تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

پوشش كولتار اپوكسی

پوشش کولتار اپوکسی

پوشش كولتار اپوكسی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

پوشش كولتار اپوكسی یك پوشش دوجزیی اپوكسی پلی آمین تركیب شده با مشتقات نفتی می باشد كه ضخامت مناسب كاربردی را در یك بار و یا دوبار اعمال رنگ ایجاد می كند.

پوشش كولتار اپوكسی پرجامد و قابل استفاده برای حفاظت سطوح فلزی و بتنی بشكل تك لایه و یاچندلایه در رنج گسترده ای از محیط های صنعتی و دریایی می باشد.

با توجه به مقاومت آبی بسیار خوب و سختی قابل قبول، بعنوان عامل سدكننده قوی در برابر نفوذ آب و رطوبت در محیط های در معرض تخریب این عوامل استفاده می شود.

علاوه بر آن این محصول مقاومت قابل قبولی به مواد شیمیایی و حلال های میانه دارد . این محصول امكان كاربرد مستقیم به سطوح آهنی و بتن آماده سازی شده را دارد.

خواص و ویژگی های پوشش كولتار اپوكسی

ایجاد پوشش ضخیم در یكبار اعمال – مقاومت شیمیایی مناسب – مقاومت آبی عالی – مقاومت خوردگی بسیار خوب – مقاومت خوب در برابر آب آلوده به مواد شیمیایی- سختی خوب – مقاومت سایشی مناسب

 

کولتار اپوکسی

کاربرد پوشش كولتار اپوكسی

پوشش كولتار اپوكسی برای حفاظت سطوح و بدنه كشتی و قایق ها، دریچه های مخصوص تنظیم آب، حوضچه و مخازن آبی، خطوط انتقال لوله و لوله های مدفون، پمپ، سازه های ساحلی و دریایی و … استفاده می شود كه قابل كاربرد در تصفیه خانه ها، فرآیند های شیمیایی، صنایع خمیر و كاغذ، یا هرجائیكه رنگ اپوكسی حاوی مشتقات نفتی برای مقاومت عالی به آب، مواد شیمیایی غیر خورنده و نیازمندی های استفاده در زیرزمین مورد درخواست است.

مقاله پیشنهادی: چرا باید از کفپوش اپوکسی ضد لغزش استفاده کنیم؟ ۱۲ دلیل مهم

محدودیت ها

برای نیازمندیهای آب آشامیدنی قابل استفاده نمی باشد . هم چنین این محصول نسبت به درجه حرارت های بالا محدودیت كاربرد دارد.

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش پوشش كولتار اپوكسی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (۳۰ خط) ۸۷۷۰۰۶۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.