تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

آستر غنی از روی اتیل سیلیکات

آستر غنی از روی اتیل سیلیکات

آستر غنی از روی اتیل سیلیکات

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

آستر غنی از روی اتیل سیلیکات یک آستر دوجزیی غنی از روی بر پایه رزین اتیل سیلیکات میباشد که پوششی با کیفیت و کارایی فوق العاده ایجاد می نماید . آستر غنی از روی اتیل سیلیکات دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار خوب همراه با حفاظت کاتدی عالی است .

این آستر فیلم رگ سخت و مقاوم سایشی تشکیل می دهد که به قدرت به سطوح فلزی آماده سازی شده مناسب پیوند می خورد . در صورت خراش، تخریب و گسستگی ها در فیلم رنگ، با توجه به محتوای بالای پودر روی و نوع پیوند رزینی، مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی تدارک دیده می شود .

در صورت استفاده از این محصول بعنوان آستر کارگاهی (شاپ پرایمر)، خشک شدن سریع آن جابجایی و حمل و نقل قطعات را تسریع می بخشد . پوششهای رویه با کیفیت بالا از قبیل پلی یورتان، اپوکسی، وینیل و … قابلیت اجرا بر روی آن را بخوبی دارا می باشند .

خواص آستر غنی از روی اتیل سیلیکات

حفاظت کاتدی برای سطوح فولادی و آهنی در محیط های در معرض دریا و محیط های با شرایط آب و هوایی خورنده – مقاومت حلالی و شیمیایی بسیار خوب – چسبندگی عالی به سطوح آماده سازی شده – محتوای پودر روی بالا – مقاومت خوردگی عالی – مقدار موارد فرار پائین – مقاومت سایشی و ضربه خوب – سخت شدن مناسب در دمای پائین – مقاومت حرارتی و استحکام مکانیکی بالا

آستر غنی از روی اتیل سیلیکات

موارد کاربرد آستر غنی از روی اتیل سیلیکات

از این محصول بعنوان یک آستر با کیفیت فوق العاده همراه با اغلب پوشش های رویه یک جزیی و دوجزیی بمنظور رنگ آمیزی و حفاظت طولانی مدت سازه های فولادی و یا فلزی کاربری می شود . این محصول بعنوان آستر کارگاهی بر روی سطوح فولادی و آهنی در سازه های تازه ساخت و یا پروژه های تعمیراتی می تواند بکار برده شود

از آن برای پوشش سازه های فلزی، اسکله، سازه های دریایی، تانکر های ذخیره وسایل حمل و نقل، تجهیزات و سازه های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، پلها، بمب و اتصالات، خطوط لوله های انتقال، سوله و … اسفاده می شود که در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی، آب و فاضلاب، صنایع دریایی و … قابل کاربرد می باشد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ های اتیل سیلیکات با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.