تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

واش پرایمر اپوکسی

واش پرایمر اپوکسی

واش پرایمر اپوکسی

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

محصول واش پرایمر اپوکسی یک آستر پرداخت کننده سطحی دو جزیی بر پایه رزین پلی وینیل بوتیرال می باشد . این آستر بعنوان عامل ارتقاء چسبندگی بر روی سطوحی که پوشش های مرسوم بر روی آنها ضعف و یا عدم چسبندگی دارند، استفاده می شود .

واش پرایمر دارای مشخصه های چسبندگی عالی، خشک شدن سریع، ظاهر مات و سختی بسیار خوب می باشد . از این رنگ بعنوان جزیی از یک سیستم پوششی کاربری می شود و استفاده از آن بعنوان پوشش تک لایه مرسوم نمی باشد .

خواص و ویژگی های واش پرایمر اپوکسی :

چسبندگی عالی – سرعت خشک شدن بسیار خوب – مقاومت جوی خوب – خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب – ظاهری یکنواخت

کاربرد واش پرایمر اپوکسی :

از این محصول برای بهبود و ارتقاء چسبندگی پوششها بر روی سطوح آلومینیومی، گالوانیزه، پرتز، مس و سایر سطوح فلزی (آهنی و غیر آهنی) در صنایع مختلف استفاده می شود .

 

واش پرایمر اپوکسی

استفاده و کاربرد واش پرایمر اپوکسی :

رنگ مورد مصرف در ۲ ظرف مجزا تهیه و بسته بندی شده است . در هنگام استفاده طبق نسيت اختلاط ذکر شده در برگه اطلاعات فنی ظروف را با همدیگر و بطور کامل ترکیب نمائید .

ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال مناسب شستشو و تمیز گردد. برای مصرف ابتدا جزء اول (جزء A) یا پایه رزینی را با یک همزن مناسب و با دور پایین همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . سپس کل محتويات جزء دوم (جزء B یا سخت کننده (هاردنر) را بطور کامل با جزء اول (جزء A ترکیب کرده و با همزن تا رسیدن به ترکیب یکنواخت هم بزنید .

در صورت نیاز به استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا بعد از اختلاط دو جزء و به آرامی به مخلوط تهیه شده از جزء اول و دوم (مخلوط A + B ) اضافه نمایید تا به ویسکوزیته پاشش برسد . موقعیکه اجزاء رنگ با همدیگر ترکیب شدند، آنها باید در زمان مجاز مصرف پس از اختلاط (POT LIFE) مورد مصرف قرار گیرند .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش واش پرایمر اپوکسی با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (30 خط) 87700627 – 021 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.