تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ استخری ضد جلبک؛ ۷ ویژگی برتر آنها

رنگ استخری ضد جلبک؛ ۷ ویژگی برتر آنها

رنگ استخری ضد جلبک؛ ۷ ویژگی برتر آنها

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

بهداشت یک استخر تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد؟ آیا تا به حال به فکر پوشش دهی آن با رنگ استخری ضد جلبک بوده اید؟ تا چه حد با ویژگی های این نوع از رنگ استخری آشنایی دارید؟ اینها سوالات مهمی است که شما باید به عنوان خریدار همواره از آن مطلع باشید. همان طور که می دانید با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان سیل عظیمی از مردم به سمت احداث استخر جدید یا تعمیر و ترمیم نمونه های قدیمی می پردازند.

در فرایند تعمیر ممکن است نیاز باشد که شما از یک رنگ استخری با کیفیت برای مرمت کاری استخر خود استفاده کنید. به همین دلیل ما استفاده از رنگ استخری ضد جلبک را به شما پیشنهاد می‌کنیم و برای این توصیه نیز دلایل قانع کننده ای داریم. چرا که می‌خواهیم ۸ ویژگی برتر این رنگ ها را به طور مفصل توضیح دهیم تا با آگاهی کامل به خرید آنها بپردازید. پس به ادامه مقاله توجه داشته باشید.

۱- رنگ استخری ضد جلبک عاملی برای جلوگیری از رشد باکتری ها

رشد باکتری و همچنین میکروب ها در محیط های مرطوب در بالاترین سطح خود می باشد. به طوری که ممکن است شما در سالن های استخر به جهت عدم استفاده از پوشش های رنگ نامناسب شاهد لکه های سبز رنگی در قسمت دیواره و یا کف استخر خود باشید. این لکه ها جلبک هایی هستند که می توانند باعث آلوده شدن آب استخر شوند. در چنین شرایطی و برای جلوگیری از این اتفاق میتوانید از رنگ استخری ضد جلبک برای پوشش دهی دیوارها و کف استفاده کنید تا این مشکل کاملاً برای شما رفع شود.

۱٫ رنگ استخری ضد جلبک عاملی برای جلوگیری از رشد باکتری ها

۲- پایداری بالا در استخرهای روباز و سرپوشیده

سازه های استخر در دو حالت قابلیت ساخت و احداث دارند. احتمال دارد آنها را در یک محیط روباز بسازید و یا اینکه ترجیح دهید به صورت سر پوشیده آنها را طراحی کنید. نکته ای که وجود دارد این است که استخرهای روباز به جهت تماس با عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید و همچنین گرد و غبار محیط آسیب پذیر خواهند بود. اما برای رنگ استخری ضد جلبک این نوع تغییر فضا اهمیتی ندارد. زیرا این رنگ ها توانایی آن را دارند که حتی در استخرهای روباز نیز بهترین پایداری و مقاومت را از خود نشان دهند.

۳- عدم پوسته شدن رنگ استخری ضد جلبک

پوسته شدن رنگ استخری به چند دلیل مهم اتفاق میافتد. اگر شما در مراحل آماده سازی، کف و دیوار استخرها را کاملاً آماده سازی نکنید و آنها را از رنگهای قدیمی که کاملاً سست شدند پاک نکنید قطعا اجرای هر نوع رنگی می‌تواند نتیجه کار را ناموفق کند. از طرفی بستگی به کیفیت رنگ نیز دارد. به طور کلی رنگ استخری ضد جلبک بگونه ای فرموله شده است که اگر اقدامات مرتبط با آماده سازی سطح و دیوارها به طور کامل انجام شود بدون شک این رنگها پس از آنکه کامل خشک شدند به هیچ عنوان دچار پوسته شدن نمی شوند.

۴- رنگ استخری ضد جلبک یک عایق رطوبتی بسیار قوی

رنگ استخری ضد جلبک پیش از آنکه به عنوان یک پوشش بهداشتی تلقی می شود باید دارای ویژگی های یک محصول عایق رطوبتی نیز باشد. زیرا این پوشش ها در تماس مستقیم با سیالات پرفشار آب قرار دارند و وجود هرگونه روزنه یا درزی در قسمت کف و دیواره ها می تواند باعث نفوذ آب به بافت سازه ای استخر شود. در چنین شرایطی وجود خصوصیات یک عایق رطوبتی در یک رنگ استخری می تواند کمک کننده باشد و در بلند مدت هیچ گونه نشتی در استخر اتفاق نیافتد.

۴٫ رنگ استخری ضد جلبک یک عایق رطوبتی بسیار قوی

۵- قیمت خرید مناسب

اولین سوالی که ممکن است در زمان خرید رنگ استخری ضد جلبک مطرح شود قیمت این محصولات می باشد. در ارتباط با هزینه خرید باید بگوییم که بستگی به نوع رنگ استخری دارد. زیرا قیمت یک رنگ استخری پایه آب با پایه حلال تفاوت دارد و شما باید نسبت به موقعیت اعمال این رنگ‌ها به انتخاب آنها بپردازید. اما در مجموع با توجه به تولید داخل بودن این رنگها عملاً یک قیمت رقابتی و بسیار مناسبی از جانب شرکت های تولیدی در نظر گرفته می شود. شرکتی که با قیمت مناسب تری این محصولات را ارائه کند قطعاً مشتریان بیشتری خواهد داشت.

۶- عدم تاثیر شیمیایی در آب استخر

درست است که این رنگ ها به عنوان یک ماده شیمیایی قلمداد می شوند. اما زمانی می توان این رنگها را به عنوان یک ماده آسیب زننده به محیط در نظر گرفت که کاملا مرطوب باقی بمانند. اما پس از آنکه شما رنگ استخری ضد جلبک را اجرا میکنید در مجاورت آب و هوای محیط به مرحله خشکی کامل میرسند. در چنین شرایطی نباید انتظار داشته باشید که ترکیبات شیمیایی رنگ به داخل آب منتقل می شوند. زیرا این ذهنیت اصلاً درست نیست. درواقع این رنگ ها مخصوص پوشش دهی سطوح استخر هستند و هیچ گونه تاثیری شیمیایی بر آب استخر نخواهد داشت.

۷٫ اصلاح و ترمیم نقایص ساختاری با رنگ استخری ضد جلبک

۷- اصلاح و ترمیم نقایص ساختاری با رنگ استخری ضد جلبک

رنگ استخری ضد جلبک این قابلیت را دارد که بسیاری از نقایص ساختاری مانند خوردگی ها یا ترک های بسیار ریز را پوشش دهی پر کند. البته شما بهتر است قبل از اعمال این رنگ ها ابتدا از پرایمر استفاده کنید. زیرا این پوشش های آغازین می توانند مقاومت رنگ رویه شما را افزایش دهند. موضوع اصلاح و ترمیم استخرها فوق العاده اهمیت دارد. چون این ترک های ریز هستند که میتوانند باعث نشت آب به بافت استخر شوند. به مرور زمان اگر شما به تعمیر آن‌ها نپردازید قطعاً خوردگی ها بیشتر می شود و در آینده باید هزینه‌های بسیار مضاعفی را برای برطرف کردن و حتی رنگ کاری استخر صرف کنید.

خرید انواع رنگ استخری از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام با داشتن خط تولید بسیار گسترده، یکی از با کیفیت ترین انواع رنگ استخری را در حجم بالا تولید و روانه بازار میکند. مشتریانی که از برند رانا کیمیا فام استفاده می کنند قطعا این اطمینان را داشته باشند که در صورت اجرای صحیح یک عمر بلندمدتی را از این رنگ ها شاهد خواهند بود. لذا مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این رنگ های پرکاربرد و خرید آن ها میتوانند از طریق تماس با شرکت با کارشناسان ما صحبت کنند.

 

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.