تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

سیستم آب بندی دو جزئی W-21

سیستم آب بندی دو جزئی W-21

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

EN.TDS

شرح کلی سیستم آب بندی دو جزئی :

سیستم آب بندی سیمانی- پلیمری با کدW-21 از دو بخش (بخش A : پودر پایه سیمانی و سیلیس + بخش B : پلیمر استایرن آکریلیک) تشکیل میشود. این سیستم به عنوان عایق رطوبتی غشایی بر سطوح بتنی یا سیمانی مستحکم قابل استفاده است.

و با توجه به فشار ستون آب و سختی سیال درزمان کاربری، ضخامت غشای مورد نیاز را تعیین می کنیم. این سیستم در مخازن بتنی، استخرها، حوضچه ها و انواع دیوارهای بتنی و پنل های پیش ساخته بتنی قابل اجرا است و در معرض نور خورشید یا مجاورت آب آشامیدنی هیچگونه یون سمی آزاد نمی کند.

(البته توصیه می شود در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد چرا که تا ۲۵ % از عمرمفید اش را کاهش میدهد) چنانچه ضخامت غشای این سیستم از یک میلیمتر بیشتر باشد ضریب انتقال حرارت را طبق نمودار مربوطه کاهش میدهد و می تواند دو منظوره مورد استفاده قرار گیرد.

روش اجرا سیستم آب بندی دو جزئی :

پس از پاکسازی سطح از غبار، چربی و سستی ها و کسب اطمینان از استحکام بتن بستر کار و آگاهی از ساختار بتن : بخش B را سه برابر با آب رقیق نموده و پانزده دقیقه پیش از شروع کار بروی سطح بمالید یا اسپری نمایید.

سپس بخش B را دو برابر با آب رقیق نمایید و با افزودن بخش A به این محلول : ملات مورد نیاز را بدست آورید. (ملات را می توانید بصورت دوغاب قابل پاشش، دوغاب جهت اجرا با قلمو یا ملات قابل اجرا با لیسه و ماله آماده نمایید)

از استحکام تمامی اتصالات و لوله هایی که به داخل بتن کف یا دیوار متصل هستند اطمینان یابید و محل تلاقی آنها با بتن را مواد جداگانه آب بندی نمایید.

بدیهی است برای ایجاد پوشش محافظ بر فلزات داخل مخزن می بایست از مواد مناسب – طبق نظر کارشناسان – بهره مند شوید. توصیه میشود در زوایا و اتصالات از عایق پلیمری منعطف  (W-23 ) یا عایق پلیمری سخت (W-22 )  استفاده نمایید.

مشخصات سیستم آب بندی دو جزئی :

  • رنگ: طوسی ( ملات آماده مصرف و خشک شده خاکستری است)
  • فیلم خشک شده : در آب حل نمی شود ولیکن در سایر حلال ها یا خورنده های شیمیایی دچار خوردگی می شود.
  • فاقد یون کلر است و یون های سمی آن در محدوده مجاز برای آب شرب قرار دارد.
  • ضریب الاستیسیته غشای خشک شده : با توجه به نسبت اختلاط : ۱٫۵ برابر بیشتر از بتن یا ملات سیمانی

مقدار مصرفسیستم آب بندی دو جزئی :    

به ازای هر متر مربع با ضخامت خشک شده دو میلیمتری : بخش A  : ۵/۴ کیلوگرم و بخش B : 0.9 کیلوگرم

انبارداری : چنانچه دور از نور مستقیم خورشید، رطوبت، فشار، یخ زدگی و دربازه دمایی ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود حداقل یک سال فرصت مصرف خواهد داشت.

بسته بندی : این محصول شامل بخش A : 25 کیلوگرم و بخش B : 4  کیلوگرم می باشد.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.