تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

دلایل استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری

دلایل استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

اقدامات مرتبط با نوسازی سطح کف و همچنین رسیدگی به آن در مجتمع های تجاری فوق العاده اهمیت دارد. همانطور که می دانید اینگونه سازه ها همه روزه از طرف مشتریان بازدیدهای بسیار گسترده دارد. وجود هرگونه نقص در نمای داخلی فضاهای تجاری می تواند یک تاثیر منفی بر مراجعین داشته باشد. به همین دلیل اگر می خواهید یک فعالیت نتیجه بخش و موفقی را در یک سازه تجاری و اداری آغاز کنید در وهله اول بهتر است که به اصلاح و ترمیم محیط کاری خود بپردازید.استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری جهت نوسازی سطح کف همواره پیشنهاد می شود.

این ترکیبات رنگی می توانند محیط کاری شما را از لحاظ زیبایی به شدت تغییر دهند. اگر در حال مدیریت یک مرکز خرید در یک سازه تجاری هستید حتماً این موضوع را نیز می دانید که بازسازی محیط تا چه حد می‌تواند در نگرش مراجعین تاثیر مثبت بگذارد.

در این مقاله قصد داریم چندین دلیل اساسی را برای استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری مطرح کنیم تا بتوانیم با ذکر مطالب قانع کننده شما را با ضرورت بکارگیری این کفپوش اپوکسی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

نظافت و سهل آسان کفپوش اپوکسی تجاری

قطعاً شما نمی‌خواهید که ساعت ها زمان خود را برای پاکسازی سطح کف بگذرانید. خصوصاً در محیط های تجاری و اداری که زمان فعالیت و کار فوق العاده اهمیت دارد. ما باید از کفپوش هایی استفاده کنیم که بتوانیم در کوتاه ترین زمان و با ساده ترین تجهیزات پاک کننده آن ها را مانند روز اول تمیز کنیم. با توجه به ترافیک عبور و مرور بالایی که سازه های تجاری دارند قطعاً سطح کف در طول روز ممکن است دچار تغییر رنگ و یا آلودگی های گسترده شود.

در نتیجه به جهت حفظ ظاهر محیط، شما نیز مجبور به انجام نظافت های گسترده در محل کسب و کار خود خواهید بود. کفپوش اپوکسی تجاری غالبا به گونه‌ای فرموله شده اند که آلودگی های محیط و گرد و غبار پراکنده در هوا را به خود جذب نمی کنند. همین ویژگی باعث می شود تا شما در دوره های زمانی طولانی مدت اقدام به پاکسازی سطح کف کنید.

ساختار این کفپوش ها را می توان به صفحات شیشه‌ای تشبیه کرد. همانطور که میدانید بر روی شیشه ها هر نوع آلودگی و آلاینده های چسبنده قرار بگیرد به راحتی قابلیت پاکسازی دارند. اما تصور کنید این آلودگی های محیط بر روی بتن کف قرار بگیرند. قطعا نه‌ تنها قابلیت پاک سازی ندارد بلکه باعث تخریب و تغییر رنگ سطوح کف بتنی نیز خواهند شد.

نظافت و سهل آسان کفپوش اپوکسی تجاری

ارتقاء زیبایی محیط با استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری

اولویت اصلی در مجتمع های تجاری و اداری حفظ زیبایی محیط کاری است. فضایی که در آن مشغول به کار هستید و در حال خدمات رسانی به مشتریان خود می باشید به شدت می تواند بر روحیه آن ها تاثیر بگذارد. استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری یک اقدام و روش بسیار ساده است. در واقع شما می خواهید که سطح کف محیطی که در آن مشغول به کار هستید را نوسازی کنید.

به طور قطع هیچ نوع ماده پوشش دهنده ای مناسب تر از کفپوش اپوکسی را نمی‌توان برای نوسازی سطح کف پیدا کرد. این کفپوش ها سطح بسیار شفاف و براقی را در سطح کف دارند بطوریکه در زیر نور تجهیزات روشنایی موجود در محیط تجاری فوق العاده جذاب خواهند بود.

کیفیت خدمات شما به مشتریان کافی نیست شما باید فضایی را برای مراجعین تدارک ببینید که بتواند بر جدیت کار شما بیافزاید. زیباسازی سازه های تجاری با استفاده از کفپوش اپوکسی بتن این موضوع را به مراجعین شما القا می کند که می خواهید بهترین خدمات را در حوزه کاری خود به آنها ارائه دهید.

مقاله پیشنهادی: نحوه رنگ کردن دیوار با غلطک؛ مزیت‌ها و نکات اجرایی

افزایش مقاومت بستر سازه با کفپوش اپوکسی تجاری

مجتمع های تجاری اصولاً جزو سازه های پرترافیک از لحاظ رفت و آمد می باشند. در چنین شرایطی بروز آسیب یا خوردگی های جزئی و همچنین تغییر رنگ به تیرگی در سطح کف امری کاملاً طبیعی می‌باشد.

اجرای کفپوش اپوکسی در محیط های پر رفت و آمد باعث می شود تا از بروز هرگونه آسیب مانند ترک های ریز و دیگر تخریب های ساختاری جلوگیری شود. سطوح کف آسیب‌دیده قطعاً تمرکز شما را برای ادامه فعالیت های کاری دچار مشکل می کند. بنابراین با استفاده هوشمندانه از کفپوش اپوکسی تجاری برای همیشه مانع بروز آسیب در سطح کف شوید.

افزایش مقاومت بستر سازه با کفپوش اپوکسی تجاری

کاربردهای گسترده کفپوش اپوکسی تجاری

تفاوتی ندارد که شما در مجتمع های تجاری در کدام حوزه کاری مشغول فعالیت هستید. اگر در حال اداره کردن یک فروشگاه کوچک هستید و یا اینکه یک محیط اداری را مدیریت می کنید در هر دو حالت قابلیت استفاده از کفپوش اپوکسی تجاری وجود دارد. اصولاً کفپوش اپوکسی مناسب‌ترین گزینه برای مراکز خرید موجود در یک سازه تجاری هستند.

این کفپوش ها می توانند خدمات رسانی شما را به مشتریان سهل و آسان کنند. اگر به یک سازه تجاری مطرح و عظیم در مرکز شهر مراجعه کرده باشید می بینید که حوزه‌های کاری، فوق العاده متنوع و متفاوت هستند. به عنوان مثال اگر قصد خرید پوشاک و البسه را دارید قاعدتا به یک مجتمع تجاری مراجعه می کنید. اگر می خواهید که به خرید تجهیزات و دستگاه های دیجیتال و الکترونیک بپردازید باز هم یک مرکز تجاری را جهت خرید انتخاب می کنید.

این نشان می دهد که تا چه حد سازه های تجاری برای عموم اهمیت دارد. این حوزه های کاری مختلف همگی نیاز به یک محیط بازسازی شده دارند. بنابراین کفپوشهای اپوکسی تجاری بهترین عملکرد را در این گونه مناطق ارائه می دهند.

کاربردهای گسترده کفپوش اپوکسی تجاری

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم کلیه نکات مثبت در مورد کفپوش اپوکسی تجاری را مطرح کنیم. طبیعتاً تا حد زیادی توانسته اید با مزیت های ارزشمند این نوع از کفپوش ها برای سازه‌های تجاری آشنا شوید. اگر تصمیم به خرید این کفپوش ها دارید و به دنبال یک محصول رنگی با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب هستید می توانید از شرکت رانا کیمیا فام درخواست مشاوره خرید نمایید.

کفپوشهای اپوکسی تولید شده در شرکت رانا کیمیا فام همگی تحت استانداردهای بین المللی فرموله شده اند و میتواند حداکثر دوام و پایداری را در محیط های پر تنش داشته باشد. مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و همچنین جزئیات فنی محصول با این شرکت تماس حاصل فرمایند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.