تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ رويه پلی يورتان

رنگ رویه پلی اورتان

رنگ رويه پلی يورتان

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ رويه پلی يورتان یك رنگ رویه پلی یورتان دوجزیی بر پایه آكریلیك – ایزوسیانات می باشد . رنگ رویه پلی یورتان خواص فیزیكی مكانیكی بسیار خوب و نیز خواص مقاومتی بالا داشته و بعنوان رویه براق و یا نیم براق در یك سیستم پوششی با كیفیت در محیط های صنعتی و تجاری نقش بسزایی در محافظت از سطوح دارد .

بواسطه خواص مقاومتی خیلی خوب و مقاومت نوری عالی رنگ پلی یورتان، از این پوشش ها عمدتآ در كاربردهای بیرونی استفاده می شود. این محصول می تواند یا بصورت تنها و یا بخشی از سیستم پوششی مورد استفاده قرار گیرد.

این پوشش حفظ رنگ و برق طولانی مدت را در سطوح رنگ شده تدارك می بیند و با توجه به خواص عالی خود محافظت بسیار خوب در شرایط سخت محیطی از سطوح بعمل می آورد .

خواص و ویژگی های رنگ رویه پلی یورتان :

مقاومت های شیمیایی و حلالی خوب ، مقاومت نوری عالی ، حفظ رنگ و برق عالی، چسبندگی بالا، مقاومت سایشی و دوام بیرونی خیلی خوب، خشك شدن سریع، سختی و انعطاف پذیری مناسب

 

رنگ رویه پلی اورتان

کاربرد رنگ رویه پلی یورتان :

از این محصول بعنوان پوشش حفاظتی – تزیینی برای رنگ آمیزی زیرآیندهای فلزی و غیرفلزی، گالوانیزه و آلومینیومی در صنایع مختلف مانند پتروشیمی ، پالایشگاه ، نیروگاهها، صنایع نفت وگاز ، صنایع دریایی، صنایع حمل و نقل، صنایع فلزی، صنایع چوبی، صنایع پلاستیك و كامپوزیت و … استفاده می شود .

جاییكه سطوح رنگ آمیزی شده نیازمند پوشش حفاظتی كارا همراه با حفظ ظاهر در طولانی مدت باشد .

محدودیت ها :

برای كاربرد در شرایط غوطه وری پیوسته محدودیت دارد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ رويه پلی يورتان با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (۳۰ خط) ۸۷۷۰۰۶۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.