتیجه در معرض پرتنش ترین شرایط محیطی از قبیل نور خورشید، گرد و غبار، بارندگی، برف، تغییرات دمایی قرار دارند. همگی از جمله تنش هایی هستند که می توانند رنگ ترافیکی و همچنین انواع رنگ نما ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهند. اما اینگونه رنگ ها به شکلی ساخته شده اند که می توانند با حداکثر چسبندگی در سطح کار باقی بمانند. از طرفی رنگ های ترافیکی سازگاری و هماهنگی بالایی با سطح آسفالت دارند. در نتیجه چسبندگی خود را در یک بازه زمانی بلند مدت حفظ می کنند.

ضد ساییدگی

رنگ های ترافیکی اصولا دارای خاصیت ضد سایش می باشند. رفت و آمد ماشین آلات سنگین و همچنین تردد بالا می‌تواند یکی از عواملی باشد که لایه های رنگ ترافیک دچار سایش شوند. اما در مورد رنگ های ترافیک استاندارد این موضوع اتفاق نخواهد افتاد. ایجاد ساییدگی بر روی فیلم رنگ به مرور می تواند باعث ایجاد خوردگی های جزئی و کلی و تخریب ساختاری رنگ شود. شدت چسبندگی بالا، تراکم فیلم رنگ ایده آل همگی می توانند باعث ضد سایش شدن رنگ های ترافیکی شوند.

نحوه به کارگیری از حلال رنگ ترافیکی

حلال رنگ ترافیکی چیست؟

حلال رنگ ترافیکی ترکیباتی هستند که با رنگ اصلی میکس می شوند و می توانند خواص و ویژگی های آن را ارتقا دهند. از رایج ترین حلال هایی که غالباً با نمونه های مختلف رنگ های ترافیکی ترکیب می شوند شامل استون، زایلن، متانول و تولوئن می باشد. هر کدام از این ها با یک نسبت مشخصی با رنگ های ترافیکی ترکیب می شوند و با متعادل کردن غلظت رنگ شرایط اجرا را سهل و آسان می کنند.

رنگ سرد ترافیکی

رنگ ترافیک گرم و سرد ترکیباتی هستند که از لحاظ نحوه اجرا با یکدیگر تفاوت دارند. نمونه های گرم نیاز به حرارت دارند اما نمونه های سرد اجرا نیازی به حرارتهای بالا ندارند. در ارتباط با رنگ سرد ترافیکی باید بگوییم که این ترکیبات مقاومت بالایی دارند و می توانند برای خط کشی معابر، جاده ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار گیرند. از رایج ترین این رنگ ها می توان به رنگ سرد ترافیکی بر پایه رزین های آکریلیک اشاره کرد.

اجرای رنگ ترافیکی

برای اجرای رنگ ترافیکی ابتدا باید زیرسازی های اولیه صورت گیرد. اصلاح کردن خوردگی ها، پاک کردن سطح از گرد و غبار از جمله اقدامات اولیه کار می باشد. برای اجرای رنگ ترافیکی می توان از روش های دستی و همچنین استفاده از ماشین آلات سنگین بهره برد. طبیعتاً اگر یک محیط محدودی را می‌خواهید خط کشی کنید می توانید با انواع غلطک و کاردک این کار را انجام دهید. اما برای علامت گذاری سطوح جاده ای، ماشین آلات انتخاب خوبی خواهند بود. زیرا سرعت کار شما را افزایش می دهند.

کاربرد های رنگ ترافیکی گرم

قیمت رنگ ترافیکی

بسیاری از تولیدکنندگان داخلی به منظور کسب رضایت مشتری سعی می کنند قیمت رنگ ترافیکی را در حد متعادل و مقرون به صرفه ای حفظ کنند. در نتیجه شما با یک مدیریت بودجه صحیح می توانید به خرید حجم بالایی از این رنگ ها بپردازید. با توجه به اینکه رنگ های ترافیکی نمونه های مختلفی دارند طبیعتاً از لحاظ قیمتی نیز می‌توانند متفاوت باشند. در نهایت این مساحت پروژه شما است که تعیین می کند هزینه نهایی تا چه حد برآورد خواهد شد.

خرید رنگ ترافیکی از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام تولید کننده نمونه های مختلفی از رنگ های ترافیکی با کیفیت بسیار بالا می باشد. این رنگ ها مطابق با استانداردهای مطرح بین المللی تولید می شوند. در نتیجه می تواند بهترین عملکرد را در فرایند رنگ آمیزی و پس از آن داشته باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی در حوزه خرید محصولات و همچنین آگاهی از قیمت آنها با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.