تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران | کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب

مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران | عمده و ارزان از تولید به مصرف

مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران | کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ ساختمان یک پوشش بسیار ایده آل برای تغییر نمای داخلی و خارجی است. رنگ های مختلفی از قبیل آکریلیک پایه آب و همچنین روغنی در این حوزه به فروش می‌رسد. با توجه به آنکه بخش داخلی ساختمان از لحاظ دکوراسیون بسیار حائز اهمیت هستند اغلب مشتریان سعی می‌کنند زمان و انرژی بالایی را برای انتخاب گزینه مناسب صرف کنند. در این بین کارشناسان که در مرکز خرید رنگ ساختمان در حال فعالیت هستند با ارائه اطلاعات جامع، مشتریان را راهنمایی می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم ویژگی های یک مرکز خرید رنگ ساختمان را برای شما مطرح کنیم. آگاهی از این موارد باعث می‌شود مناسب ترین شرکت را برای تهیه محصولات رنگی خود انتخاب کنید.

خرید رنگ ساختمان از تولید کننده

شرکت هایی که در حوزه تولید و فروش مستقیم محصولات فعالیت می‌کنند بهترین انتخاب برای مشتریان هستند. بنابراین همواره سعی کنید به یک مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران با ویژگی های مذکور مراجعه کنید. از بین رفتن واسطه‌ها چندین مزیت مهم برای شما دارد. اولین موضوع تعیین قیمت مناسب و جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه محصولات است. از طرفی سرعت ارائه خدمات در اینگونه مراکز بسیار بیشتر بوده و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ فروش بهترین رنگهای ساختمان وجود ندارد.

حال آنکه در برخی فروشگاه‌ها که به عنوان نمایندگی فعالیت می‌کنند ممکن است از نظر حجم فروش محدودیت‌هایی را داشته باشد. در نتیجه نمی توانند پاسخگوی پروژه های بسیار سنگین باشند. تولید کنندگان انحصاری انواع رنگ ساختمان با عرضه محصولات در فروشگاه خود تجربه یک خرید موفق را برای شما رقم خواهند زد.

 

خرید رنگ ساختمان از تولید کننده

تجربه خرید موفق از عمده فروشی رنگ در تهران

مهمترین موضوعی که در خرید رنگ ساختمان مدنظر قرار می‌گیرد کیفیت محصول و استاندارد بودن آن است. رنگ های با کیفیت قدرت پوشش دهی بالایی دارند و می‌توانند طول عمر بلندمدتی نیز داشته باشند. اما ما چگونه می‌توانیم این گونه رنگ‌ها را شناسایی و در نهایت به خرید آنها بپردازیم؟ مخصوصا اگر می‌خواهیم یک پروژه بسیار گسترده ای را شروع کنیم. پس کیفیت رنگ برای ما بیش از هر چیز اهمیت دارد.

در وهله اول شما باید یک شرکت تولید کننده که مستقیما عملیات تولید و عرضه را بر عهده دارد انتخاب کنید. در حال حاضر برخی از شرکت‌ها در پایتخت علاوه بر ساخت و فرموله کردن محصول در زمینه عمده فروشی رنگ در تهران نیز فعالیت می‌کنند. یعنی بدون محدودیت حجم پوشش های رنگی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا پاسخگوی نیاز آنها برای شروع یک پروژه گسترده و با مساحت بالا باشند.

بنابراین انتخاب مراکز عمده فروشی چندان سخت نیست اول آنکه برند مربوطه خود تولید کننده باشد و بعد محصولات را مستقیما از تولیدی بدون واسطه به دست مشتریان برساند. این بهترین کاری است که افراد برای خرید انواع رنگ دیوار و ساختمانی می‌توانند انجام دهند. لذا پس از تکمیل خرید و استفاده تجربه رضایت بخشی را خواهند داشت. البته در رابطه با این موضوع در قسمت بعد نیز اطلاعات مضاعفی ارائه می‌دهیم.

چگونگی انتخاب یک عمده فروشی رنگ در تهران

آنچه که برای پیمانکاران و افرادی که به دنبال حجم بالای خرید رنگ هستند اهمیت دارد این است که چگونه می‌توانند یک عمده فروشی رنگ در تهران انتخاب کنند. آیا مرکز مربوطه در چارچوب قواعد و استانداردها فعالیت می‌کند یا خیر؟ برای انجام این کار فرایند چندان پیچیده ای را در پیش ندارید. این موضوع در زمینه انتخاب رنگ های با کیفیت نیز صدق می‌کند. یعنی اگر شما به دنبال رنگ های استاندارد، مرغوب و درجه ۱ هستید می‌توانید این رویکردها را دنبال کنید تا محصولی را به دست آورید که از هر لحاظ ایده آل باشد.

ابتدا شما باید ببینید که برند مربوطه آیا در قالب یک شرکت رسمی فعالیت می‌کند یا اینکه کارگاه تولیدی معمولی دارد. این دو با یکدیگر خیلی تفاوت دارد. از طرفی آیا آن مرکز مربوطه که مسئولیت عمده فروشی رنگ در تهران را بر عهده دارد دارای یک وب سایت مناسب است یا خیر؟ باز هم برای شما یک امتیاز ارزشمند محسوب می‌شود. زیرا شما می‌توانید با مراجعه به سایت مورد نظر تمام آنچه که برای شناسایی یک مرکز خرید مناسب نیاز دارید بدست آورید.

رنگی که شما به دنبال آن هستید و می‌خواهید اطلاعات زیادی در مورد المان های فنی آن به دست آورید همگی در وبسایت مرجع شرکت وجود دارند. پس سعی کنید مراحل خرید خود را طبق اصولی که ذکر شد، انجام دهی. این اطلاعات راهنمایی است برای متقاضیان خرید رنگ ساختمان که همواره مرغوبیت محصول برای آنها اهمیت دارد.

تنوع محصولات بالا و رنگ فروشی عمده

یک مرکز خرید رنگ ساختمان معتبر تنوع محصولات بالایی دارد. حتی قادر است در حجم بالا و عمده نیز پاسخگوی شما باشد. نه تنها در حوزه رنگ ساختمان بلکه در مورد دیگر نمونه های رنگ صنعتی نیز این مورد صدق می‌کند. در حال حاضر پرفروش ترین نمونه های رنگ ساختمان شامل رنگهای روغنی پایه حلال و رنگ های اکریلیک پایه آب هستند. هر دوی این‌ها کیفیت بالایی دارند و بنا به اهداف مختلف استفاده می‌شوند.

رنگ های اکریلیک پایه آب جزو رنگ ساختمانی بدون بو هستند و حلال شیمیایی و سمی را در ساختار خود ندارند. اما رنگهای پایه حلال روغنی با استفاده از ترکیبات و مشتقات نفتی آماده سازی می‌شوند و از این منظر نیاز به تمهیدات ویژه‌ای در زمان اجرا دارند. از طرفی اعمال این رنگ‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. در مجموع هدف ما از ارائه این اطلاعات این است که بگوییم یک مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران باید بتواند در زمان فروش رنگ‌ها گزینه های متنوعی را به شما معرفی کند.

ارائه مشاوره تخصصی در مرکز خرید رنگ ساختمان

در زمان خرید رنگ روغنی ساختمان و دیگر رنگ‌ها، ما نیاز به دریافت مشاوره تخصصی داریم. به همین دلیل کارشناسان و افرادی که مسئولیت فروش رنگ های ساختمانی را بر عهده دارند سعی می‌کنند با دریافت اطلاعاتی کامل، از نوع پروژه شما آگاه شوند. بر اساس داده‌ها و اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید، کارشناسان رهنمودها و مشاوره های مهمی را به شما منتقل می‌کنند. نتیجه این کار باعث می‌شود تا شما بهتر بتوانید رنگ مناسب خود را انتخاب کنید.

قطعاً میان رنگ های مختلف تردید دارید. ممکن است ندانید که کدام نوع رنگ مناسب محیط منزل شما هستند. مرکز خرید رنگ ساختمان به صورت کاملاً حرفه ای شما را راهنمایی می‌کند. پس نباید نگران انتخاب رنگ های خود باشید.

 

ارائه مشاوره تخصصی در مرکز خرید رنگ ساختمان

 

پشتیبانی از پروژه و معرفی عوامل اجرایی حرفه ای

مراجعه به یک مرکز خرید رنگ ساختمان در تهران برای تهیه این پوشش های پرکاربرد اولین مرحله کار است. آیا فکر کردید که بعد از خرید رنگ های ساختمان باید آنها را به طور اصولی و استاندارد روی سطوح اجرا کنید. آیا میدانید نحوه اجرا بسیار مهمتر و حیاتی تر از انتخاب رنگ‌ها می‌باشد. مقوله نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و همچنین رنگ کاری نمای ساختمان یک امر تخصصی می‌باشد.

به همین دلیل مراکز خرید که ارائه دهنده انواع رنگهای ساختمانی هستند سعی می‌کنند خدمات مضاعفی را در حوزه اجرا ارائه دهند. حداقل اگر خود مسئولیت اجرا را بر عهده نمی گیرند می‌توانند افراد و تکنسین های با تجربه و مناسب را به شما معرفی کنند تا از این طریق بتوانید مراحل رنگ آمیزی را تکمیل و نتیجه قابل قبول و مورد انتظاری را شاهد باشید.

خرید رنگ ساختمان ارزان

موضوع قیمت رنگ ساختمان یکی از المان های چالش برانگیز برای خریداران محسوب می‌شود. خصوصا اگر پروژه مساحت بسیار زیادی را شامل شود. در این صورت شما باید بودجه مناسبی را کنار بگذارید. خوشبختانه شرکت‌های تولیدکننده مختلفی هستند که نمونه های متعددی از رنگهای ساختمانی را به بازار عرضه می‌کنند.

هر کدام در جایگاه خود تبدیل به برند تجاری شدند که یکی از اولویت های آن‌ها کسب رضایت مشتری می‌باشد. پس به منظور باقی ماندن در فضای بازار سعی می‌کنند قیمت رنگ ساختمان را همواره نازل و مقرون به صرفه در نظر بگیرند. پس شما می‌توانید با یک هزینه متعادل پروژه خود را به اتمام برسانید.

 

ارائه فام های ظاهری متعدد در مرکز خرید رنگ ساختمان

 

ارائه فام های ظاهری متعدد در مرکز خرید رنگ ساختمان

فام های ظاهری در واقع همان رنگدانه هایی هستند که در هر پوشش رنگی وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید از رنگ های آبی روشن، قرمز، زرد، سفید و هر نوع رنگدانه دیگر در محیط مورد نظر خود استفاده نمایید. مرکز خرید رنگ ساختمان نباید از لحاظ ارائه فام های ظاهری متعدد رنگ محدودیت داشته باشد. به طور کلی افراد سلایق متعددی دارند و هر کدام به دنبال رنگبندی های خاصی هستند.

به طور مثال اگر شما می‌خواهید که رنگ نارنجی روشن برای اتاق خواب خود داشته باشید مرکز مربوطه باید این رنگ‌ها را در اختیار شما قرار دهد. البته برخی از نمایندگی‌ها ممکن است در این حوزه محدودیت‌هایی را داشته باشند. به همین دلیل ما همواره تاکید می‌کنیم از فروشگاه هایی خرید کنید که به عنوان یک برند تجاری تولید کننده مستقیم رنگ‌ها هستند.

شرکت رانا کیمیا فام یک مرکز خرید رنگ ساختمان معتبر در تهران

رنگهای ساختمانی که در شرکت رانا کیمیا فام عرضه می‌شوند تنوع بسیار بالایی دارند. این پوشش های پرکاربرد غالباً از نوع رنگ های روغنی در نمونه های مات، براق و نیمه براق هستند. همچنین رنگ های اکریلیک پایه آب نیز با بهترین کیفیت در فرمولاسیون استاندارد به فروش می‌رسد. علاوه بر این، شرکت سعی می‌کند پکیج کاملی از رنگهای ساختمانی، صنعتی، عایق های رطوبتی و کفپوش‌ها را برای شما آماده کند. پس برای خرید محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.