تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پوشش شفاف پلی یورتان – بدون حلال R-42

پوشش شفاف پلی یورتان – بدون حلال R-42

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

معرفی پوشش شفاف پلی یورتان :

محصول پوشش شفاف پلی یورتان «R-42» بر پایه رزین و هاردنر پلی یورتان غیر فرار و بدون حلال طراحی و ساخته شده است و به عنوان لاک تقویت کننده سطح بتن، سنگ، آجر و برخی سیستم  های رزینی کف سازی یا پوشش های محافظ و ضد خوردگی قابل استفاده است و سطح های مستحکم و منسجم را در برابر نفوذ سیالات خورنده مصون میدارد.

این سیستم کاملأ بی رنگ است و در سنین اولیه اندکی براقیت به سطح میدهد که با مرور زمان به همرنگی با بستر تبدیل می شود. فراخور نیاز مصرف کننده امکان مات سازی محصول یا تغییر ویسکوزیته فراهم می باشد.

درصورتیکه نیاز است از سیستم پلی یورتان به عنوان روکش رنگی کف استفاده شود می بایست به محصول ( P-88 ) رجوع شود.
« R-42» را می توان در فضاهای خالی عمودی به کمک نیروی ثقل تزریق نمود. ولیکن تزریق آن در فضاهای پرفشار و مویینه بدون پمپ و پکر امکان پذیر نیست. در هنگام  اختلاط، رعایت نسبت دو جزء A و B بسیار ضروری است.

درصورت نیاز به کاهش ویسکوزیته با کارشناسان این شرکت مشورت نمایید. مقدار مصرف: به ازای هرمترمربع با ضخامت حدود ۸۰ میکرون : ۱۵ / ۰ کیلوگرم از محصول مورد نیاز است. چنانچه به عنوان روکش نهایی یا پرایمر مورد استفاده قرار گیرد میبایست ۲۰۰ میکرون ضخامت داشته باشد که بدین ترتیب ۳۰۰ گرم از محصول بازای هرمترمربع مورد نیاز است.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.