تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پوشش اپوکسی کف – خود صیقلی F-77

پوشش اپوکسی کف – خود صیقلی F-77

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

پوشش اپوکسی کف محصول «F-77» سیستمی دو جزیی بر پایه اپوکسی بدون حلال جهت محافظت، زیباسازی و نرم سازی سطوح کف بتنی یا موزائیکی طراحی و تولید شده است، از انتشار گرد و غبار و آلودگی در محیط جلوگیری می کند و با هرنوع شوینده ای قابل شستشو است؛

این پوشش در برابر بسیاری از حلال ها و خورنده ها مقاومت دارد و لیکن بدیهی است در مورد اسیدهای قوی شرط زمان صادق است و می بایست در اسرع وقت نسبت به پاکسازی خورنده ها از سطح اقدام شود. این محصول نقشی کلیدی در انواع سیستم های محافظتی از بتن و درزها برعهده دارد.

این سیستم روی کف یا درزها قابلیت پرداخت با زبری های متفاوت را داراست. در برابر خط و خش های عادی اندکی ضعف دارد و به مرور زمان دچار استهلاک منطقی می شود و اثر تعمیرات موضعی نیز بر آن باقی می ماند.

(چنانچه این پوشش با ضخامت کمتر از میلیمتر به اجرا درآید، نیمه عمر آن نسبت به سیستم سه میلیمتری کاهش دارد ولیکن اثر تعمیرات موضعی بر آن محسوس نخواهد بود) به صورت یکپارچه و بدون درز در ضخامت های ۱ تا ۳ میلیمتر، به شکل پوست پیازی، پوست پرتقالی، صیقلی شیشه ای و زبر قابل اجرا است.

چنانچه نیاز به اجرا بصورت آنتی استاتیک باشد این محصول با کد «+F-77» تولید و عرضه می شود که لازم است عملیات نصب شبکه مسی و انتقال جریان به چاه زمینی توسط متخصصان مربوطه به اجرا درآید.

این محصول دارای حلال های نفتی یا فرار نیست و خطر انفجار ندارد و شعله ور نمیشود، لیکن توصیه می شود در مجاورت آتش قرار نگیرد چراکه در مجاورت حرارت مستقیم برانگیخته شده و پس از یک ساعت رنگش دچار زردی میشود و بعد از حدود ۹۰ دقیقه ساختار اش تضعیف می شود و در صورت گسترش آتش: منهدم میشود.

پس از طی دوره عمل آوری در برابر حرارت و آتش های کوچک و موضعی شبیه سیگار و فندک از مقاومت مناسب برخوردار است و تولید یون سمی نیز ندارد.

آماده سازی و اجرا پوشش اپوکسی کف :

سطح بستر بایستی مستحکم باشد، زبری مناسب داشته باشد و فاقد انواع چربی باشد؛ زنگزدایی و پاکسازی نیز ضروری است. (پاکسازی های شیمیایی را میتوان به کمک حلال S85 با سرعت و اطمینان بیشتر انجام داد)

توصیه می شود عملیات تعمیرات موضعی، بسترسازی و صافکاری با محصولات تعمیری مناسب (نظیر R50 یا W29 ) انجام شود. به هنگام اجرا در فضاهای بسته میبایست از تهویه مناسب بهره گرفت.

به هنگام اجرا بروی سطوح متفاوت – مثلأ سطوح پیشتر اجرا شده با مصالح شیمیایی متفاوت یا همسان – با مشورت کارشناسان این شرکت از تمهیدات آماده سازی، پرایمر و فعالسازهای مناسب بهره مند شوید.

این محصول در بسته های توزین شده دو جزئی شامل رزین پایه (base) و سخت کننده ( hardner ) عرضه می شود و میبایست تناسب وزنی بسته بندی در زمان ساخت محصول به دقت رعایت گردد. پس از مخلوط کردن، محصول یکنواخت و فاقد رگه های رنگی حاصل میگردد که با توجه به سیستم مورد نظر، با ابزار مناسب قابل اجرا میباشد.

این محصول قابلیت اجرا بصورت لیسه شانه ای یا غلطکی را دارا میباشد. لازم است توسط مجریان متخصص و مجرب به اجرا درآید.

پرایمرهای متناسب با این محصول: R-41 یا R-42 یا W-29 یا P-85 یا P-90 یا P-91

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.