تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

چسب پودری – پایه سیمان و پلیمر R-48

چسب پودری – پایه سیمان و پلیمر R-48

  |   شیمی ساختمان   |   بدون دیدگاه
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق

معرفی چسب پودری :

چسب پودری نصب و اتصال موسوم به «R-48» بر پایه سیمان و پلیمرهای وینیلی اصلاح شده با قابلیت تعمیرات با استحکام  و تحمل نیروهای برشی و فشاری می باشد. از اختلاط این محصول با آب ملاتی نرم حاصل می شود که جهت چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ و موزائیک مناسب است.

از این محصول می توان جهت چسباندن قطعات بر روی سنگ، آهن خام (پس از اعمال پرایمر مناسب)، بتن یا ملات سیمانی بهره برد. چنانچه سطوح زیر کار را با سیستم های آب بندی این شرکت عایق نموده اید این محصول از همخوانی و کارآیی مناسب برخوردار است.

از این محصول می توان در انواع بندکشی یا ایجاد غشاهای آب بند بر سطوح مختلف بهره برد. با افزودن نسبت مناسب از رزین های پودری یا ترکیب با ملاتهای توصیه شده توسط کارشناسان این شرکت، خاصیت نفوذ ناپذیری آن افزایش مییابد. (از افزودن هرگونه لاتکس یا چسب بدون نظر کارشناس این شرکت خودداری نمایید)

غشایی یک تا سه میلیمتری از این محصول پیش از خشک شدن کامل (حدود دو ساعت بعد از اجرا)به عنوان اتصال دهنده بتن جدید به قدیم یا سیمانکاری جدید به دیوارهای خشک، کاربرد دارد.

آماده سازی و اجرا :

توصیه می شود این محصول را در فضاهای پر رطوبت یا دائماً خیس و بخصوص مواردی که احتمال رطوبت از پشت وجود دارد– به عنوان جایگزین دوغابهای سیمانی یا چسب های خمیری – استفاده نمائید. از همزدن ملات با وسایل تیز خودداری فرمائید و به هنگام نصب قطعات سنگین –تا کسب گیرش ثانویه – از ابزار کمکی مکانیکی جهت نگه داشتن قطعه، بهره ببرید.

برای ساخت ملات بصورت دستی، لازم است حدود ۷ لیتر آب را به یک کیسه ۲۵ کیلویی بیفزایید. و هر مقدار ترکیب شده با آب را تا ۴۵ دقیقه مصرف نمایید. هرگز به ملاتی که کمی خودش را گرفته، آب اضافه ننمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.