تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

۱۱ مورد از مزیت های عایق رطوبتی نانو

۱۱ مورد از مزیت های عایق رطوبتی نانو

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

فروشگاه   جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید عایق رطوبتی کلیک کنید   فروشگاه

عایق رطوبتی نانو نسل جدید از پوشش های رنگی می باشد که از لحاظ ترکیبات و نوع اجرا فاصله بسیار زیادی با پوشش های قدیمی و سنتی دارد. این عایق ها بر پایه رزین های اکریلیک و پلیمری فرموله شده اند که معمولاً دارای یک رنگ سفید مایل به شیری می باشد. البته چندین رنگ متنوع دیگر نیز از عایق رطوبتی نانو قابل عرضه می باشد. این پوشش های رنگی معمولاً به صورت محلول در آب می باشند که همین ویژگی مزیت های بسیار بالایی را برای استفاده کنندگان خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم ۱۱ مورد از مزیت های این عایق های رطوبتی را با توضیحات کامل مطرح کنیم تا بتوانید با آشنایی کامل این رنگ ها را خریداری کنید.

۱- قدرت نفوذ بالای عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی نانو به صورت مایع می باشد. در نتیجه آن ویژگی و خصوصیات اولیه را برای نفوذ در منافذ ریز سطح دارد. وجود منافذ ریز دقیقا همان نقایصی هستند که منجر به نشتی می شوند. با استفاده صحیح از عایق های رطوبتی نانو می توانید به طور کامل نقایص سطحی دیوارها و سطوحی که با مصالح سیمانی ساخته شده اند را اصلاح کنید.

۲- قابل اجرا روی سطوح مختلف

عایق رطوبتی نانو را می توانید روی طیف گسترده‌ای از انواع سطوح اجرا کنید. روی سطوح بتنی، سیمانی، فلز و گچ و حتی چوب قابل اجرا هستند که در تمامی سطوح یک کیفیت واحد را به شما خواهند داد. علاوه بر این می تواند یک محلول پوشش دهی فوق العاده قوی به عنوان رنگ نما برای سطوح سیمانی ساختمان که بیشتر در معرض رطوبت ناشی از باران هستند باشند.

۳- سازگاری بالای عایق رطوبتی نانو با محیط زیست

اصولاً عایق رطوبتی نانو سازگاری بالایی با محیط زیست دارند به همین دلیل دارای ترکیباتی غیر سمی و همچنین غیر قابل اشتعال می باشند. غیر سمی بودن این نوع از پوشش های رنگی مزیت های فراوانی را در زمان اجرا برای تکنسین های اعمال رنگ دارد. از آنجایی که این رنگ ها معمولا به صورت پایه آب تولید می شوند در نتیجه از حلالهای قابل اشتعال استفاده نمی کنند.

۴- دارای سطحی صاف و بدون درز

اگر تمامی اصول و قواعد در اجرای عایق نانو رعایت شود می توان این انتظار را داشت که پس از خشکی کامل این رنگها هیچگونه درزی را در سطح خود نخواهد داشت. همواره سطحی صاف و یکدستی را ایجاد می کنند. این مزیت صاف و بدون درز بودن عایق رطوبتی باعث می شود تا در طولانی مدت سطوح را کاملا آب بند و نفوذناپذیر نگه دارند.

مقاله پیشنهادی: آستر آلکیدی سریع خشک

سازگاری بالای عایق رطوبتی نانو با محیط زیست

۵- سرعت بالای اجرا با عایق رطوبتی نانو

برخی از ترکیبات عایق صوتی نانو به صورت تک جزئی می باشند. این ویژگی منحصر بفرد باعث می شود تا مراحل اجرا برای تکنسین های رنگ آمیزی سهل و آسان و از همه مهمتر با سرعت بیشتری باشد. شما می توانید این نوع از رنگ ها را با استفاده از تجهیزات رنگ آمیزی رایج مانند دستگاه های اسپری همچنین غلتک ها و قلم موها روی سطوح اجرا کنید.

۶- تنوع رنگ قابل قبول

اگر قصد رنگ آمیزی نمای ساختمان را دارید می توانید جهت افزایش مقاومت سازه از این رنگ ها استفاده کنید. قطعاً نماهای ساختمان نیازمند تنوع رنگ بسیار بالایی می باشند به همین دلیل نمی توانید ظاهر ساختمان ها را با یک نوع رنگ یا عایق پوشش دهی کنید. عایق رطوبتی نانو به طور کلی در ۱۰ رنگ قابل عرضه هستند که می‌توانند پاسخگوی نیاز شما از لحاظ تنوع رنگ باشد.

۷- ضد ترک و شکستگی

یکی از معضلات و مشکلات رایج که در مورد انواع رنگ ها ایجاد می شود بحث ترک و شکستگی آنها در بازه های زمانی طولانی مدت است. این اتفاق معمولاً در اثر انبساط و انقباض سطوح سیمانی در اثر تغییرات آب و هوایی ایجاد میشود که کاملاً اجتناب ناپذیر می باشد. اما عایق رطوبتی نانو پس از اعمال به هیچ عنوان دچار ترک و تغییر ساختار نمیشوند.

مقاله پیشنهادی: آستر زینک ریچ اپوکسی یک محافظ عالی در سیستم رنگی محیط های صنعتی

سازگاری بالای عایق رطوبتی نانو با محیط زیست

۸- ضد ترکیبات اسیدی، روغن و مشتقات آن

عایق نانو تنها سطوح را در مقابل رطوبت و سیالات آبی محافظت نمی کند بلکه قابلیت این را دارد تا سطوح بستر را در برابر مواد اسیدی و روغن ها و همچنین مشتقات آن محافظت کند. بنابراین اگر در یک منطقه ای به دلیل شرایط جغرافیایی با بارش باران های اسیدی مواجه شدیم می‌توانیم این اطمینان را داشته باشیم که دیواره های رنگ آمیزی شده با این نوع رنگ کاملاً محافظت خواهند شد

۹- اجرای فیلم رنگ با ضخامت دلخواه

یکی از مزیت های بسیار عالی عایق رطوبتی نانو این است که شما می توانید در هر ناحیه از سازه آن ضخامت دلخواه را ایجاد کنید. ممکن است برخی از سطوح افقی که معمولاً بام های ساختمان هستند به دلیل شرایط معماری پذیرای ضخامت بیشتری از رنگ ها باشند. به همین دلیل اگر شما احساس می‌کنید ناحیه ای از سازه بیشتر در معرض رطوبت قرار دارد این شرایط برای شما فراهم شده است تا ضخامت بیشتری را در همان ناحیه از ساختمان اعمال کنید.

۱۰- خشکی سریع عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی برخلاف بسیاری از رنگ های موجود که دارای زمان خشکی طولانی هستند، به سرعت خشک می شوند. این مزیت تنها به دلیل پایه آب بودن این نوع از رنگ ها می باشد. البته مدت زمان خشکی به شرایط آب و هوایی و همچنین دمای محیط بستگی دارد اما می‌توان امیدوار بود که در همان روز اول رنگ آمیزی به مرحله خشکی کامل برسید.

مقاله پیشنهادی: عوامل مؤثر در ایفای نقش حفاظتی رنگ های صنعتی

خشکی سریع عایق رطوبتی نانو

۱۱- پایداری و دوام طولانی مدت عایق رطوبتی نانو

از موضوعاتی که در مورد پوشش های رنگی خصوصاً انواع عایق رطوبتی همواره مورد توجه است پایداری و دوام آنهاست اینکه چه مدت میتوانند روی سطوح دوام بیاورند. عایق رطوبتی نانو در اولین مرحله اجرا و بعد از اینکه کاملا خشک شدند می توانند تا چندین سال روی سطوح دوام می آورد. پایداری طولانی مدت آنها سبب می شود تا دیگر شما عملیات رنگ آمیزی مجدد را انجام ندهید.

نتیجه گیری

عایق رطوبتی نانو نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی میباشند که می توانند سطوح را در برابر نفوذ رطوبت محافظت کنند. مزیت های بسیار مهم آن ها در این مقاله ذکر شد اما یکسری امتیازات ویژه و دیگری نیز دارند که پس از استفاده برای شما ما آشکار خواهد شد. شرکت رانا کیمیا فام در حوزه تولید عایق های رطوبتی نانو همواره بهترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت را ارائه خواهد داد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با این شرکت در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.