تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

خرید کفپوش اپوکسی ارزان

خرید کفپوش اپوکسی ارزان

خرید کفپوش اپوکسی ارزان

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

کفپوش اپوکسی به عنوان پرکاربردترین پوشش های کف در حوزه های مختلف استفاده می‌شوند. با اجرای این رزین های رنگی در ناحیه کف علاوه بر افزایش مقاومت سطح می‌توان از لحاظ ظاهری نیز روی محیط تاثیر گذاشت. بسیاری از مدیران مجموعه های صنعتی به دنبال خرید کفپوش اپوکسی ارزان از تولیدکنندگان داخلی هستند. مقرون به صرفه بودن این کفپوش‌ها بدان معنا نیست که از لحاظ کیفیت در رده پایین قرار دارند. بلکه برعکس این رنگ‌ها بنا به دلایل مختلفی که در این مقاله مطرح می‌شود با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

ممکن است شما به فکر اجرای دیگر کفپوش‌ها مانند سنگ فرش، موزاییک، کاشی، سرامیک و مواردی از این قبیل باشید. اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که استفاده از رزین های اپوکسی به صرفه تر است و هزینه های شما را کاهش می‌دهد. از همه مهم تر هزینه تعمیر و نگهداری پایین و عمر مفیدی در یک بازه زمانی بلند مدت دارند.

کفپوش اپوکسی یک ماده رنگی جدید برای پوشش دهی سطوح مختلف

شاید در گذشته خبری از رزین های رنگی برای پوشش دهی سطح کف نبود. به همین دلیل معمولاً از کفپوش های رایج سنگی و سرامیکی استفاده می‌شد. اما مهندسان حوزه شیمی ساختمان به دلیل تحقیقات گسترده ای که انجام دادند توانستند مواد رزینی را فرموله و طراحی کنند که قابلیت تحمل تنش‌ها، نیروها و فشارهای وارد شده به ناحیه کف را به بهترین شکل دارد.

در واقع این کفپوش‌ها زمانی که به مرحله خشکی کامل می‌رسند به قدری سخت و غیر قابل نفوذ هستند که حتی رفت و آمد ماشین آلات سنگین روی آن مشکلی را ایجاد نمی کند. می‌توان گفت مهم ترین دلیل فروش کفپوش اپوکسی ارزان جدید بودن آن است. در واقع شرکت‌های تولیدکننده می‌خواهند که این محصول مانند دیگر مواد رنگی آمار فروش بالایی داشته باشند. لذا در مرحله اول تولید سعی می‌کنند با قیمت مناسبی در نظر بگیرند تا افراد مختلفی نسبت به خرید اقدام کنند.

کفپوش اپوکسی یک ماده رنگی جدید برای پوشش دهی سطوح مختلف

تولید بالای کفپوش ارزان در شرکت های داخلی

بسیاری از شرکتهای تولید کننده انواع رنگهای صنعتی، رنگ ساختمان و همچنین کفپوش های رزینی حجم بالایی از این مواد رنگی را فرموله و تولید می‌کنند. بنابراین محدودیتی از لحاظ ساخت این مواد وجود ندارد. همانطور که می‌دانید به منظور حفظ تعادل در بازار شرکت های داخلی قیمت مناسبی را برای محصولات در نظر می‌گیرند. البته ممکن است برندهای وارداتی زیادی از این محصول وجود داشته باشد که طبیعتا قیمت بالایی خواهند داشت.

اما از لحاظ کیفیت این کفپوش‌ها حتی بهتر از آنها نیز هستند و شما می‌توانید با مدیریت بودجه خود اقدام به خرید کفپوش اپوکسی ارزان قیمت از برندهای داخلی کنید. این محصولات ارزان قیمت می‌توانند در نمونه های کفپوش اپوکسی منزل و کفپوش اپوکسی سالن ورزشی باشند.

تنوع بالای کفپوش اپوکسی

کفپوش های اپوکسی کاربری های بسیار متعددی دارند. در واقع این محصولات می‌توانند به عنوان اپوکسی ضد حریق، کفپوش اپوکسی کف گاراژ، کفپوش اپوکسی گرانیتی، کاربری های مسکونی، آنتی استاتیک مورد استفاده قرار گیرند. البته اینها بخشی از نمونه های تولید شده این محصولات می‌باشد که هر کدام در موقعیت های مناسب و بر روی بسترهای آماده سازی شده اجرا می‌شوند. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید آنها را در محیط های بیمارستانی، صنایع تولیدی نیز به کار بگیرید.

اگر چه این محصولات تنوع کاربری بالایی دارند. اما این بدان معنا نیست که از لحاظ نوع ساختار با یکدیگر متفاوت هستند. می‌توان گفت کفپوش اپوکسی ارزان همگی از یک فرمولاسیون تبعیت می‌کنند. اما زمانی که به صورت لایه ای روی سطح کف اجرا می‌شوند می‌توانند در هر محیطی بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند. بنابراین هیچ گونه محدودیت اجرایی برای این کفپوش‌ها نمی توان در نظر گرفت.

تنوع بالای کفپوش اپوکسی

صرفه جویی در هزینه‌ها با خرید کفپوش اپوکسی

با خرید کفپوش اپوکسی ارزان به شکلی هوشمندانه می‌توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اما نکته بسیار مهم که باید مد نظر قرار دهیم این است که شما می‌توانید با اجرای صحیح این کفپوش‌ها نیز شرایطی را فراهم کنید تا در پایان نیاز به گالن های رنگی بیشتر نداشته باشید. در واقع این طرح‌ها شامل آماده سازی سطح و بسترسازی های اساسی می‌باشد. همانطور که می‌دانید سطوح بتنی مستعد ترک خوردگی و شکافت هستند. به همین دلیل اگر بخواهیم بر روی چنین سطوحی رنگ اپوکسی را استفاده کنیم قطعاً حجم زیادی از آنها به بافت داخلی بتن نفوذ می‌کند.

در نتیجه حجم مصرف افزایش پیدا می‌کند. با افزایش میزان مصرف شما مجبور خواهید بود که گالن های بیشتری را خرید کنید. با این وضعیت حتی اگر کفپوش اپوکسی ارزان قیمت را نیز خریداری کرده باشید به دلیل اجرای غیر اصولی در پایان پروژه مجموعه هزینه های شما افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل حتماً باید از تکنسین های اجرایی کارآزموده کمک بخواهید تا روند استاندارد نصب این کفپوش‌ها را دنبال کنند.

نکات مرتبط با اجرای این کفپوش‌ها

از آنجایی که کفپوش اپوکسی روی بتن به صورت دو جزئی فرموله و تولید می‌شوند در نتیجه قبل از اجرا باید اجزائ رنگ با یکدیگر میکس شوند. رزین پایه با حجم کمی از هاردنرها به طور کامل میکس می‌شوند تا شرایط اجرا روی سطوح را داشته باشند. پس از ترکیب این دو ماده غالبا یک مدت زمانی تحت عنوان عمر مفید برای این رنگ‌ها تعریف می‌شود که در این مدت زمان باید اجرا شوند. اصولاً عمر مفید کفپوش اپوکسی ارزان پس از ترکیب اجزاء بین ۳۰ تا ۵۰ دقیقه می‌باشد که با نوسانات دمایی این مقدار متغیر خواهد بود.

هر چقدر دمای محیط بیشتر باشد مدت زمان عمر مفید کاهش پیدا می‌کند. یعنی شما باید با سرعت بیشتری و بدون اتلاف وقت رنگ‌ها را اجرا کنید. در نتیجه شما نمی توانید پس از مخلوط کردن رنگ‌ها را به حال خود رها کنید و پس از ساعت‌ها شروع به اجرا کنید. چرا که در این صورت دیگر قابلیت اجرا ندارند. در واقع اینها نکات بسیار مهمی هستند که عوامل اجرایی کاملاً به آن واقف هستند.

نکات مرتبط با اجرای این کفپوش‌ها

فروش کفپوش اپوکسی در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام تولید کننده نمونه های مختلفی از انواع کفپوش‌ها از نوع اپوکسی و پلی اورتان می‌باشد. هر کدام از این محصولات کیفیت ساخت بالایی دارند و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شوند. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات فنی تکمیلی و همچنین آگاهی از قیمت محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.