تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ رویه آلکیدی هواخشک

رنگ رویه آلکیدی هواخشک

رنگ رویه آلکیدی هواخشک

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ رویه آلکیدی هواخشک یک رنگ رویه براق بر پایه ترکیب رزین های آلکیدی است . رنگ رویه آلکیدی هواخشک دارای مشخصه هایی از قبیل دوام بالا، براقیت و حفظ براقیت خوب، چسبندگی بسیار خوب، سختی و انعطاف پذیری مناسب و حفظ رنگ مطلوب می باشد .

این پوشش دارای کیفیت بالا بوده و برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیر فلزی در کاربردهای داخلی و خارجی استفاده می شود. از آن بعنوان رنگ رویه در یک سیستم پوششی در محیط های نیمه صنعتی، شهری و روستایی استفاده می شود .

خواص و جنبه های ویژه رنگ رویه آلکیدی هواخشک

چسبندگی بسیار خوب بر روی اغلب سطوح فلزی و غیر فلزی – حفظ رنگ و حفظ براقیت خوب – مناسب برای کاربردهای داخلی و خارجی – راحتی کاربرد – جریان پذیری عالی – مقاومت جوی خوب – پوشش مناسب

رنگ رویه آلکیدی هواخشک

موارد کاربرد رنگ رویه آلکیدی هواخشک

رنگ رویه آلکیدی هواخشک با توجه به دارا بودن خواص و کارایی بالا، بعنوان رنگ تزئینی و حفاظتی بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی در محیط های شهری، روستایی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در رنگ آمیزی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ادوات کشاورزی، سازه و اسکلت های فلزی، درب و پنجره، پل های عابر پیاده، سطوح گچی و سیمانی، سطوح چوبی و … قابل کاربرد است .

محدودیت ها

این محصول محدودیت اعمال بر روی پوششهای غنی از روی را دارد .هم چنین برای سرویس غوطه وری، محیط های شیمیایی شدید و یا محیط های خورنده استفاده نمی شود .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ رویه آلکیدی هواخشک با شرکت رانا کیمیا فام از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.