تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پودر تعمیر استحکامی R-44

پودر تعمیر استحکامی R-44

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

معرفی پودر تعمیر استحکامی :

پودر تعمیر استحکامی پودر تعمیری – استحکامی «R-44» بر پایه سیمان، الیاف و پلیمرهای اصلاح شده با قابلیت تعمیرات با استحکام و تحمل  نیروهای فشاری می باشد. این ملات بصورت غیر قابل انقباض، مسلح به الیاف پلی پروپیلن و پلیمرهای لازم است که برای لکه گیری سطوح بتنی، بستر سازی، تعمیرات و جایگزینی در فضاهای جامانده از بتن ریزی و . . . مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که با مقدار آب مناسب مخلوط شود دارای مقاومت های مکانیکی مناسب خواهد بود.

این ملات چسبندگی بسیار خوبی به بتن دارد ولی آماده سازی سطح شامل مضرس کاری و افزایش رطوبت بتن قبل از اجرا ضروری است. با افزودن این محصول به بتن تازه خواص مکانیکی و آب بندی بتن افزایش می یابد.

عمل آوری خود به خودی با این محصول افزایش می یابد ولی رطوبت رسانی تا هفت روز توصیه میشود. این محصول دارای کاربری هایی نظیر: مکمل بتن و ملات، و مکمل عملیات های آب بندی خاص، می باشد.

درصورتیکه نیاز است تا خواص آب بند کننده ی ویژه از این محصول بدست آید جا دارد با محصول R-43 ترکیب شود یا با مشورت کارشناسان این شرکت، از ترکیب با R43 یا W15 بهره مند شوید.

آماده سازی و اجرا :

برای آماده سازی هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی R-44 به ۴ تا ۷ لیتر آب نیاز است  (که بستگی به روش و شرایط اجرا دارد) افزایش مقدار آب بیش ازین، بستگی به نوع مصرف و ابزار و شرایط اجرا دارد؛ ولی بروی مقاومت ها تاثیر منفی خواهد داشت. برای ایجاد غشایی به ضخامت یک سانتیمتر / برسطح تخت ایده آل : حدود ۲۰ کیلوگرم از محصول مورد نیاز است.

این محصول نیز همچون اکثر پایه سیمانی های اصلاح شده با پلیمر : تا بیست دقیقه پس از ساخت (ترکیب با آب) : قابل استفاده است و پس ازاین مدت گیرش ملات آغاز می شود و با گذشت ۲۴ ساعت مقاومت اولیه خود را کسب می کند. به منظور ساخت حجیم ملات : می توان از همزن های برقی یا میکسرهای خلاطه ای بهره برد.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.