تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

گروت اپوکسی – فاقد انقباض و انبساط G-59

گروت اپوکسی – فاقد انقباض و انبساط G-59

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

معرفی محصول گروت اپوکسی :

گروت اپوکسی «G-59» بصورت بدون حلال طراحی و ساخته شده است و جهت مواضعی کاربرد دارد که نیاز است بستر  کار از بالاترین مقاومت های فشاری، کششی، خمشی و شیمیایی برخوردار باشد و در اثر ضربه و لرزش دایم، دچار ترک های بزرگ و جداشدگی نشود.

از این گروت می توان جهت پرکردن فضای خالی بین صفحه های فلزی و بتن استفاده کرد. این محصول جهت کاشت آرماتور در کف بتنی نیز مناسب است. در صنعت ساختمان، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی طراحی و تولید شده است.

بصورت سه جزئی عرضه می شود و کنترل روانی آن تا حدودی به کمک جزء سوم – با مشورت کارشناسان این شرکت – امکان پذیر است. از مزایای این محصول میتوان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • بدون نیاز به پرایمر و بصورت ثقلی یا با پمپ های کوچک قابل اجرا است
  • مقاومت فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی بالا دارد
  • فاقد حلال و غیر آتش زا است و در اثر سوختن تولید یون های سمی ندارد
  • سطح نهایی را با ابزار دستی می توان پرداخت نمود – مگر در مواردی که بصورت خودصیقلی ساز تولیدشده است.
  • این محصول سه جزیی است و در برخی موارد می توان گرانروی را در زمان اجرا تنظیم کرد
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی های محیطی دارد و بدون اتلاف و با صرفه است
  • با اصلاح فرمولی: مقاومت UV نسبت به نمونه های قدیمی تر افزایش یافته است
  • در صنایع غذایی، بهداشتی، ورزشی، دارویی، یا مجاورت محصولات خوراکی و آب آشامیدنی قابل استفاده است.
  • جهت استفاده در حفره یا زیر دستگاه ها و … یا اجرا در شرایط خاص با کارشناسان این شرکت مشورت نمایید تا گرانروی در زمان تولید با توجه به نیاز خاص شما، تنظیم گردد.

آماده سازی و اجرا :

ابتدا جزء B را به جزء A بیفزائید و با همزن دستی برقی مارپیچی (بدون تیغه های تیز) رو به پایین، با دور کم، بدون درآوردن همزن از مخلوط طی همزدن، همزنید. یا میتوانید از میکسر خلاطه ای دور پایین استفاده نمایید. این همزدن را دو دقیقه ادامه دهید و سپس جزء c را به آن بیفزائید.

پس از سه دقیقه همزدن با رعایت اصول بالا، محصول آماده مصرف است. این ملات تا نیم ساعت پس از پایان اختلاط قابل مصرف است و سپس واکنشهای گرمازای آن آغاز میشود؛ مواضع اجرا را به کمک فشارباد یا حلال های مناسب کاملاً از گرد و غبار و چربی تمیز نمائید؛

قالب بندی را با قالبهای چوبی یا پی وی سی بصورت دقیق انجام دهید تا رزین از درزها فرارنکند. به منظور درزبندی قالب میتوانید از محصول R-49 یا R-50 استفاده نمایید . ملات را از یک سمت وارد فضای مورد نظر نمایید و به کمک نیروی ثقل یا لرزش (و در موارد خاص با کمک پمپ تزریق) از عدم وجود هوای محبوس و تراکم لازم، اطمینان یابید. چنانچه فضای کار دچار رطوبت است با کارشناسان مشورت نمائید.

گروت اپوکسی نیاز به عمل آوری با آب ندارد و پس از هفت روز بصورت خودبه خود به مقاومت نهایی می رسد. دقت شود تا در دمای موضعی و محیطی بالاتر از ۵ درجه و کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد مورد مصرف قرار گیرد. این محصول را می توان از ضخامت ۴ تا ۸۰ میلیمتر در یک مرحله اجرا کرد.

درصورت نیاز به شانه یا ماهیچه می توانید از ملات های مناسب مشابه R-50 استفاده نمایید چراکه گروت اپوکسی تا حدودی دارای خاصیت خود ترازی است و اجرای شانه یا ماهیچه با آن میسر نیست.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.