تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک

آستر آلکیدی زینک فسفات

آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک یک آستر محافظ بر پایه رزین آلکيد متوسط روغن و پیگمنت ضد خوردگی فسفات روی می باشد . آستر آلکیدی زینک فسفات سريع خشک برای استفاده در محیط های صنعتی سبک، نیمه صنعتی و معمولی برای حفاظت سطوح فلزی طراحی شده است .

این آستر با پیگمنت های بازدارنده خوردگی فرموله شده است و موقعیکه بدرستی اعمال گردد حفاظت از خوردگی مدت دار سطوح را تدارک می بیند. این آستر سریع خشک بوده و دارای چسبندگی بسیار خوب، مقاومت جوی خوب و پایداری و دوام طولانی مدت است .

خواص و ویژگی های آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک :

سرعت خشک شدن مناسب – چسبندگی خیلی خوب – خواص مقاومتی و ضد خوردگی خوب – امکان جابجایی و حمل و نقل سریع قطعه رنگ شده – عاری از سرب و کرومات

 

پرایمر اخرایی زینک فسفات اپوکسی

کاربرد آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک :

از این آستر برای رنگ آمیزی و حفاظت سازه های فلزی، ماشین آلات صنعتی، ادوات کشاورزی، تاسیسات صنعتی، اسکلت های فلزی، لوازم و ابزار خانگی، سوله و دیگر سطوحی که نیازمند یک آستر مقاوم و محافظ خوردگی است، کاریری می شود . این محصول در دو بخش آستر تعمیراتی و آستر سازه های نو مورد استفاده قرار می گیرد .

آماده سازی رنگ آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک :

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال توصيه شده شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا با یک همزن مناسب و با دور پایین رنگ را همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد . هرگز رنگ را در درجه حرارت و رطوبت نسبی خارج از استاندارد مشخص شده در برگه فنی بکار نبرید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش آستر آلکیدی زینک فسفات با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (30 خط) 87700627 – 021 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.