تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

آستر آلکیدی زینک فسفات

آستر آلکیدی زینک فسفات

آستر آلکیدی زینک فسفات

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

آستر آلکیدی زینک فسفات یک آستر محافظ بر پایه رزین آلکيد بلند روغن و پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات می باشد . وجود پیگمنت ضد خوردگی در ترکیب این محصول آنرا برای استفاده و حفاظت از سازه های فلزی در محیط های نیمه صنعتی مساعد می نماید .

آستر آلکیدی زینک فسفات دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خوب، چسبندگی بسیار خوب، دوام و مقاومت جوی مناسب می باشد .

خواص و ویژگی های آستر آلکیدی زینک فسفات :

مقاومت مناسب نسبت به عوامل خورنده – چسبندگی بسیار خوب – انعطاف پذیری بسیار خوب – خواص فیزیکی و مکانیکی خوب – سختی و انعطاف پذیری خوب – راحتی کاربرد – قابلیت استفاده با انواع تجهیزات اعمال رنگ

آستر آلکیدی زینک فسفات

موارد کاربرد آستر آلکیدی زینک فسفات :

این آستر برای پوشش سازه های فلزی مورد مصرف در لوازم اداری، ماشین آلات صنعتی و اداری، اسکلت های فلزی، درب و پنجره و سازه های ساختمانی، سازه و تجهیزات فلزی در محیط های نیمه صنعتی و … استفاده می شود .

آستر آلکیدی زینک فسفات برای استفاده در سازه های تو بشکل یک پوشش تنها و یا چندلایه و یا آستر کارگاهی جائیکه حفاظت خوب مورد درخواست است، استفاده می گردد .

مقاله پیشنهادی: رنگ استخری پلیمری، جزو ماندگارترین پوشش های رنگی

محدودیت ها :

برای استفاده در محیط های قلیایی دقت نظر صورت گیرد . امکان چروکیدگی و بلند شدگی آستر، موقعیکه رنگ رویه حاوی حلال های قوی باشد، وجود دارد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش آستر آلکیدی زینک فسفات با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (۳۰ خط) ۸۷۷۰۰۶۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.