تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

مزیت های اجرای کفپوش اپوکسی طرح سنگ

مزیت های اجرای کفپوش اپوکسی طرح سنگ

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

کفپوش اپوکسی طرح سنگ یکی از پرطرفدار ترین کفپوش هایی است که به جهت داشتن ظاهر کاملا طبیعی و مشابه سنگ، سیل عظیمی از مشتریان را به خود جذب کرده است. از جمله پروژه های مشابه می توان به اجرای کفپوش گرانیت اپوکسی اشاره کرد. گرانیت ها به عنوان پرکاربردترین سنگ های تزئینی می باشند که طرح ظاهری آن در کفپوش اپوکسی می تواند یک نمای زیبایی را به محیط ببخشد. اصولا رزین های اپوکسی کف علاوه بر مقاومت بالای خود دارای یک ظاهر دکوری نیز هستند. به همین دلیل افرادی که کفپوش اپوکسی طرح سنگ را برای منزل خود انتخاب می کنند قطعا اولین هدف آن ها ارتقاء دکوراسیون محیط می باشد. در ادامه با مزیت های این کفپوش اپوکسی آشنا خواهید شد.

کفپوش اپوکسی طرح سنگ جزو زیباترین پوشش های دکوری کف

با توجه به آنکه سطح کف در یک محیط بسته همچون خانه و  محیط های کاری بیشترین جلب توجه را دارد لذا استفاده از انواع کفپوش های اپوکسی می تواند باعث ایجاد یک چهره جدید در محیط شما شود. اصولاً سنگ ها طرح های مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به سنگ مرمر و همچنین گرانیت اشاره کرد. هر کدام از این ها طرفداران خاص خود را دارند و به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر به هر دلیلی قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید پیشنهاد می کنیم که ابتدا کفپوش خانه خود را تغییر دهید. با این کار اولین قدم اساسی خود را برای ایجاد یک دکور جدید و منحصر به فرد برداشته اید. در پایان اجرای این پروژه با یک مقایسه ساده نسبت به قبل و بعد کاملا متوجه تغییر محیط خانه خود خواهید شد. البته زیبایی این کفپوش ها تنها یکی از مزیت‌های آنهاست چراکه امتیازات فراوان دیگری نیز دارند که در ادامه به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.

کفپوش اپوکسی طرح سنگ جزو زیباترین پوشش های دکوری کف

قیمت مناسب کفپوش اپوکسی طرح سنگ

مزیت اصلی کفپوش اپوکسی طرح سنگ این است که قیمت بسیار مناسبی دارد. شما می توانید با استفاده از این ترکیبات رنگی یک مساحت بسیار گسترده از محیط منزل خود را پوشش دهی کنید. اگر بخواهیم یک قیاس کلی میان این نوع کفپوش ها با سنگ فرش های منزل ارائه دهیم باید بگوییم که استفاده از سنگ های طبیعی در محیط منزل غالبا هزینه های سنگینی را برای شما به همراه دارند.

از طرفی اجرای آنها نیز زمان بر و انرژی بسیار زیادی را از شما می گیرد. همچنين پوشش های سنگ طبیعی دارای درز هستند و نفوذ رطوبت می تواند براحتی ساختار آن ها را در بلند مدت تخریب کند. پس چه لزومی دارد که هزینه بالایی برای خرید آن ها صرف کنید، در صورتی که می توانید کفپوش اپوکسی طرح سنگ را با یک قیمت ایده آل خریداری کنید.

مانند سنگ محکم و مقاوم

مهمترین امتیازی که همه ما از یک کفپوش ایده آل انتظار داریم این است که سختی بسیار بالایی داشته باشند. همه ما سنگ فرش های طبیعی را به عنوان یک پوشش کف بسیار سخت و محکم می شناسیم. اما آیا کفپوش دیگری با این درجه سختی وجود دارد؟ باید بگویم که رزین های اپوکسی زمانی که به مرحله خشکی کامل میرسند شدت سختی آنها کمتر از سنگ های طبیعی نیست.

کفپوش اپوکسی طرح سنگ اگرچه از لحاظ ظاهری مشابه سنگ های طبیعی می باشد اما درجه سختی و استحکام آنها نیز بسیار بالا است. اگر در مقاله کفپوش اپوکسی صنعتی و همچنین کفپوش اپوکسی انبار ها مطالعه داشته باشید می بینید که رزین های اپوکسی پس از خشکی کامل قادر هستند حتی نیروها و فشارهای بسیار بالای ناشی از عبور و مرور ماشین آلات سنگین صنعتی را تحمل کنند. به نظر شما آیا وزن بالاتری از این خودروهای سنگین برای تحت تاثیر قرار دادن کفپوش وجود دارد؟ مسلما خیر! پس میتوانید به میزان مقاومت و استحکام این کفپوش ها اعتماد کامل داشته باشید.

قیمت مناسب کفپوش اپوکسی طرح سنگ

نمای روشن و براق کفپوش اپوکسی طرح سنگ

نمای براق و روشن یک کفپوش تاثیر بسیار بالایی بر مقدار نور یک فضای بسته دارد. کفپوش هایی که کاملا مات هستند نمی توانند بخوبی منعکس کننده نور باشند لذا شما احساس می کنید که محیط شما قدری روشنی خود را از دست داده است. به همین دلیل سعی می کنید از انواع سیستم های روشنایی برقی استفاده کنید.

کفپوش اپوکسی طرح سنگ به جهت نمای به نسبت شیشه ای خود ابتدا نور محیط بیرون را که حاصل از تابش آفتاب است در طی روز دریافت و آن را با شدت بیشتری در محیط پخش می کند. شاید این موضوع مهم برای شما تازگی داشته باشد. اما می توانید از افرادی که کفپوش اپوکسی طرح سنگ و سایر نمونه ها مانند کفپوش اپوکسی سه بعدی را استفاده کرده اند سوال کنید که آیا محیط شما نسبت به قبل روشن تر شده است یا خیر؟ قطعا در مورد این سوال پاسخ های مثبتی را خواهید شنید. البته همه ی کفپوش های اپوکسی براق و شفاف نیستند. اگر شما میانه خوبی با کفپوش های اپوکسی براق ندارید می توانید نمونه های مات را انتخاب کنید.

 بدون درز و ساختاری یکپارچه

بدون درز بودن یک کفپوش زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما میخواهید سطح کف را با سیالات آب شستشو دهید. در واقع سیالات نفوذ پذیرترین عناصری هستند که می توانند حتی از روزنه های بسیار ریز در سطح کف نفوذ کنند. در نتیجه رسوخ رطوبت به کف سازه عملاً باعث سست شدن کفپوش و در نتیجه خوردگی و تخریب آن خواهد شد. اما استفاده از یک کفپوش اپوکسی طرح سنگ در محیط های با رطوبت بالا مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها می تواند شرایطی را برای شما فراهم کند تا در هر زمانی که بخواهید سطح کف را شستشو دهید. کفپوش اپوکسی طرح سنگ و سایر نمونه های مشابه دارای ساختاری یکپارچه هستند لذا هیچگونه روزنه و درزی در سطح خود ندارند و این ویژگی ارزشمند در بلند مدت نیز حفظ خواهد شد.

مشاوره قیمت و خرید انواع کفپوش اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

مشاوره قیمت و خرید انواع کفپوش اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می توانند از طریق تماس با شرکت رانا کیمیا فام در مورد قیمت انواع کفپوش اپوکسی و همچنین جزئیات فنی آن اطلاعات کامل را بدست آورند. کارشناسان ما در تلاش هستند تا در حوزه مشاوره جامع ترین اطلاعات را به شما ارائه دهند تا شما بتوانید با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.