تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پوشش اپوکسی – محافظ ضد خوردگی و ضد آب W-29

پوشش اپوکسی – محافظ ضد خوردگی و ضد آب W-29

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

EN.TDS

( بروشور این محصول در بخش نفت و گاز منطبق با استاندارد نوستروک با کد  ۹۳۲ T  و به عنوان اپوکسی بهداشتی قابل مطالعه است )

شرح کلی  پوشش اپوکسی آب بند W-29 

پوشش اپوکسی محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده بدون حلال و غیرسمی است که به عنوان پوشش سطوح بتنی و داخل مخازن مورد استفاده قرار می گیرد تا برای نگهداری آب، اسیدها، برخی مشتقات نفتی، چربی ها، لبنی ها، آب سخت و خورنده های دیگر قابل استفاده باشند.

این محصول در مجاورت بلند مدت با انواع حلال ها یا خاک های زراعی و مرطوب تجزیه نمیشود، تولید یون سمی ندارد و امکان رشد باکتری و قارچ ها را فراهم نمیکند. این محصول برای استفاده در مخازن ذخیره آب شرب نیز بسیار مناسب است و هیچگونه اثر نامطلوب بروی آب ندارد؛

از اینرو خانواده های مشابه این محصول را به عنوان اپوکسی بهداشتی نیز می شناسیم. این شرکت امکان تولید اپوکسی گلس فلیک ( مسلح شده به گلس فلیک) بر پایه این محصول را داراست و از مزایای این محصول (W-29 G) مقاومت سایشی و ضربه بهتر میباشد. و این امکان را میدهد که روکش گلس فلیک را با ضخامتهای بالاتر به اجرا درآورد.

آماده سازی و اجرا پوشش اپوکسی :

سطح سازه بایستی فاقد ترک های عمیق باشد و از استحکام و پایداری کافی برخوردار باشد – بنابراین توصیه میشود در عملیات تعمیرات، صافکاری یا بسترسازی های لازم از محصولات مناسب مطابق نظر کارشناسان بهره مند شوید.

بتن بستر باید عاری از شیرابه، چربی، روغن یا هرگونه آلودگی دیگر باشد تا ضامن چسبندگی مطلوب باشد و درصورتیکه سطوح فلزی دچار زنگ زدگی باشد باید به کمک سندبلاست یا مایع مخصوص زنگ بری تمیز گردد.

( درصورت نیاز به تعمیرات لازم است از استحکام سازه و پایداری ترکها اطمینان حاصل نمایید و سپس به کمک محصولاتی چون R48 ، R49 ، R50 نسبت به تعمیر و تقویت بستر کار اقدام گردد )

W-29 در بسته های توزین شده دو جزئی شامل رزین پایه (base) و سخت کننده (hardner) عرضه می شود و به هنگام اختلاط نباید نسبت را از بین برد.

پس از مخلوط کردن به مدت پنج دقیقه، محصولی یکنواخت و فاقد رگه های رنگی حاصل میگردد که بوسیله غلطک و قلموی مناسب در دو لایه قابل اجرا است.

در برخی موارد استفاده از پودر سیلیسی میکرونیزه یا قوام دهنده های مناسب به تناسب بلامانع است. این محصول را می توان بصورت پاشش بدون هوا نیز اعمال کرد. (استفاده از پرایمرهای R41 یا R51 بخصوص در مواضعی که از ملاتهای تعمیری بر پایه اپوکسی استفاده نشده است، ضروری می باشد.)

مقدار مصرف : به منظور ایجاد پوشش بهینه ( به ضخامت ۵۰۰ میکرون ) بر سطح صاف ایده آل : ۸۰۰ گرم از محصول نیاز میباشد.

مشخصات فنی پوشش اپوکسی :

  • رنگ: خاکستری روشن با فام RAL7040
  • چگالی: ۶/۱ /  درصد جامد: بیش از ۹۷ % / مقاومت UV : ضعیف
  • مقاومت فشاری ۲۴ ساعت: ۴۰ مگا پاسکال / چسبندگی: ASTM D3359 : 5A
  • نوع واکنش : ترمو ست / غیر سمی و بادوام / سالت اسپری : ASTM B117 : at 500 hrs. resistant
  • قابلیت کسب ضخامت: تا ۳۰۰ میکرون در یک مرحله و تا ۱۵۰۰ میکرون در پنج مرحله
  • این محصول تحت تست های فراوان قرار گرفته است که نتایج آنها جهت بررسی های بیشتر قابل ارایه است.

انبارداری : دور از نور مستقیم خورشید، رطوبت، فشار، یخ زدگی و در بازه دمایی ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد : حداقل یک سال فرصت مصرف خواهد داشت.

بسته بندی : W-29 دربسته بندی دو جزیی به وزن مجموع ۲۵  کیلوگرم عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.