تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید
RANA 816 P

پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید
RANA 816 P

  |   رنگهای اپوکسی پلی آمید   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

EN.TDS

پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید

این ترکیبات جزو بهترین پرایمرهای صنعتی برای حفاظت فیزیکی از تجهیزات و قطعات فلزی می باشند که در گروه انواع رنگ اپوکسی قرار می گیرند. اهداف اصلی استفاده از این لایه های رنگی آغازین ایجاد یک خاصیت ضد زنگ و همچنین ضد خوردگی در فلزات می باشد. پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید به واسطه ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توانند ایده آل ترین پوشش رنگی برای محافظت از سازه های فلزی باشند. مقاومت شیمیایی بالا اصلی ترین ویژگی های پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید می باشد. علاوه بر این در محیط های مرطوب که در تماس با سیالات آب هستند عملاً نفوذ ناپذیر می باشند. در ادامه این مقاله ضمن معرفی برخی اطلاعات فنی به سایر جزئیات این محصول می پردازیم.

مشخصات فنی پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید

  • فام ظاهری: این پرایمر ها معمولاً در رنگ های قرمز و قهوه‌ای عرضه می شوند و سطحی کاملاً مسطح و صاف دارند
  • نقطه اشتعال رزین، ماده پخت کننده و حلال : به ترتیب برابر ۳۴ , ۳۶ , ۲۸ درجه سانتی گراد
  • درصد حجمی ماده جامد : ۶۰ درصد
  • محدوده ضخامت : ۶۰ تا ۷۰ میکرون
  • جرم حجمی : ۱٫۷۵ گرم بر سانتی متر مکعب
  • نرخ پوشش تئوری : ۱۰٫۳ متر مربع در لیتر ( ضخامت فیلم رنگ ۶۰ میکرون)
  • مدت زمان خشک شدن در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد در سه حالت سطحی، متوسط و نهایی : به ترتیب برابر ۲ ساعت , ۶ تا ۸ ساعت, ۷ روز
  • تعداد اجزای پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید : ۲ جزئی
  • زمان عمر مفید رنگ پس از اختلاط کامل : ۸ ساعت در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد
  • بازه زمانی برای پوشش دهی مجدد در سه دمای ۱۰ , ۲۵, ۴۰ سانتیگراد : به ترتیب برابر ۲۵ ساعت, ۱۲ ساعت, ۵ ساعت
  • مدت زمان ماندگاری رنگ جهت انبار کردن: اگر در یک دمای مناسب در دامنه ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد نگهداری شوند و محیط کاملا خشک باشد می تواند تا ۱۲ ماه قابل استفاده باشند.

پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید

کاربردهای گسترده پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید

پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد می‌تواند بهترین پوشش برای فلزات در معرض زنگ زدگی و خوردگی باشد. در واقع آنها می توانند فرایندهای شیمیایی نظیر اکسیداسیون را کاملا متوقف و یا کاهش دهند. اگر محیط مورد نظر شما دارای رطوبت با شدت بالا می باشد حتماً باید از این پرایمرها به منظور ایجاد پوشش محافظ استفاده کنید. در بسیاری از سازه های فلزی که ساخته شده از آلیاژهای فولادی می باشند این پرایمرها بهترین عملکرد را دارند.

علاوه بر آن اغلب ماشین آلات صنعتی که غالبا از فلز فولاد طراحی شده اند همگی با این پرایمر قابلیت پوشش دهی دارند.

همچنین خطوط لوله و قسمت بیرونی مخزن های ذخیره با توجه به آنکه در معرض زنگ زدگی قرار دارند با این پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید قابل رنگ آمیزی هستند. کاربردهای گسترده تر این پرایمرها در عرشه کشتی ها، بدنه و دیگر ساختارهای این وسایل حمل و نقل می باشد. همچنین اغلب کشتی های بزرگ و قایق های کاری که غالباً از متریال های مختلف ساخته شده اند برای دوام و پایداری طولانی مدت حتماً به این پرایمر ها نیاز دارند. در بسیاری از پروژه های صنعتی عظیم مانند پالایشگاه ها که دارای سکوهای دریایی هستند یکی از رویکردهای مهم استفاده از پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید برای اینگونه سازه ها می باشد.

اطلاعات مرتبط با استفاده این محصول

پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید غالباً برای مصارف صنعتی و دریایی می باشد. در نتیجه می توان آنها را در گروه رنگ های قابل استفاده در محیط های بسیار پرتنش تلقی کرد. این پرایمر ها به جهت ارائه حداکثر عملکرد در پروژه های سخت طراحی و فرموله شده اند. به همین دلیل شما و گروه های کاری به عنوان تکنسین های اجرایی حتماً باید دستورالعمل ها، محدودیت ها، شرایط اعمال رنگ و همچنین احتیاط و موارد ایمنی را در نظر بگیرند تا کیفیت پایان کار مطلوب و رضایت بخش باشد.

دستگاه ها و تجهیزات لازم برای اجرای پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید

دستگاه ها و تجهیزات لازم برای اجرای پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید

برای اجرای پرایمر سرنجی اپوکسی پلی آمید می توانید از ساده ترین تجهیزات مانند رولر ها و همچنین به براش ها و قلم مو ها استفاده کنید. اما در کنار این ها یکسری دستگاه های اسپری نیز وجود دارد که عملا می‌توانند فرآیند رنگ آمیزی و پوشش دهی را برای شما بسیار سهل و آسان کنند. معمولاً تیم های کاری که مسئولیت پوشش دهی سطوح فلزی در پروژه های عظیم را می‌پذیرند برای اتمام سریع کار و همچنین کیفیت مطلوب استفاده از دستگاه های اسپری را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

اما یکسری اطلاعات فنی در ارتباط با تنظیم این دستگاه ها وجود دارد که لازم است شما به‌عنوان کاربران این رنگ ها از آن مطلع باشید.

برای دستگاه اسپری بدون هوا نسبت پمپ باید برابر ۲۸:۱  یا بالاتر از آن باشد. همچنین دهانه نازل که محل خروج سیال رنگ می باشد باید در ابعاد ۰٫۴۵۷ تا ۰٫۶۶۰ میلی متر باشد. با انجام این تنظیمات دقیق می توانید اطمینان داشته باشید که کیفیت پایان کار کاملا استاندارد و مطابق با انتظار شما خواهد بود.

خرید انواع رنگهای صنعتی از شرکت رانا کیمیا فام

شرایط محیطی مناسب برای اجرای رنگ

برای اینکه بتوانید یک کیفیت مطلوبی را از نتیجه رنگ آمیزی خود ببینید حتما باید برخی المان ها در محیط مهیا باشند. دمای محیط همواره در اولویت قرار دارد لذا دامنه دمایی مناسب برای شروع فرآیند رنگ آمیزی حتما باید بین ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد. علاوه بر این دمای سطح کار لازم است که حداقل سه درجه سانتی گراد بیشتر از نقطه شبنم باشد. در کنار اینها رطوبت نسبی محیط نباید بالاتر از ۸۰ درصد باشد. در این شرایط محیطی می توانید فرایند پوشش دهی را آغاز کنید.

خرید انواع رنگهای صنعتی از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می توانند طیف گسترده ای از انواع رنگهای اپوکسی و پرایمر را با کیفیت بسیار بالا از شرکت رانا کیمیا فام خریداری کنند. علاوه بر رنگ های مذکور مجموعه ای از انواع پوشش های کف مانند کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان نیز در این شرکت عرضه می شوند. اینها تنها گزیده ای از محصولات پرفروش این شرکت می باشد که برای پروژه‌های عظیم صنعتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شما میتوانید جهت انتخاب صحیح دیگر محصولات و دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.