تلفن: (30 خط)87700627-021

رانا کیمیا فام | تولید کننده انواع رنگ و پوشش های صنعتی

 

رنگ آلکیدی سریع خشک

رنگ آلکیدی سریع خشک

رنگ آلکیدی سریع خشک

  |   مقالات   |   بدون دیدگاه

رنگ رویه آلکیدی سریع خشک یک رنگ رویه با کیفیت بر پایه رزین آلکيد متوسط روغن می باشد . رنگ رويه آلکیدی سریع خشک برای تزئین و حفاظت سطوح در محیط های داخلی و خارجی فرموله شده است .

این رنگ دارای خواص مقاومتی و دوام بسیار خوب بهمراه جلوه و ظاهر مناسب می باشد . این پوشش مشخصه های کاربردی عالی و خواص خشک شدن سریع داشته و هنگامی که با یک آستر مناسب بکار برده می شود حفاظت خیلی خوب زیرآیند های فلزی را در محیط های صنعتی سیک، نیمه صنعتی و شهری تدارک می بیند.

از آن در هر دو بخش رنگ آمیزی سطوح نو و تیز بخش تعمیراتی می توان استفاده نمود .

خواص و ویژگی های رنگ آلکیدی سریع خشک

چسبندگی بسیار خوب – زمان خشک شدن مناسب – براقیت و حفظ براقیت بالا – حفظ رنگ بالا – دوام بالا – ایجاد ظاهر مطلوب – راحتی کاربرد – مقاومت های جوی بسیار خوب

رنگ آلکیدی سریع خشک

موارد کاربرد رنگ رویه آلکیدی سریع خشک

از این پوشش با توجه به خواص مقاومتی بسیار خوب آن در رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیر فلزی در محیط های صنعتی سبک، نیمه صنعتی و شهری استفاده می شود .

از آن برای رنگ آمیزی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ادوات کشاورزی، لوازم خانگی، سازه و اسکلت های فلزی کانوایر ها، جرتقیل، پمپ، لوله، پل، درب و پنجره، نرده و حفاظ های فلزی و سایر سطوحی که نیازمند پوشش تزئینی حفاظتی با کیفیت بسیار خوب می باشد، استفاده می کنند .

محدودیت ها

این محصول محدودیت اعمال بر روی پوششهای غنی از روی را دارد . هم چنین برای سرویس غوطه وری، محیط های شیمیایی شدید و یا محیط های خورنده استفاده نمی شود .

آماده سازی رنگ رویه آلکیدی سریع خشک

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است . ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال توصیه شده شستشو و تمیز گردد . برای مصرف ابتدا با یک همزن مناسب و با دور پایین رنگ را همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید . در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آنرا به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد . هرگز رنگ را در درجه حرارت و رطوبت نسبی خارج از استاندارد مشخص شده در برگه فنی بکار نبرید .

کاربران و مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت و فروش رنگ آلکیدی سریع خشک با شرکت رانا کیمیا فام به شماره تلفن (30 خط) 87700627 – 021 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

متاسفانه فرم دیدگاه بسته شده است.