تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پودر ترمیمی پلیمری – ریزدانه R-43

پودر ترمیمی پلیمری – ریزدانه R-43

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

معرفی پودر ترمیمی پلیمری :

پودر ترمیمی پلیمری و اصلاح کننده «R-43» بر پایه سیمان و پلیمرهای اصلاح شده با قابلیت نرمه کشی می باشد. ساخت ملات های  تعمیری یا اصلاح کننده های بتن، در محیط کارگاه بسیار دشوار است و هزینه های زیادی به پروژه تحمیل مینماید.

ازینرو طراحی و ساخت ملاتهای مذکور بر پایه سیمان – توسط تولید کننده های صنایع شیمیایی ساختمان – مورد استقبال قرار گرفت. محصول حاضر به کمک پلیمرهای مرغوب و افزودنی های سازگار کننده جهت ترمیم های ظریف و زیرسازی های خاص مورد پیشنهاد قرار میگیرد.

با افزودن آب به این محصول، ملاتی نرم پرداخت پذیر بدست می آید که برای لکه گیری سطوح بتنی مناسب است. همچنین به عنوان تسطیح کننده و زیرساز برای اعمال غشاهای یکپارچه رزینی مناسب است وگاهی این پودر را با محصولات دیگر ترکیب می نماییم تا خواص مناسب کارهای ویژه بدست آید. در صورتی که مقدار آب در زمان ساخت ملات بیش از حد مجاز نباشد:

این محصول دارای مقاومت فشاری مطلوب خواهد بود. این ملات چسبندگی بسیار خوب به بتن، سنگ و چوب دارد ولی برای استفاده بروی بتن قدیمی، بلوک های گچی یا سیمانی میبایست پاکسازی، مرطوب سازی و پرایمر مناسب (W20 یا C31) رعایت گردد. و پس از اجرا با توجه به شرایط جوی مورد نگهداری و عمل آوری مشابه سیستم های سیمانی قرار گیرد.

همچنین می توان با روکشی از این محصول بر سطح تمام شده سیمان کاری ها، مقاومت را در برابر نفوذ آب یا خورنده های محیطی دیگر و نیز در برابر اشعه ماورا بنفش ارتقا داد. یک غشای کامل به ضخامت یک میلیمتر از این محصول: به سطح قابلیت شستشو میدهد.

آماده سازی و اجرا :

برای آماده سازی هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی R-43 به ۴ تا ۷ لیتر آب نیاز است ( که بستگی به روش و شرایط اجرا دارد) برای ایجاد غشایی به ضخامت یک میلیمتر، حدود دو کیلوگرم از پودر مورد نیاز است. همچون هر نوع ملات پایه سیمانی : چنانچه مقدار آب اولیه در ساخت این ملات بیش از حد باشد، احتمال ترک خوردگی یا ضعف چسبندگی به بستر، وجود دارد.

ملات را به اندازه ای که در مدت ۴۰ دقیقه مصرف شود با آب تبدیل به دوغاب یا ملاتی نرم نمایید – طولانی شدن زمان مصرف باعث از دست رفتن خواص افزودنی های شیمیایی آن میشود.

استفاده از همزن برقی دستی در ساخت ملات کمک می کند تا ملات کاملأ همگن باشد. این ملات را می توان با لیسه، ماله، قلمو یا پاشش بر سطح اعمال کرد. به منظور کسب صافی های بیشتر می توانید پس از ۲۴ ساعت سطح خشک شده ملات را سمباده زنی نمایید. (به منظور تقویت مقاومت فشاری با مشورت کارشناسان از اختلاط R-44 بهره مند شوید)

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.